eh ja....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
Hihi Stali is in slaap gevallen...
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:00 schreef Stali het volgende:
Het wordt een beetje een solo topic zo
-Promo- was net terug van een ban en zat nog in zijn proeftijd. mag nu weg voor een week wegens domme reacties in B&H. misschien handig om de faq's eens door te lezen met wat wel en niet mag op fok. ook mag meneer wel even gaan uitzoeken wat het woord fatsoen inhoudquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:58 schreef -Promo- het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hee je bent er wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
-Promo- was net terug van een ban en zat nog in zijn proeftijd. mag nu weg voor een week wegens domme reacties in B&H. misschien handig om de faq's eens door te lezen met wat wel en niet mag op fok. ook mag meneer wel even gaan uitzoeken wat het woord fatsoen inhoud
Het is idd neeeeeeeeeeeeee geworden..
Jij herkent dat natuurlijk als geen ander he?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
-Promo- had het een en ander aan drugs naar binnen gewerkt en ging daarna als een waanzinnige posten in allerhande topics.
Dit verklaart ook de rare en onsamenhangende teksten die aan zijn brein ontsproten.
Ha, iemand met een goedgevuld leven dus...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
-Promo- had het een en ander aan drugs naar binnen gewerkt en ging daarna als een waanzinnige posten in allerhande topics.
Dit verklaart ook de rare en onsamenhangende teksten die aan zijn brein ontsproten.
Jawel, ben er wel, maar moet nog het 1 en ander doen... O.m. koelkast schoonmaken...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Hee je bent er wel.
Ik was douchenEven aankleden nog. en oja dat Ltopic hihi. Lees het zo wel.
Hoe vaak doe jij dat? Jij bent natuurlijk ook veel beter in huishouden doen dan ik he?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, ben er wel, maar moet nog het 1 en ander doen... O.m. koelkast schoonmaken...
Welnee meid, ik trek alleen geen misplaatste conclusies zonder eerst eens wat gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:14 schreef Noayla_ het volgende:
Gezellige zuurbekjes van me.![]()
![]()
Poe, weet ik niet hoor, hoe vaak. Is wel nodig nu iig... En ik moet nog een faatje doen...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe vaak doe jij dat? Jij bent natuurlijk ook veel beter in huishouden doen dan ik he?
Ik stop op een gegeven moment maar met boodschappen doen, dan gaat het heel snelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Poe, weet ik niet hoor, hoe vaak. Is wel nodig nu iig... En ik moet nog een faatje doen...
Stoppen met boodschappen doen? Je moet toch wat mondvoorraad hebben???quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stop op een gegeven moment maar met boodschappen doen, dan gaat het heel snel![]()
Niet in rook opgaan he?
Bij mij is de koelkast te snel leeg denk ik, maar komt door meerdere monden die gevuld moeten worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stoppen met boodschappen doen? Je moet toch wat mondvoorraad hebben???
Nee, zit nu nog te beslissen wat ik eerst ga doen, boodschappen of koelkast. Ik denk koelkast...
Ach, je zit nog in (goedgevulde) babydoll?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij mij is de koelkast te snel leeg denk ik, maar komt door meerdere monden die gevuld moeten worden.
Ik denk eerst aankleden en dan maar boodschappen doen
Dat klinkt alsof je me dik vindquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, je zit nog in (goedgevulde) babydoll?
Ja, nu ga ik weer twijfelen hè...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:28 schreef Stali het volgende:
Zou je dat nou wel doen? Weet je echt zeker dat je eerst de koelkast gaat doen? *grijns*
Dan heb ik precies die halve minuut gemist, zonde zeg!
Heb je nu wel fijne dromen gehad dan?
Goedgevuld klinkt toch niet als te dik? Is precies goed, vandaar goedgevuld.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je me dik vind
eh nee zelfs daar zit ik niet in. Moet zeggen dat het een beetje een marteling is op een rieten stoel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |