En dan hier effe de link naar je topic op GoT. Kunnen we daar ook meegenietenquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja, zou ik wel doen. Daar weten ze er veel vanaf!
lilo is een bootmanager ja. Als je een standaard Linux versie installeerd kun je ook gelijk lilo of iets gelijkwaardigs installeren kun je teminste bij het opstarten kiezen uit welke OS je wilt draaien.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:50 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb even gezocht onder multiboot en ik lees wat over lilo ofzo wat is dat? ziet er wel ingewikkeld uit allemaal
Hebbie de raid al geconfigureerd? Afhankelijk van de configuratie verlies je dan wat schijfruimtequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:52 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb ook raid scsi harde schijven deze zijn wel groot geloof ik
ok je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:52 schreef Superstudent het volgende:
haha grapjas
wel leuk topic dit, en iedereen maar serieus reageren
underdoggy je moet vaker van dit soort topics openen
Download of koop dan gewoon een Linux versie die multiprocessor systemen en veel memory ondersteunen, zoals Red Hat ofzo (of misschien zijn er betere, dat weet ik niet zo snel) Dump die op die bak. Configureer de zooi -> en je hebt een serverquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
lilo is een bootmanager ja. Als je een standaard Linux versie installeerd kun je ook gelijk lilo of iets gelijkwaardigs installeren kun je teminste bij het opstarten kiezen uit welke OS je wilt draaien.
=> maar ik wil gewoon een server draaien
maar ik wil geen ruimte verliezenquote:Hebbie de raid al geconfigureerd? Afhankelijk van de configuratie verlies je dan wat schijfruimte
Jammer!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
maar ik wil geen ruimte verliezen
whwhhahahahah grapje sorry kon het niet laten mijn avond is weer goed
Of leuke vervolgposts!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:58 schreef Leshy het volgende:
Had nou nog ff tot morgen gewacht, er hadden nog best een paar pagina's met reacties bij gekund
In de standaard installatie van windows worden die toch automatisch meegenomen? Ik heb geen vinkjes zien staan om ze weg te laten!quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:01 schreef Kebab het volgende:
Je moet ook Kazaa, W32.Sobig.F@mm en GAIN op de server installeren. Studenten van MIT Laboratory for Computer Science hebben hebben dit onderzocht en ontdekten een stijging van 76% qua performance.
Eeuh......2000 Datacenter???? Moet je me toch eens vertellen waar dat ie die gehaald heeft.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:43 schreef Underdoggy het volgende:
Mijn buurjongen heeft zo'n cd met Windows 2000 datacenter, kan ik die erop zetten? want google enzo is toch veel data?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |