Nee maar het ruimt wel lekker opquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:33 schreef Skimmer het volgende:
Dus we kunnen de conclusie trekken dat de doodstraf helemaal niet een mildere straf is dan levenslang in de gevangenis...
alleen als je der zzelf voor kiest niet denk?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:33 schreef Skimmer het volgende:
Dus we kunnen de conclusie trekken dat de doodstraf helemaal niet een mildere straf is dan levenslang in de gevangenis...
tja, dat weet je niet he.... en dood gaan kan je altijd wel, dat is een keuze...quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:43 schreef Eronymus het volgende:
maar ik denk niet dat je zelf kunt aangeven van: nou ik heb er geen zin meer in doe nu maar doodstraf.... tis of levenslang of doodstraf
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef Salvad0R het volgende:
levenslang
en dan zou ik gewoon uitbreken.
levenslang is levenslang hoor...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang is levenslang nou eigenlijk.. iig niet heel je leven dat weet ik wel![]()
![]()
$ 3.2 miljoen van doodstraf vs $ 600.000 voor levenslangquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:21 schreef Elocyp het volgende:
In de VS kost het meer geld om iemand de doodstraf te geven dan iemand z'n hele leven lang op te sluiten. Zo iets zag ik dan op tv. Het hele proces tot de doodstraf kost volgens mij een paar miljoen $.
niet in nederlandquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:43 schreef FLipKick het volgende:
[..]
levenslang is levenslang hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |