zoek dan gewoon een plek waar je alleen systeembeheerder hoeft te zijn... beetje chillen, beetje fokken....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:33 schreef Tain het volgende:
ik ook eigenlijk wel, als ik zie wat de systeembeheerders bijv doen op het hoofdkantoor van ons in waddinxveen dan is dat eigenlijk te triest voor woorden dat ze dat met zijn 3'en doen, alleen maar omdat er altijd iemand aanwezig moet zijn als er mensen op het netwerk bezig zouden kunnen zijn. Enige moment dat ze het druk hebben is als er storing is en dat is misschien 1x in de 2 maanden denk ik
Ja. Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef capibar het volgende:
[..]
woon je in delft? ben je nog naar de begravenis geweest? (of hoe noemen ze dat? bijzetting?)
als ik in delft zou wonen zou ik heel veel schaaltjes gaan kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Nee.
je verjaardag natuurlijk! je bent het toch niet vergeten he?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarmee
beetje laat héquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
je verjaardag natuurlijk! je bent het toch niet vergeten he?![]()
beter te laat dan nooitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
beetje laat hé
zeg, doe eens niet zo verwaandquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
zeg roy, toen je mod was he, heb je toen ooit overwogen mij te bannen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
als hij iemand wil bannen hoeft hij geen aanvraag in te dienen sjaak, hij bant iemand dan gewoon.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:28 schreef rockstah het volgende:
heb je daadwerkelijk een aanvraag ingedient? en me notes gegeven?
yeah right net alsof een mod kan bannen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:30 schreef capibar het volgende:
[..]
als hij iemand wil bannen hoeft hij geen aanvraag in te dienen sjaak, hij bant iemand dan gewoon.
ja tochquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
yeah right net alsof een mod kan bannen.
en dat alleen maar omdat wij geen sociaal leven hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:36 schreef rockstah het volgende:
maar goed laten we het even centraal houden, anders gaan ze weer zeiken dat het teveel rockstah/capibar is
Ja eventjes, ben overal en nergens geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:59 schreef speknek het volgende:
Ja klopt, jij zat dacht ik met g-spotter en stranger? binnen foebel te kijken.
dat kan toch nooitquote:rockstah zegt:
hadden een paar nerds een dubbele waterchiller op hun pc aangesloten en toen kwam de CPU op een temperatuur van -190 graden, en toen konden ze de CPU zo ver overclocken dat ze op een CPU snelheid van 5.25 GHz kwamen.
HIER LEES:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef capibar het volgende:
ok, dit zei rockstah net:
[..]
dat kan toch nooit![]()
Iv'e seen things, Iv'e seen them with my eyes, I've seen things, theyr'e often in disguise....carrots,handbags,cheese ,toilets,russians,kuala lumpur...........
het zal welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:49 schreef rockstah het volgende:
[..]
HIER LEES:
http://www20.tomshardware.com/cpu/20031230/
Beeld helemaal weg of heb je nog een streep? Of een punt? Of wazige bende?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:31 schreef rockstah het volgende:
mijn tv heeft trouwens besloten er mee te kappen, het beeld is wart maar het geluid doet het wel.
dus ik zat net een film te kijken en toen viel het beeld uit, en toen heb ik geprobeerd de film te volgen door te luisteren. maar dat lukt niet echt.
ik denk dus dat de straten nat zijn omdat ik het ze niet heb verteld.
nu kan ik geen temptation island 3 meer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |