ik heb laatst BMX XXX gekocht...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat GAM er is. De *meeste* users hier weten goede games wel te waarderen, ondanks soms fanboy gedrag
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb laatst BMX XXX gekocht...
EA zelf zegt best verkochte.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Bedoel je niet de best verkochte?
Dat doe ik wel als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:03 schreef mordradead het volgende:
Daar ben ik weer, na ongeveer een week pauze. Het heeft me goed gedaan zouden jullie ook eens moeten doen.
Ik doe dat ook als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik op vakantie ben
loopt ze de zaterdag en zondagochtend krant van de telegraafquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:42 schreef Tain het volgende:
stom werk van mijn vriendin weer. Ze moet vandaag en morgen werken
is het morgen dan koopzondag ofzo, ik ga morgen niet vroeg op staan ik ben van plan lekker uit te slapen (helaas zit ik in schoolritme dus ik mag blij zijn met een uurjte of 10)quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:56 schreef Tain het volgende:
nee bij de v&d, dus gewoon een normale werkdag en 9 van de 10x val ik ook niet meer in slaap als ik eenmaal wakker ben
6 uur en ik heb er al moeite mee om op 7 uur op te staan. Mijn dagelijkse ritueel is dan ook (als ik om 8 uur moet beginnen op school) de wekker gaat om 7 uur, doorslapen,quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:05 schreef Tain het volgende:
helaas wel en 10 uur zou prima uitslapen zijn als je normaal ongeveer 6 uur op staat zoals ik
.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:42 schreef speknek het volgende:
(geen idee of ie oud is)
Videogame lookalikes.
[afbeelding]..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |