abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17956598
Ik heb net bij een teken(schets)les met een watervaste dikke zwarte stift m'n witte adidas t-shirt geraakt.. Huilie ..
Het is een vlekje van een centimeter in lengte en het zit er naar mijn idee niet dik op.
Is er een mogenlijkheid om dit weg te krijgen zonder m'n t-shirt aan te tasten?
Hetzij met bleek (?), hetzij met een soort verfje..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_17956689
97% alcohol werkt meestal wel.

Kun je gewoon bij de drogist halen.
  donderdag 25 maart 2004 @ 12:44:19 #3
40402 SAF
Fueled by Smirnoff
pi_17956871
Kom op het is maar een adidas shirt, en je moet ook geen sportkleding naar school aan doen idiootje
pi_17956894
Misschien met Vanish, dat van de reclame.
pi_17957048
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 12:44 schreef SAF het volgende:
Kom op het is maar een adidas shirt, en je moet ook geen sportkleding naar school aan doen idiootje
Optiefen met je geblaat.. Het is zo'n replica-uitgaans-shirtje van 40euro.. Dan wil ik best even moeite doen zo'n vlek eruit te krijgen..
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:05:14 #6
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17961427
Ow, als het wit is, kun je er een hoop mee!
probeer het eens met wasbenzine (deppen!)
en anders leg je dat plekje even in een kommetje met chloor en daarna in de wasmasjien!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_17962061
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:05 schreef miki het volgende:
Ow, als het wit is, kun je er een hoop mee!
probeer het eens met wasbenzine (deppen!)
en anders leg je dat plekje even in een kommetje met chloor en daarna in de wasmasjien!
Maar tast dat alles niet de stof aan??
  donderdag 25 maart 2004 @ 19:09:17 #8
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17965971
Nope (als het goed is) niet..ik heb zelf ook iets soortgelijks gehad met een witte broek...was op een feest ergens, en door al het bier etc op de grond gaf die zwarte vloer af..ik had de hele onderkant van mn pijpen helemaal zwart. Met vlekkenspul oid ging het er niet uit. Heb het ( mn moeder dus )toen met wasbenzine EN chloor gedaan, en het is er nu vrijwel helemaal uit.
Als je het zeker wilt weten, probeer het dan een hééél klein beetje uit op een mini stukje stof ergns onzichtbaar (bv binnenkant bovenaan bij de band) en kijk wat de uitwerking is..suc6!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_17966335
Kruidvat verkoopt zo'n goedje speciaal voor vlekken van stiften. Werkt erg goed .
pi_17970992
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Kruidvat verkoopt zo'n goedje speciaal voor vlekken van stiften. Werkt erg goed .
Ja, die heb ik ook in het speciale chemische kastje van m'n moeder gevonden.. Die verwijderd 'stift- en kleurstofvlekken'.. Dus ik pak even een oud wit shirtje en zet er een streepje op. Na het schoongemaakt te hebben met dat goedje blijft de vlek zitten.
Ik heb met een watervaste stift zitten kliederen he, niet met een normale viltstift..

Dader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')