abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:27:09 #151
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18061105
Ja laat ze om te beginnen die moord maar eens oplossen, die verhoren van Velthuis kennen we nou wel... weet je 't kan me inmiddels niet meer schelen wie het gedaan heeft...

Die spelletjes van Martine & co zijn op zich wel grappig, maar mag meer vaart in... en 'n beetje meer pit. NIET weer over Stefano beginnen maar gewoon tot daden overgaan: Nina ontvoeren!!

De Koning mag affikken, dat decortje kennen we nu wel... Dan gaan de jongelui op zoek naar een nieuwe stamkroeg en ontdekken en enorm leuke toko waar een enorm sexy barman werkzaam is (ik denk aan een Chris Zegers of Brad Pitt look alike, en dus géén Benjamin). Hier gaan ze dan meteen maar ff een gezellige reünie houden, waar Kim, Hedwig, Jessica en Julian voor worden uitgenodigd. Anita en Rik eventueel ook, maar Daantje aub NIET!!

Valerie mag nu wel eens aan Charlie opbiechten dat ze haar moeder is. Charlie is hier vervolgens zo verbijsterd van dat ze spontaan opstaat en de serie uitwandeld...
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:28:54 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18061139
Ohja en Lisette/Alice mag ff terugkomen, die psycho met die voodoo-poppetjes!!!

Op zeker dat Harmsen dan direct zijn geheugen terugheeft!!!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:36:02 #153
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18061290
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 13:27 schreef babette21 het volgende:
Ja laat ze om te beginnen die moord maar eens oplossen, die verhoren van Velthuis kennen we nou wel... weet je 't kan me inmiddels niet meer schelen wie het gedaan heeft...

Die spelletjes van Martine & co zijn op zich wel grappig, maar mag meer vaart in... en 'n beetje meer pit. NIET weer over Stefano beginnen maar gewoon tot daden overgaan: Nina ontvoeren!!

De Koning mag affikken, dat decortje kennen we nu wel... Dan gaan de jongelui op zoek naar een nieuwe stamkroeg en ontdekken en enorm leuke toko waar een enorm sexy barman werkzaam is (ik denk aan een Chris Zegers of Brad Pitt look alike, en dus géén Benjamin). Hier gaan ze dan meteen maar ff een gezellige reünie houden, waar Kim, Hedwig, Jessica en Julian voor worden uitgenodigd. Anita en Rik eventueel ook, maar Daantje aub NIET!!

Valerie mag nu wel eens aan Charlie opbiechten dat ze haar moeder is. Charlie is hier vervolgens zo verbijsterd van dat ze spontaan opstaat en de serie uitwandeld...
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:41:13 #154
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18061385
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 13:28 schreef babette21 het volgende:
Ohja en Lisette/Alice mag ff terugkomen, die psycho met die voodoo-poppetjes!!!

Op zeker dat Harmsen dan direct zijn geheugen terugheeft!!!
"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:42:07 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_18063824
Haal Arnie erbij
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:39:29 #156
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_18065316
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 13:27 schreef babette21 het volgende:
...
De Koning mag affikken, dat decortje kennen we nu wel... Dan gaan de jongelui op zoek naar een nieuwe stamkroeg en ontdekken en enorm leuke toko waar een enorm sexy barman werkzaam is (ik denk aan een Chris Zegers of Brad Pitt look alike, en dus géén Benjamin). ....
Frank uit Idols zou toch in GTST gaan spelen (zo gaat het gerucht)!?
Nulla verba sed acta
pi_18068257
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 13:27 schreef babette21 het volgende:
Hier gaan ze dan meteen maar ff een gezellige reünie houden, waar Kim, Hedwig, Jessica en Julian voor worden uitgenodigd. Anita en Rik eventueel ook, maar Daantje aub NIET!!
Het terughalen van nog meer oudgedienden is het laatste waar we op zitten te wachten.
Dat deden bij de AVRO ook met Mies Bouwman toen ze 70 was geworden.
pi_18068418
Het wordt een beetje saai,alleen Ludo-Martine blijft leuk.De verhaallijnen zijn tegenwoordig zo langdradig.Gooi is een hoop geheimen los.Maar acteurs en actrices ontslaan mag je zeker niet doen.Zoals bij onm.Ze ontslaan de leukste.Dom,dom,dom,dom,dom!!!!!!!
pi_18068452
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 13:00 schreef BVO het volgende:
Die leeftijd maakt mij in principe niet echt veel uit, het gaat meer om het uitmelken van saaie verhaallijnen.
Kom eens wat met nieuws, gooi het over een hele andere boeg.
Leeftijd maakt misschien voor jou niets uit maar voor met name tieners is het wel een issue. Die willen ook andere tieners zien (bij voorkeur leuke jongens en mooie meiden) met typische tienerproblemen. Mijn nichtje van 15 zei gisteren bijvoorbeeld dat ze GTST nu een echte ouwe lullen serie vindt worden.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_18069047
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:13 schreef Noa-lynn het volgende:
Het wordt een beetje saai,alleen Ludo-Martine blijft leuk.De verhaallijnen zijn tegenwoordig zo langdradig.Gooi is een hoop geheimen los.Maar acteurs en actrices ontslaan mag je zeker niet doen.Zoals bij onm.Ze ontslaan de leukste.Dom,dom,dom,dom,dom!!!!!!!
Je moet dat inderdaad wel met verstand doen. Maar er zijn het afgelopen jaar tal van mogelijkheden geweest zonder mensen te hoeven ontslaan. Wat voorbeelden van ongelukkige beslissingen:

- Charlie had vervangen kunnen worden door een nieuw personage van een jaar of 18.
Door Lieke te kiezen lijkt Charlie ineens 5 jaar ouder geworden.

- In plaats van Nick hadden ze ook iemand van een jaar of 18-19 kunnen casten.

- Tracey hadden ze kunnen laten blijven in plaats Isabella (die lijkt wel eind twintig).

- Jef hadden ze kunnen laten gaan (hij wilde zelf weg), maar die hebben ze tegengehouden.

- Het was niet nodig om Sjors er na een half jaar al weer vrijwel uit te schrijven.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 20:05:01 #161
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18069663
Tja de één is er een voorstander van dat er meer tieners in komen, de ander vindt dat weer niks. Hoor zelf dus bij de laatste groep, heb liever een hoop 20ers in de serie.

Waarschijnlijk wil iedereen zoveel mogelijk personages en verhaallijnen waarmee hij/zij zich kan identificeren... en da's dus voor iedereen anders...
pi_18070139
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Ludo
Quote van Ludo tegen rechercheur:
quote:
"Heeft u ooit van een telefoon gehoord?!? Scheelt een hoop benzine."
pi_18070970
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Quote van Ludo tegen rechercheur:
[..]
Ja!, was een lachuh opmerking .. in tegenstelling tot Ludo maakt die suffe politie-agent, Veldhuis, nooit leuke opmerkingen..

[ Bericht 0% gewijzigd door dunn0w op 30-03-2004 21:20:24 ]
  dinsdag 30 maart 2004 @ 21:12:39 #165
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18071109
't klopt trouwens weer voor geen kant. Ray is alleen maar meegenomen voor verhoor, hij is niet gearresteerd ofzo. Dan mag je volgens mij geen bezoek ontvangen en ook zéker niet mobiel bellen naar wie dan ook.... Lekker makkelijk, ff alibi regelen ofzo...

Ze maken er echt 'n beetje een zootje van bij gtst.... kunnen ze rechercheur de Cock niet op de moord zetten. Of Grijpstra & De Gier.... of desnoods Derreck!! (leeft die nog?! )
  dinsdag 30 maart 2004 @ 21:17:16 #166
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18071213
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:15 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Leeftijd maakt misschien voor jou niets uit maar voor met name tieners is het wel een issue. Die willen ook andere tieners zien (bij voorkeur leuke jongens en mooie meiden) met typische tienerproblemen. Mijn nichtje van 15 zei gisteren bijvoorbeeld dat ze GTST nu een echte ouwe lullen serie vindt worden.
Ik ben ook nog steeds een tiener hoor . Is ook wel goed om je ermee te kunnen identifceren, alleen met die tieners kan je qua verhaallijnen niet echt veel kanten op heb ik het idee.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 21:19:01 #167
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18071257
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:12 schreef babette21 het volgende:
Ze maken er echt 'n beetje een zootje van bij gtst.... kunnen ze rechercheur de Cock niet op de moord zetten. Of Grijpstra & De Gier.... of desnoods Derreck!! (leeft die nog?! )
Die hebben zo'n moord binnen een uurtje opgelost .

Verklaart ook wel waarom GTST zo saai is.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18071615
Die moord...die Veldhuis...het duurt veel te lang!! Straks weet echt helemaal niemand meer dat t Oaskwal was die werd vermoord. Wel leuk was vandaag: 3-Dtje en Morris, wie is het meest hypocriet????
geniet nooit met mate
pi_18072047
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Die moord...die Veldhuis...het duurt veel te lang!! Straks weet echt helemaal niemand meer dat t Oaskwal was die werd vermoord. Wel leuk was vandaag: 3-Dtje en Morris, wie is het meest hypocriet????
Met grote voorsprong Jef!
pi_18077745
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:05 schreef babette21 het volgende:
Tja de één is er een voorstander van dat er meer tieners in komen, de ander vindt dat weer niks. Hoor zelf dus bij de laatste groep, heb liever een hoop 20ers in de serie.

Waarschijnlijk wil iedereen zoveel mogelijk personages en verhaallijnen waarmee hij/zij zich kan identificeren... en da's dus voor iedereen anders...
Vandaar dat je ook een fatsoenlijke mix moet hebben wil je je kijkcijfers op peil houden. En daar ontbreekt het nu toch wel een beetje aan.
pi_18081694
Ik denk dat alleen jongeren (de ECHT jongeren, tieners zeg maar) ook best leuk is. Een verhaallijn die me zo te binnen schiet, die ze kunnen doen, is "geweld op school". Ik vind dat ze sowieso die jongeren in gtst langer op school moeten laten zitten en dus ook meer moeten laten zien van op school of daar omheen. Dat lijkt mij wel leuk. Denk dan een beetje aan Fort Alpha. Niet alleen maar school natuurlijk, een mix maar in ieder geval staat dat een beetje dichter bij de realiteit en kun je daar wat meer kanten uit met die tieners.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:20:04 #172
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18083665
Ik ben een tiener(16) en vindt GTST nog steeds leuk hoor
Ik weet niet wat iedereen zit te 'zeuren' over oude mensen in de serie...maar dat boeit mij niet zoveel
Als Yasmin er maar in blijft
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_18085924
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:51 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat alleen jongeren (de ECHT jongeren, tieners zeg maar) ook best leuk is. Een verhaallijn die me zo te binnen schiet, die ze kunnen doen, is "geweld op school". Ik vind dat ze sowieso die jongeren in gtst langer op school moeten laten zitten en dus ook meer moeten laten zien van op school of daar omheen. Dat lijkt mij wel leuk. Denk dan een beetje aan Fort Alpha. Niet alleen maar school natuurlijk, een mix maar in ieder geval staat dat een beetje dichter bij de realiteit en kun je daar wat meer kanten uit met die tieners.
Een mix lijkt me toch het beste en dus niet zoals nu 10 twintigers, 1 tiener en 1 vijftig-plusser (of is Laura ook al 50+?). Naast wat verjonging mag wat mij betreft trouwens ook best de moeder van Jef bij haar zoon intrekken. Bijvoorbeeld zo'n lastige oma, die zich overal mee bemoeit en de hele dag met iedereen ruzie maakt.
Zoals je zelf al aangeeft heb je met een betere leeftijdsspreiding ook veel meer mogelijkheden voor nieuwe verhaallijnen
pi_18086100
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een tiener(16) en vindt GTST nog steeds leuk hoor
Ik weet niet wat iedereen zit te 'zeuren' over oude mensen in de serie...maar dat boeit mij niet zoveel
Als Yasmin er maar in blijft
Ter verduidelijking: de discussie is begonnen omdat de kijkcijfers met 20% zijn gedaald sinds de laatste twee maanden vrijwel uitsluitend nog de oude garde aan bod komt.
Trouwens of RTL een kijkcijferdaling van 450.000 man ook alleen gezeur vindt durf ik te betwijfelen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:46:38 #175
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18088174
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:10 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld zo'n lastige oma, die zich overal mee bemoeit en de hele dag met iedereen ruzie maakt.
Wat is Laura dan???
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')