Nope. B&H is het grootste kut forum van heel FOK! Misschien nog wel erger dan R&P... Nou ja, bijna danquote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef capibar het volgende:
[..]
natuurlijk is dat zijn vriendin..... kom jij nooit in B&H
Vind ze leuk denk ik, maar vind je het heel erg dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:27 schreef capibar het volgende:
wat ben jij nou voorn vent? je vind het niet eens leuk om naar tieten te kijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. B&H is het grootste kut forum van heel FOK! Misschien nog wel erger dan R&P... Nou ja, bijna dan
ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind ze leuk denk ik, maar vind je het heel erg dan?
Ik kijk liever naar echte tieten dan naar plaatjes op een forum.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef capibar het volgende:
[..]
wat ben jij nou voorn vent? je vind het niet eens leuk om naar tieten te kijken![]()
1-0quote:Op donderdag 1 april 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar echte tieten dan naar plaatjes op een forum.
hoiquote:Op donderdag 1 april 2004 21:53 schreef Guusie het volgende:
hoiwe hebben een nieuwe auto
! verder alles goed hier?
Bedoel je niet de best verkochte?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:23 schreef capibar het volgende:
op de radio zeiden ze net dat the sims de beste pc game ooit is
Zou kunnen inderdaad. Trouwens... Iemand de TMF Awards nominaties gezien voor beste game 2003?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Bedoel je niet de best verkochte?
nee, ze zeiden echt "de beste pc game ooit"quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Bedoel je niet de best verkochte?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Trouwens... Iemand de TMF Awards nominaties gezien voor beste game 2003?
NFS:U
Fifa 04
Sims
TMF
Zijn wel de meest verkochte titels afgelopen jaarquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:37 schreef speknek het volgende:
TMF Awards, brought to you by EA Games. Challenge Everything.
jammer dat de echt goede spellen niet gewaardeert wordenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn wel de meest verkochte titels afgelopen jaarMainstream gamers zijn tegenwoordig het belangrijkst geworden...
Daarom ben ik blij dat GAM er is. De *meeste* users hier weten goede games wel te waarderen, ondanks soms fanboy gedragquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef capibar het volgende:
[..]
jammer dat de echt goede spellen niet gewaardeert worden
Dan nog is het te toevallig dat het alledrie EA games zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn wel de meest verkochte titels afgelopen jaarMainstream gamers zijn tegenwoordig het belangrijkst geworden...
inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat GAM er is. De *meeste* users hier weten goede games wel te waarderen, ondanks soms fanboy gedrag
het tintelt zeker heel erg, dat had ik ook toen mijn gips eraf ging.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:56 schreef pkwarts het volgende:
hehe! mijn gips is eraf na 3 weken
voelt raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |