Ja de modjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:05 schreef blublub het volgende:
..... een nieuwe [HOMO]????
dat duurde weer lang....
schande!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja de modjes van tegenwoordig
Zouden wij er in mogen, Dark_Killah?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
De stokjes zijn idd niet gelijk
Hmm, dat wil ze vast wel ff voor je doen.. En anders zal je moeten wachten op een laatste post van Killahquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:09 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zouden wij er in mogen, Dark_Killah?
Ow je staat er al in!
Ik dacht dat je er al in stond. Misschien omdat je eigenlijk net interieur bent hier. *afstof doet*quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:09 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zouden wij er in mogen, Dark_Killah?
Ow je staat er al in!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef D.Rose het volgende:
BB kan een topic openen
Je hebt toch geen snode plannen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, dat wil ze vast wel ff voor je doen.. En anders zal je moeten wachten op een laatste post van Killah
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Avond
Nouw! Zo stoffig wassik toch niet?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er al in stond. Misschien omdat je eigenlijk net interieur bent hier. *afstof doet*
Natuurlijk niet! En als dat wel zo was zou ik het niet zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nouw! Zo stoffig wassik toch niet?![]()
Heequote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]Hoest met Markje?
Ow LeBeau, dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! En als dat wel zo was zou ik het niet zeggen.
Met mij is alles druk, al ist wel wat druk met school enzo. Morgen een workshop (die ik dus niet volg maar zelf moet geven) en volgende week nog een assessment. Beiden ook aardig presentatie-erig, en dus iets waar ik echt geen zin in heb.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hee![]()
Wel oke hoor....vandaag een presentatie gehad die minder dramatisch slecht ging dan verwacht...nog wel slecht maar toch!
En nu eigenlijk soort van weekend al![]()
En hoe ist met Lebeau???
He's alivequote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Goed, wat zal ik de rest van de avond gaan doen.....suggesties, ideeen...?
Je weblog nog een keer updaten? Want er zijn alweer twee Waxxer-daagjes voorbij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Nee het was totaal geen interessant onderwerp over analyse van problemen in verkoopgesprekken enzo....communicatie shitquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met mij is alles druk, al ist wel wat druk met school enzo. Morgen een workshop (die ik dus niet volg maar zelf moet geven) en volgende week nog een assessment. Beiden ook aardig presentatie-erig, en dus iets waar ik echt geen zin in heb.
Maar ik heb m'n Train cd binnen, dus mijn week kan niet meer kapot.![]()
Was het trouwens nog een presentatie over een interessant onderwerp?
Kijk een dv...ow... oepsquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |