nah dat is ook niet aardig volgensmij is het hier helemaal niet leukquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
optiefen kutnewbie!
Je vergist je. In werkelijkheid is het hier best gezellig....quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nah dat is ook niet aardig volgensmij is het hier helemaal niet leuk
in de index stond lief forum
dat lees ik hier wel vaker ...wat doe je, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:55 schreef Nouk het volgende:
BB wat doe je!?
nou dat weet ik nog zo net niet hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:56 schreef Deevay het volgende:
[..]
Je vergist je. In werkelijkheid is het hier best gezellig....
mensen die elkaar van alles wijsmaken, anderen die er serieus op ingaan
Hartstikke gezellig.
Er wordt je gevraagd wat je aan het doen bent, dat is toch en hele normale vraag?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat lees ik hier wel vaker ...wat doe je, waar slaat dat nou weer op
ja maar iedereen is hier toch aan het computeren dat hoef je toch niet te vragenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Er wordt je gevraagd wat je aan het doen bent, dat is toch en hele normale vraag?
kan ik trouwens mijn username ook veranderenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:58 schreef Maud_Dib het volgende:
Zou het niet leuker zijn als alle icoontjes in die leuke MSN icoontjes veranderd zou worden.
Hihihihih
Hoe krijg ik zo'n leuk plaatje bij mijn naam?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan ik trouwens mijn username ook veranderen
Rhenen, compjuteren, mag hier niet zijn ofzo ?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:59 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Welkom! Waar woon je, wat doe je (:+) en wanneer ga je weer weg?
nahquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Tiemie het volgende:
Nee sterf.
[bushokje.gif]
Als je mijnquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Rhenen, compjuteren, mag hier niet zijn ofzo ?
Een n00bquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:05 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
wat is een newbie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |