Film op RTL5, is al afgelopen, over de bouwer van de Tucker... Leuke film, met Jeff Bridges...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:41 schreef Lula het volgende:
Tucker? wat of wie is Tucker?
Aardige film Arlington Road, wrang einde. Tucker ook aardige film, over een revolutionaire autobouwer die tegen werd gewerkt door de grote 3 merken, rond 1946.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:48 schreef Lula het volgende:
Ga van het weekend trouwens Arlington Road kijken met Bridges. Ik ben er nog niet aan toegekomen
Je downloadt niet?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef Lula het volgende:
Mijn pc is weer terug incl dvd brander. Ben nu wild at heart op mijn pc aan het zetten om morgen mijn eerst test dvd te kunnen branden
Terusten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:07 schreef Lula het volgende:
ik ga naar bed. Morgen weer werken. Fijne avond/ nacht verder
Slaap lekker Lulu, als ik je niet meer zie, sterkte met de nachtdiensten en denk dan maar aan vier heerlijke dagen in het vooruitzicht.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:07 schreef Lula het volgende:
ik ga naar bed. Morgen weer werken. Fijne avond/ nacht verder
Ik ben er nog eventjes, maar ook nog druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Is er nog iemand wakker, of ben ik net als gisteren te laat?![]()
Nee, wat betreft het kontebonke: dat lukt niet bij gebrek aan een vrouwelijk persoon in mijn leven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben er nog eventjes, maar ook nog druk met andere dingen.
Jij bent ook altijd laat zeg, heeft dat iets met je avatar te maken?
Zal ik je koppelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee, wat betreft het kontebonke: dat lukt niet bij gebrek aan een vrouwelijk persoon in mijn leven.
wat betreft lijntje: Ik rook niet eens, maar vond t wel een grappig plaatje.
Heb gewoon chronische insomnia
Aan wie ga je me koppelen dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal ik je koppelen?![]()
Mijn kuiken werd vanmiddag erg enthousiast bij het zien van jouw avatar.![]()
Same here.Moet je vroeg op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |