Is je vriendje ook besneden?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:44 schreef speknek het volgende:
Je wijsvinger langs de onderkant laten glijden bij het rukken.
ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of jij
zonder voorhuid is het meestal wat hygiënischer en ik vind het er zelf mooier uitzien, maar dat is een kwestie van smaak. daarnaast vormt er op je eikel een dun eeltlaagje (geen grote harde eeltplekken), waardoor je eikel wat minder gevoelig is en het moment suprême bij het neuken minder snel daar is. altijd prettig voor de dame in kwestie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:03 schreef Caesu het volgende:
en waarom kan je het iedereen aanraden?
ben wel happy met mn voorhuidje moet ik zeggen....
Hygienischer is onzin, integendeel. Dat lapje huid zit er niet voor niets. De enige reden dat besnijden, vanuit een religeus standpunt, "in" is geraakt is dat men de indruk had dat het jongetjes tegenhield met zichzelf te spelen. En om het vanuit een estethisch oogpunt te doen is imho helemaal raar. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:54 schreef iemoe het volgende:
[..]
zonder voorhuid is het meestal wat hygiënischer en ik vind het er zelf mooier uitzien, maar dat is een kwestie van smaak. daarnaast vormt er op je eikel een dun eeltlaagje (geen grote harde eeltplekken), waardoor je eikel wat minder gevoelig is en het moment suprême bij het neuken minder snel daar is. altijd prettig voor de dame in kwestie.
hygiëne is geen reden om tot besnijdenis over te gaan, maar het is wel zo dat er onder de voorhuid veel meer potentie is tot ophoping van vuil als je jezelf daar niet goed schoonhoudt. als je geen voorhuid hebt, heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:54 schreef iemoe het volgende:
Hygienischer is onzin, integendeel. Dat lapje huid zit er niet voor niets.
uit estethis oogpunt of 'omdat het in is' lijkt mij ook onzin, zelf ben ik besneden omdat m'n voorhuid te krap was om over m'n eikel te kunnen. dus gewoon een praktische reden.quote:De enige reden dat besnijden, vanuit een religeus standpunt, "in" is geraakt is dat men de indruk had dat het jongetjes tegenhield met zichzelf te spelen. En om het vanuit een estethisch oogpunt te doen is imho helemaal raar. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen.....
merciquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:31 schreef erodome het volgende:
Offtopic discussie verwijderd, mensen willen jullie ontopic blijven aub!!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Hmm.. voorhuid te krap is wel irritant jah.. beetje oprekken deed geen wonderen??
ik zal het es opzoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:38 schreef Zzzzzz.. het volgende:
[..]
Hoe wou je dat gaan doen en met wat
Je kan er moeilijk een "frame-uitzetter" tussen zetten..
![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid_oprekken.html !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ik zal het es opzoeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |