Haha, maar dat was toch nog niet eens in je opgekomen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dus zou makkelijk vreemd kunnen gaan![]()
Nee maar jij probeert dat bij mij op te laten komen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Haha, maar dat was toch nog niet eens in je opgekomen?![]()
Ik wist niet dat er iemand in jouw leven was hequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee maar jij probeert dat bij mij op te laten komen.
foei !
Het trouwen?!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er iemand in jouw leven was he![]()
Is het trouwens al iets van een relatie, of is het nog niet echt veel?
Had je het trouwen wel overwogen dan als er nog niemand in je leven was?![]()
Jeetje dat heb je snel gedaan!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kiekeboe!
whehehehehehequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb je een gave voor dat soort dingen SB?
Hoe kun je dan nu het beste de relatie omschrijven met de andere persoon in je leven?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef Stali het volgende:
Ps. Zal mijn moeder leuk vinden.![]()
Ps.II die heeft namelijk nogal moeite gehad met het afscheid nemen van een ex die wilde trouwen![]()
Ps.III en vergat de verjaardag van haar eigen dochter.
Uurtje bezig geweestquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeetje dat heb je snel gedaan!
(tja of ik zit hier alweer te lang natuurlijk)
Hoe ging je?
Zie mn post hierboven! Hahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehehe![]()
Die gave heb jij ook hoor
En? Hoe was het, we zijn allemaal wel benieuwd!
Heeft leren toch nog zinquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uurtje bezig geweest
Ja het ging wel goed geloof ik.. denk dat ik wel een voldoende gehaald heb![]()
Zwaar crisis momenteel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nu het beste de relatie omschrijven met de andere persoon in je leven?
Maar ben ik zo enthousiast dan?
Oh, dat heeft het zekerquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Heeft leren toch nog zin
Mooi!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uurtje bezig geweest
Ik zal er geen kutvraag over stellen, als je het kwijt wil hoor ik het vanzelf wel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Zwaar crisis momenteel.(en nu niet meer van die slimme kutvraagjes die ik hevig probeer te ontwijken he?)
![]()
Dat trouwen he? ...... ik wil nooit trouwen. Mijn moeder wil dat wel en moet je nagaan ze is zelf al getrouwd, 31 jaar geleden. Zou bijna denken een geluk bij een ongeluk.![]()
Ja schattige conclusie, maar goed dat daar zo'n goed huwelijk uit gekomen is dan. Tenminste nog iets.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zal er geen kutvraag over stellen, als je het kwijt wil hoor ik het vanzelf wel.
Als jer er iets te lang over nadenkt kun je zelfs tot de conclusie komen dat je een "ongelukje" bent geweest.![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja schattige conclusie, maar goed dat daar zo'n goed huwelijk uit gekomen is dan. Tenminste nog iets.(of is dat al te cynisch misschien *grijns*)
Hee ik ga er even uit, ben intussen best druk nog en de tijd vliegt om. Misschien tot vanavond en werk ze nog even.
Doeg!![]()
Mooi.... maar ik ga niet meer wedden om chinees of je wel of niet gezakt bentquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uurtje bezig geweest
Ik heb nog 2 keer tegoedquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi.... maar ik ga niet meer wedden om chinees of je wel of niet gezakt bent
![]()
TWEE KEER nog wel!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nog 2 keer tegoed
Je mag best gillend wegrennen, maar dan wel deze kant op he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TWEE KEER nog wel!![]()
![]()
Shark.Bait!!ren gillend weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |