vind je dat echtquote:Op zondag 28 maart 2004 22:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hmmm, handige instelling.
systeem beheerder lijkt me best relaxed.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:39 schreef Tain het volgende:
Systeembeheerder + Programmeur![]()
kmoet het alleen nog even een maandje uithouden bij deze baan
ga solliciterenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek ook nieuw werk
Er zijn niet veel dingen vrij waar ik wil werken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:32 schreef capibar het volgende:
[..]
ga solliciteren![]()
okquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn niet veel dingen vrij waar ik wil werken.![]()
Waarmeequote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:46 schreef rockstah het volgende:
nog gefeliciteerd trouwensch roy
Ik wil eigenlijk bij de Makro werken hier in Delft, maar die hebben een vacature stop. Nu ga ik kijken of ze me willen bij Lukas Klamer in Den Boschquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ok![]()
Thumbs up!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef pkwarts het volgende:
waarom doen we dit![]()
Nu weet ik weer wie je bent, jij was er ook op de fok 2 jaars meetingquote:Op zondag 28 maart 2004 22:17 schreef speknek het volgende:
(laatste vriendinpost)
woon je in delft? ben je nog naar de begravenis geweest? (of hoe noemen ze dat? bijzetting?)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil eigenlijk bij de Makro werken hier in Delft, maar die hebben een vacature stop. Nu ga ik kijken of ze me willen bij Lukas Klamer in Den Bosch
het systeembeheer gedeelte is ook niet veel, het programmeren welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef capibar het volgende:
[..]
systeem beheerder lijkt me best relaxed.
volgens mij is dat zo'n baan waar je geen reet hoeft te doen, maar dat verschilt denk ik per soort bedrijf (bijv. basischool of groot kantoorgebouw)
ja oké, maar ik had het over systeembeheer in het algemeen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
het systeembeheer gedeelte is ook niet veel, het programmeren wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |