abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17947489
Toevallig iemand gisteren-avond Premtime gezien? Daarin was te zien hoe een groepje van 3 of 4 Marrokaanse en Antiliaanse jongeren bewapend met verborgen camera, een winkel uit werden gestuurd. En dat niet bij een winkel, maar bij een stuk of 3 winkels. Ik vind dit dus echt bij het idiote af. En dan vind men het gek dat Marrokanen/Antilianen etc zich vijandig opstellen, ik sta er dus echt niet van te kijken als er binnenkort in het AD staat dat er een medewerker van een CD-winkel in elkaar is geslagen.... Wanneer komt het dat er bordjes op winkels komen te hangen: "verboden voor honden en Marrokanen" Nederland ga zo door dan lukt het zeker wel met je integratiebeleid.

Ookal zou het een regel zijn dat je niet met een groep tegelijk de winkel in mag, als jij in een winkel komt met een groep zullen ze ook niet zeggen dat je er niet in komt omdat je Nederlander bent...
pi_17947708
Dooddoener: De goeden lijden onder de kwaden.
pi_17947736
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:10 schreef Murray het volgende:
Dooddoener: De goeden lijden onder de kwaden.
De vraag is alleen, wie is er hier nou goed bezig...... Het kan toch niet zo zijn dat er bepaalde plekken zijn waar je als Marrokaan of wat dan ook niet mag komen.
pi_17947747
Als jij een winkel runt, en de helft van je goederen wordt weggegapt dan heb je niet zoveel geduld meer hoor! Wel lullig voor diegene die niet stelen jah...
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:12:20 #5
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17947761
Copy/paste uit je dubbeltopic dan maar:
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef bart1986 het volgende:
Toevallig iemand gisteren-avond Premtime gezien? Daarin was te zien hoe een groepje Marrokaanse en Antiliaanse jongeren bewapend met verborgen camera, een winkel uit werden gestuurd. En dat niet bij een winkel, maar bij een stuk of 3 winkels. Ik vind dit dus echt bij het idiote af. En dan vind men het gek dat Marrokanen/Antilianen etc zich vijandig opstellen, ik sta er dus echt niet van te kijken als er binnenkort in het AD staat dat er een medewerker van een CD-winkel in elkaar is geslagen.... Wanneer komt het dat er bordjes op winkels komen te hangen: "verboden voor honden en Marrokanen" Nederland ga zo door dan lukt het zeker wel met je integratiebeleid.
Huillie.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_17947766
Wij mochten bij ons de supermarkt ook niet in, ook niet alleen, en dat is in Zeeland dus ja ze moeten niet overdrijven dat t puur racisme is.
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:14:45 #7
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17947824
Dieskriminatieeeeee!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:16:01 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17947858
In de FAQ staat dat topics als deze over allochtonen niet meer mogen. Op welke manier dan ook komt er nooit iets normaals uit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')