niks, alleen zwart.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Beeld helemaal weg of heb je nog een streep? Of een punt? Of wazige bende?
heb je alle kabeltjes achterin al gechekt?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
niks, alleen zwart.
beeldbuis doodquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
niks, alleen zwart.
ik zou eerst nog even kijken of je hem kan makenquote:Op woensdag 31 maart 2004 05:50 schreef Tain het volgende:
[..]
beeldbuis dood![]()
dat wordt een nieuwe tv
Dat is een ideequote:Op woensdag 31 maart 2004 16:34 schreef pkwarts het volgende:
wellicht ga ik, omdat ik voor school geld moet ophalen voor peru, 24 uur lang gamen!en er zijn ook nog mensen dom genoeg om me te sponseren
beetje op de nintĪndo 64 of de xbox
ik wou alleen even leuke linkjes toevoegenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
Capibar stop is met die klote spam onder je posts
Gelul. Beeldbuizen gaan niet dood.quote:Op woensdag 31 maart 2004 05:50 schreef Tain het volgende:
[..]
beeldbuis dood![]()
dat wordt een nieuwe tv
sorry printplaat wat beeldbuis aanstuurt danquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gelul. Beeldbuizen gaan niet dood.
Wel flauw, ik heb die meldingen uit gezet behalve als het een echte foutmelding isquote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef nlboy het volgende:
heb de 1 april grap gevonden!
hahaha, als je een bericht verstuurt dan geeft ie steeds een andere foutmelding.
DAT MEEN JE NIET??????????!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef nlboy het volgende:
heb de 1 april grap gevonden!
hahaha, als je een bericht verstuurt dan geeft ie steeds een andere foutmelding.
(Code 61: Het Forum is succesvol van de server verwijderd!)
ja, voor 1 april is het leuke grap.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel flauw, ik heb die meldingen uit gezet behalve als het een echte foutmelding is
het is een kutgrapquote:Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
ja, voor 1 april is het leuke grap.
jupquote:Op donderdag 1 april 2004 17:57 schreef capibar het volgende:
waar is gieling eigenlijk gebleven
heb ik hem weggejaagd ofzo?
leer eens om normaal in te loggenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:13 schreef Tain het volgende:
![]()
Als het echt zijn vriendin is, dan mag ik hem toch zeker complimenterenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:16 schreef capibar het volgende:
[..]
leer eens om normaal in te loggen![]()
en waarom heeft je vriendin haarzelf in ondergoed als avatar.... is dat niet een beetje raar?
natuurlijk is dat zijn vriendin..... kom jij nooit in B&Hquote:Op donderdag 1 april 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het echt zijn vriendin is, dan mag ik hem toch zeker complimenteren
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het echt zijn vriendin is, dan mag ik hem toch zeker complimenteren
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
uhm ja dat is mijn vriendin en ik vergeet altijd dat mijn vriendin ook inlogd en dat er een te handig vak onder aan het topic komt te staan om een bericht te plaatsen
quote:waarom heeft je vriendin haarzelf in ondergoed als avatar.... is dat niet een beetje raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |