Zeg Sandertje... Ik heb nog een leuk topic voor je wat je even moet lezen denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet teveel kusjes geven nu, anders word ik nog opgewonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja laten we dat als optie open houden! je mag nooit iets uitsluiten in het levenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom, en maak ik haar gek![]()
hihiquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali, je zit die arme jongen helemaal gek te maken hier(Sander)
Kijk Sander, hier kun je van leren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja laten we dat als optie open houden! je mag nooit iets uitsluiten in het leven![]()
Daar heb ik ene Ryan3 voor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom, en maak ik haar gek![]()
Is over een week of 2 wel overquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg Sandertje... Ik heb nog een leuk topic voor je wat je even moet lezen denk ik.
Gordelroos
waarvoor zou ik bang moeten zijn dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:33 schreef EminemRulezz het volgende:
Wie is nog meer bang?
Ja, mijn hele systeem ligt plat, behalve de plekken die nog meevallen, doet mijn hele lichaam pijn, spieren en heb nog steeds last van koortsaanvallen. Het zijn ontstekingen van je zenuwuiteinden.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar heb je er dan nu erg veel last van Stali?
En als ik nou gewoon even ermee wacht, mag het dan wel?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, mijn hele systeem ligt plat, behalve de plekken die nog meevallen, doet mijn hele lichaam pijn, spieren en heb nog steeds last van koortsaanvallen. Het zijn ontstekingen van je zenuwuiteinden.
Maar merk dat het minder wordt gelukkig.
Maar zoenen, doe maar niet![]()
Weet je dat wel zeker? Je weet niet hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En als ik nou gewoon even ermee wacht, mag het dan wel?![]()
Ga jij dan wat verzinnen waar ik bang voor zou moeten zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:49 schreef EminemRulezz het volgende:
Zullen we dat dan maar morgen gaan doen ?
Ik heb toch al een foto van je gezien?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Je weet niet hoe ik eruit zie.
Ben hoogst onaantrekkelijk hoor.![]()
hahahaha das waar, even vergeten ook.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb toch al een foto van je gezien?
Wil jij het dan wel met mij doen?![]()
Nee heb te sterke gevoelens voor iemand anders, sta er niet voor open eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:55 schreef Sandertje21 het volgende:
Dat vroeg ik toch niet?
Ik vroeg of jij het zou willen!![]()
Dat lekker is een persoonlijke meningquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee heb te sterke gevoelens voor iemand anders, sta er niet voor open eigenlijk.
Heb het zelfs niet eens overwogen.![]()
Dom he? Een lekker jong ding![]()
Nee dus zou makkelijk vreemd kunnen gaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat lekker is een persoonlijke mening![]()
Is die andere persoon er nu niet voor je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |