abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 00:05:55 #1
43556 miss_dynastie
pi_17950147
Vervolg van:

Boris, de nummer 1? #3

Boris
Leeftijd : 23 jaar
Werk of studie : Fulltime muzikant
Hobby’s : Zingen, sporten en reisjes maken
Muziekinstrument : Piano en gitaar
Favoriete muziek : Soulmuziek en Top 40-platen
Een duet met : Angie Stone of Alicia Keys
Bang voor : Oorlog
Verslaafd aan : Muziek maken
Verzamelt : Cd’s en DVD’s

pi_17950222
Uit het Algemeen Dagblad:
quote:
De frustraties van een gedoodverfd favoriet

Boris blijft twijfelen

De verrassingen volgen elkaar bij Idols in snel tempo op. Na Meike en Robin werd Ron zaterdag - ondanks een sterk optreden - door het publiek weggestuurd. Favoriet Boris ging wel door. ,,De stemming verloopt tot nu toe raar.''

De tientallen spandoeken en sjaaltjes in het publiek helpen hem niet. Niet de opnieuw door de jury afgekraakte Alice of de zwabberend zingende Eric, maar de goed presterende Ron moet - tot ongeloof van het aanwezige publiek - vertrekken.

De man met de meeste spandoeken (100 % Hunk, Boris = lekker) daarentegen, kan zich zelfs een minder optreden - het rocknummer First day of my life van The Rasmus bleek of en toe echt te moeilijk voor 'm - veroorloven. Na afloop is de 23-jarige Boris Titulaer echter oprecht kwaad op zichzelf.
,,Sommige stukken van mijn nummer heb ik echt verpest. Ik heb de hele week twijfels gehad over m'n keuze. En inderdaad: ik overschreeuwde mezelf. Het publiek was dan wel enthousiast, maar zo'n optreden frustreert me echt. Ik ben heel, misschien wel te, perfectionistisch. Ik wilde de mensen zo graag laten zien dat ik meer ben dan een soulzanger. Dat is niet goed gelukt. Stond ik daar halverwege een beetje te headbangen op het podium. Waar ben je jou mee bezig, Boris?, dacht ik toen.''

Al sinds de eerste finaleronde wordt hij alom als favoriet getipt. Blij is Boris daar allerminst mee. ,,Heel eerlijk: het legt een zware druk op me. Ik ben een gevoelige jongen, een typische weegschaal. Hoewel het misschien niet moet, trek ik me altijd veel aan van wat andere mensen zeggen. Ik ben veel onzekerder dan ik oog. Elke keer heb ik weer het gevoel dat ik me moet bewijzen.''

Met de stelling dat hij, gezien het feit dat hij met een niet-geslaagd experimentje als dat van zaterdag makkelijk wegkomt, in een luxepositie verkeert, is Boris het dan ook niet eens. ,,Na vanavond moet ik volgende week iets rechtzetten, laten zien dat ik wel degelijk goed kan zingen. Ja, ik ben me ervan bewust dat dat ook niet altijd een garantie voor succes is. De stemming verloopt tot nu toe raar. Het zijn zeker niet de slechtste zangers die moesten vertrekken. Vanavond Ron weer: absoluut niet de minste van de acht.

,,Er is rondom het stemmen een soort spelletje gaande, dat ook heeft invloed op mijn optreden. Je gaat piekeren. Soms wordt er gezegd: de stemming verloopt niet eerlijk. Ineens begin ik dan te na te denken: zou dat waar kunnen zijn? Dat twijfelen is typisch iets voor mij. Mijn mental coach zei laatst tegen me: weet je wel dat heel veel mensen jou te gek vinden? Nou: nee dus.''

De massale toejuichingen vindt Boris leuk, maar de drukte rond de populaire talentenjacht beklemt hem ook enigzins. ,,Je kan daardoor bij Idols nooit helemaal jezelf zijn. Het is moeilijk op televisie veel van jezelf te laten zien. Maar als mensen me op straat aanspreken, en dat gebeurt me tegenwoordig om de vijf meter, vindt ze me meestal een sympathieke jongen. Dat vind ik dan mooi om te horen.''

Venlonaar Boris, zoon van jazz-muzikant Gé Titulaer en zelf al bijna een jaar vader van zoontje Django, was voor Idols al steeds bezig met muziek. Als zanger van jazzband Sofuja treedt hij af en toe op. ,,Mijn leven staat in het teken van muziek. Het is echt heel erg belangrijk voor me en ik ben er heel serieus mee. Ik zou op het podium allerlei trucendozen kunnen opentrekken: jazz-akkoorden, lange uithalen. Ik doe dat niet. Het publiek zou heel gek opkijken. Maar ik wil dolgraag verder in de muziek. Eerlijk waar: ik wil Idols nu echt heel graag winnen.''
pi_17950346
die foto

Zo'n koppie en dan zo'n stem...

De ultieme Idol
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:27:05 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17950395
Ook fijn dat er zo duidelijk bij z'n bio staat dat hij een dag vast heeft gezeten voor mishandeling en hij ook de trotse vader van een bastaard is.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 00:28:47 #5
43556 miss_dynastie
pi_17950416
Bastaard? In welke eeuw leef jij?
pi_17950425
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:27 schreef RedDevil085 het volgende:
Ook fijn dat er zo duidelijk bij z'n bio staat dat hij een dag vast heeft gezeten voor mishandeling en hij ook de trotse vader van een bastaard is.
Gefrustreerd en jaloers?
Back in business.
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:32:56 #7
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17950479
Ja, ik ben jaloers op het feit dat hij wel op dat fijne politiebureau heeft mogen zitten en ik niet. Verder ben ik ook jaloers op z'n verwijfde uiterlijk en zijn buitengewoon arrogante houding. Ook ben ik jaloers op het feit dat hij wel een bastaard heeft en ik niet

Ik zou graag net zo'n lul als boris willen zijn... Echt wel...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:33:08 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_17950483
Hmm hij's homo..

(hetero's zeggen niet 'ik ben een echte [sterrenbeeld]')
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:34:35 #9
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17950502
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Bastaard? In welke eeuw leef jij?
In die ene eeuw waar het volgende in de Van Dale staat:

bas·taard (de ~ (m.), ~en/~s)
1 niet uit een wettig huwelijk geboren kind => bastaardkind, een natuurlijk kind, een /onwettig/buitenechtelijk/onecht/ kind, hoerenzoon
2 bastaardhond
3 [biol.] kruising van verschillende, maar verwante soorten planten of dieren
4 [econ.] mindere kwaliteit
pi_17950512
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Ja, ik ben jaloers op het feit dat hij wel op dat fijne politiebureau heeft mogen zitten en ik niet. Verder ben ik ook jaloers op z'n verwijfde uiterlijk en zijn buitengewoon arrogante houding. Ook ben ik jaloers op het feit dat hij wel een bastaard heeft en ik niet

Ik zou graag net zo'n lul als boris willen zijn... Echt wel...
Gefrusteerd dus ook ja..
Back in business.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 00:37:55 #11
43556 miss_dynastie
pi_17950536
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:34 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

In die ene eeuw waar het volgende in de Van Dale staat:
Ik kan zelf ook de Van Dale wel lezen... maar dat jij denkt in termen van bastaard, vind ik zum . Edit: je bent de rest eik ook niet waard, dus ik ga mezelf maar niet naar beneden halen met een nare opmerking .
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:37:57 #12
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17950537
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Gefrusteerd dus ook ja..
Inderdaad... Ik ben gefrustreerd vanwege het feit dat ik mezelf wel een echte en wel-denkende man kan noemen, dat ik wel een noemenswaardige opleiding volg en dat ik niet mee doe aan een programma met zo'n intellectuele en diepzinnige waarde als Idols.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 00:39:34 #13
43556 miss_dynastie
pi_17950555
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Inderdaad... Ik ben gefrustreerd vanwege het feit dat ik mezelf wel een echte en wel-denkende man kan noemen, dat ik wel een noemenswaardige opleiding volg en dat ik niet mee doe aan een programma met zo'n intellectuele en diepzinnige waarde als Idols.
Een weldenkende man met noemenswaardige opleiding kan toch wel een betere naam voor zijn homepage bedenken dan uhmmmmm?? Sorry hoor, maar ik vind je jaloers, frusty en zielig.
pi_17950558
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ken je em persoonlijk? Heeft ie jou wat aangedaan? Zo nee...pure jaloezie en/of frustratie
Back in business.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 00:41:07 #15
43556 miss_dynastie
pi_17950573
Om het ontopic te houden nog maar een lieve foto:

pi_17950617
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:33 schreef speknek het volgende:
Hmm hij's homo..

(hetero's zeggen niet 'ik ben een echte [sterrenbeeld]')
Nee, hij heeft een vriendin en kind. Het zoontje heet Django.
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:39:31 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_17951100
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 00:46 schreef schatje het volgende:
Nee, hij heeft een vriendin en kind. Het zoontje heet Django.
Ah, nog in de kast ook. Spijtig...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 25 maart 2004 @ 02:07:15 #18
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17951247
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 01:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval geen homo, anders kan je m moeilijk omhoog krijgen laat staan klaarkomen bij/in een vrouw. Dus hooguit bi.
....in de donkere nacht.
  ESF Reporter donderdag 25 maart 2004 @ 08:21:00 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_17952217
Zie ze eens redenen verzinnen om een cd'tje te gaan kopen van een blatend schaap dat nog geen jaar later in de Efteling mag werken, zolang Boris maar geen idool 2004 wordt.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 09:13:01 #20
43556 miss_dynastie
pi_17952674
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 01:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij kan em vast wel helpen, toch?
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:11:49 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_17953661
Is dit zijn vader?

[ Bericht 25% gewijzigd door Christine op 25-03-2004 10:17:10 ]
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 10:45:59 #22
43556 miss_dynastie
pi_17954297
Volgens mij heb ik die man weleens in het publiek zien zitten, ja
pi_17954409
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 02:07 schreef Magics het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval geen homo, anders kan je m moeilijk omhoog krijgen laat staan klaarkomen bij/in een vrouw. Dus hooguit bi.
Zo zeg, da's een naieve opmerking.
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:58:04 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_17954570
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:11 schreef Christine het volgende:
Is dit zijn vader?

[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben iig dezelfde neus!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_17956883
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:50 schreef Mango-a-gogo het volgende:

[..]

Zo zeg, da's een naieve opmerking.
inderdaad.

Ik vond het een PRIMA optreden van Boris.
it's better than yours
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')