En ik zie Brandquote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie DOMMELSCH![]()
![]()
![]()
verkapt?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Verkapt alcoholisten topic?
ze gaan het op de nederlandse tv uitzenden las ik ergens in een topicquote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Caesu .... je userplaatje
Ik heb ze allemaal al gezien ... B R I L J A N T ... ik open morgen wel een topic ....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:33 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze gaan het op de nederlandse tv uitzenden las ik ergens in een topic
alleen de extra christmas special van afgelopen jaar heb ik niet allemaal gezien.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gezien ... B R I L J A N T ... ik open morgen wel een topic ....
er is al eentje over ergensquote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die roeleerden zwaar man
maar help me eraan herinneren een dezer dagen een schitterend topique te openen ........
Je zou het misschien niet meteen zien, maar het ziet er allemaal toch behoorlijk "verkapt" uit...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:32 schreef Caesu het volgende:
[..]
verkapt?
heb geeneens bier op. ik drink placebo bier (appelsap)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
Het bier begint inmiddels alweer mijn bloed te verlaten
Nee, da´s ´n lekker wijf!quote:
Wannabe-Kansloserquote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:51 schreef Caesu het volgende:
[..]
heb geeneens bier op. ik drink placebo bier (appelsap)
3 lekkere wijven zelfsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, da´s ´n lekker wijf!
hier ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
Het bier begint inmiddels alweer mijn bloed te verlaten
ik doe mn best.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:52 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wannabe-Kansloser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |