abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17948176
nouja, een ruime maand geleden ben ik dus geholpen( kan het echt iedereen aan raden!), maar nu mag ik dus opnieuw gaan leren mastruberen, zonder m'n voorhuidje. En dat valt nog niet mee . zijn er mensen die ervaring en tips hiermee hebben?

thnx!
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:35:19 #2
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17948329
beweging is hetzelfde als mét voorhuid, just go with the flow.

gevoelig joepie! plekje: onderkant van je eikel.

hier dus: http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/toompje.jpg

let er wel op dat je eikel waarschijnlijk nog übergevoelig is, maar dat gaat vanzelf over.

gewoon uitvinden wat voor jou werkt, komt goed!

-edit-

ben er voor het gemak inderdaad maar vanuit gegaan dat TS besneden is ipv gesteriliseerd

[ Bericht 13% gewijzigd door iemoe op 24-03-2004 22:39:35 (~ nou, dat dus ~) ]
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:44:43 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_17948542
Je wijsvinger langs de onderkant laten glijden bij het rukken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17948594
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:44 schreef speknek het volgende:
Je wijsvinger langs de onderkant laten glijden bij het rukken.
Is je vriendje ook besneden?
Of jij
-
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:52:07 #5
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17948706
Handje vol olie?

Een ex-vriendje van mij was (is, ga ik van uit) ook besneden en hij masturbeerde altijd met z'n dekbed... Pakte z'n lul met een stuk dekbed ertussen, zeg maar . Klinkt 'omslachtig' , maar schijnt lekker te zijn!

Good luck!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:57:52 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_17948855
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of jij
ik
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17949030
en waarom kan je het iedereen aanraden?
ben wel happy met mn voorhuidje moet ik zeggen....
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 25 maart 2004 @ 07:54:59 #8
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17952050
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 23:03 schreef Caesu het volgende:
en waarom kan je het iedereen aanraden?
ben wel happy met mn voorhuidje moet ik zeggen....
zonder voorhuid is het meestal wat hygiënischer en ik vind het er zelf mooier uitzien, maar dat is een kwestie van smaak. daarnaast vormt er op je eikel een dun eeltlaagje (geen grote harde eeltplekken), waardoor je eikel wat minder gevoelig is en het moment suprême bij het neuken minder snel daar is. altijd prettig voor de dame in kwestie.
  donderdag 25 maart 2004 @ 08:44:59 #9
17729 SP
I hate my interests
pi_17952397
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 07:54 schreef iemoe het volgende:

[..]

zonder voorhuid is het meestal wat hygiënischer en ik vind het er zelf mooier uitzien, maar dat is een kwestie van smaak. daarnaast vormt er op je eikel een dun eeltlaagje (geen grote harde eeltplekken), waardoor je eikel wat minder gevoelig is en het moment suprême bij het neuken minder snel daar is. altijd prettig voor de dame in kwestie.
Hygienischer is onzin, integendeel. Dat lapje huid zit er niet voor niets. De enige reden dat besnijden, vanuit een religeus standpunt, "in" is geraakt is dat men de indruk had dat het jongetjes tegenhield met zichzelf te spelen. En om het vanuit een estethisch oogpunt te doen is imho helemaal raar. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen.....
  donderdag 25 maart 2004 @ 09:13:09 #10
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17952675
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 07:54 schreef iemoe het volgende:

Hygienischer is onzin, integendeel. Dat lapje huid zit er niet voor niets.
hygiëne is geen reden om tot besnijdenis over te gaan, maar het is wel zo dat er onder de voorhuid veel meer potentie is tot ophoping van vuil als je jezelf daar niet goed schoonhoudt. als je geen voorhuid hebt, heb je daar geen last van.
quote:
De enige reden dat besnijden, vanuit een religeus standpunt, "in" is geraakt is dat men de indruk had dat het jongetjes tegenhield met zichzelf te spelen. En om het vanuit een estethisch oogpunt te doen is imho helemaal raar. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen.....
uit estethis oogpunt of 'omdat het in is' lijkt mij ook onzin, zelf ben ik besneden omdat m'n voorhuid te krap was om over m'n eikel te kunnen. dus gewoon een praktische reden.
pi_17952932
Offtopic discussie verwijderd, mensen willen jullie ontopic blijven aub!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 25 maart 2004 @ 12:33:39 #12
34400 PietF
Captain Obvious
pi_17956630
zorg iig dat je de boel 'nat' houdt, al dan niet met voorvocht, spuug of glijmiddel.
Helemaal 'droog' kan ook, maar vind ik persoonlijk minder prettig omdat het kan gaan schuren.

Daarna: doe wat lekker aanvoelt; ik weet niet hoe het met een voorhuid is (gaat) maar volgens mij is het grofweg hetzelfde: een 'O' maken met je duim en wijsvinger en gaan!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_17962064
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:31 schreef erodome het volgende:
Offtopic discussie verwijderd, mensen willen jullie ontopic blijven aub!!!!
merci

ik ben dus besneden omdat voorhuid veel te nauw was

bedankt voor de tips!
pi_17965536
Lijkt me echt pijnlijk, vooral na de operatie, denk dat ik 2 weken lang niet normaal zou kunnen lopen...
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:55:25 #15
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17965670
Ziet er wel beter uit, besneden... Komt er tenminste nooit zo'n vies tuutje aan...
Wie mooi wil zijn...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_17965679
als je eikel steeds mindergevoelig wordt, heb je dan niet minder plezier aan mastruberen/sex
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_17966733
idd wat ik me nu afvraag: wor je dan ook niet minder snel geil?
pi_17968507
nee, dat valt wel mee . bedoel, hij komt toch omhoog door wat ze ziet, zogezegd . en echt pijnlijk is het niet, kwestie van maand met je handjes boven de deken slapen
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:54:33 #19
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_17971770
1 maand ??? ik word al gek na 1 week.

Ik heb maar 1 tip voor je, glijmiddel !!!

zelf ben ik niet besneden, NOOIT van mijn leven dat daar ooit een mes bij in de buurt komt

de kans dat zo'n docter uitschiet is mij veels te groot !!!
See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
pi_17971881
Hmm.. voorhuid te krap is wel irritant jah.. beetje oprekken deed geen wonderen??
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 12:53:28 #21
73327 Deviator
papa van Nimué !!
pi_17980830
Gewoon de zelfde beweging maar dan met een externe glijfactor (zeep/glijmiddel/spuug/whatever..)
pi_17981959
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Hmm.. voorhuid te krap is wel irritant jah.. beetje oprekken deed geen wonderen??
Hoe wou je dat gaan doen en met wat Je kan er moeilijk een "frame-uitzetter" tussen zetten..
Ik heb een drankprobleem, ik heb maar 1 mond!
pi_17987488
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 13:38 schreef Zzzzzz.. het volgende:

[..]

Hoe wou je dat gaan doen en met wat Je kan er moeilijk een "frame-uitzetter" tussen zetten..
ik zal het es opzoeken
pi_17987511
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:39 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

ik zal het es opzoeken
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid_oprekken.html !
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:39:35 #25
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_17989831
is weinig anders aan, maar je huid gaat niet helemaal meer over de penis heen, en dat is wel zo als je nog een voorhuid hebt. Is wat moeilijker, maar het wil goed hoor
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')