Doeg meis, alvast fijn weekend!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry.. ik ben weer weg![]()
Ik heb lekker al weekendquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:51 schreef Stali het volgende:
Ha Kiwi & Sandertje, bijna weekend.
Het is inderdaad stil, nou gooi er eens wat drukte in dan Sander.
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, waar ze woont, en of ze wel toe is aan zo'n brok mannelijkheid zoals mijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:59 schreef Stali het volgende:
Oh vandaar dat je laat op Fok! was, dat is natuurlijk alleen vroeg tijdens werktijd
Aan Kiwi![]()
![]()
![]()
Zo'n heerlijk stuk brok mannelijkheid als jij verslaat SB heel snel hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, waar ze woont, en of ze wel toe is aan zo'n brok mannelijkheid zoals mij![]()
Ben ik zo geweldig dan in vergelijking met andere Fokkers?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk stuk brok mannelijkheid als jij verslaat SB heel snel hoor.![]()
Wie is Purk?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Stali het volgende:
En San, kijk eens naar het volgende topic:
Wie zou jij op het forum....
Er staat een reactie in waarbij ik onmiddellijk aan jou dacht![]()
Absoluut een geweldige visserquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ben ik zo geweldig dan in vergelijking met andere Fokkers?
Geen idee, maar ik zou er als een gentleman op reageren als ik jou wasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie is Purk?
Geen kloon van jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er als een gentleman op reageren als ik jou was![]()
Waarop vis ik dan volgens jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Absoluut een geweldige visser![]()
nee dat is de pest, ik lieg niet met klonen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Geen kloon van jou?![]()
Je mag het anders ook gewoon hier zeggen dat je me toch eigenlijk wel graag wil.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:21 schreef Stali het volgende:
[..]
nee dat is de pest, ik lieg niet met klonen.
Ik heb geen verstand van de hengelsport, ik signaleer slechts een visser.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarop vis ik dan volgens jou?![]()
Nee daar ben ik te schuchter en te verlegen voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je mag het anders ook gewoon hier zeggen dat je me toch eigenlijk wel graag wil.
Je kan het natuurlijk altijd mailen als je liever niet wil dat anderen het wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te schuchter en te verlegen voor natuurlijk.![]()
Ehm nee eerlijk gezegd niet. Jij andersom wel he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:25 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat je al mijn andere posts buiten dit topic ook hebt gelezen
Ik ben echt te verlegenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd mailen als je liever niet wil dat anderen het weten![]()
Alleen de topics die me op een presenteerblaadje zijn aangereiktquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ehm nee eerlijk gezegd niet. Jij andersom wel he?![]()
Maar je wil het eigenlijk wel dus?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben echt te verlegen![]()
Ze passen ook slechts op een klein presenteerblaadje. Stali bestaat nog niet zo erg lang.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alleen de topics die me op een presenteerblaadje zijn aangereikt
Maar goed ook dat je niet alles hebt gelezen, anders ging je nog vreemd over me denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |