metal gear komt volgens mij uit 1987, en toen zag sean er ookal zo ongeveer uit (indiana jones enzo)quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is dat plaatje niet uit Solid, maar uit één van de eerste 2 delen? Ziet er nl erg pixelig uit. En toen was Sean Connery nog niet zo, want die games zijn ooouuuuuddddDus Sean is gaan lijken op Big Boss
ik morgen en over morgen ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:32 schreef mordradead het volgende:
nou en, lekker vrijdag vrij
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef rockstah het volgende:
zitten jullie er ook al aan te denken een magicmushroomlamp te kopen?
<--- lame
quote:HAND MADE IN AMERICA BY AMERICANS
KEEP AMERICA WORKING!
nu pasquote:Op woensdag 7 april 2004 11:15 schreef rockstah het volgende:
pff.. ik wou dat ik vrij had...
*naar school gaat*
ik denk dat ze op school/werk zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie...
Gieling...
Khadgar...
Waar zijn jullie
Je can me altijd op msn vinden cuntje van mequote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie...
Gieling...
Khadgar...
Waar zijn jullie
dat staat ook op de FP, sjaakquote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef nlboy het volgende:
---Chirurgen die gamen blijken beter te opereren---
Uit onderzoek is gebleken dat chirurgen die veel videogames spelen, beter zijn in de zogeheten laparoscopische operaties. Deze operaties, ook wel bekend als kijkoperaties, worden uitgevoerd middels een op afstand bestuurbare camera die bij de patient naar binnen wordt gebracht. Het blijkt dat de gamende chirurgen significant minder fouten maken en tevens sneller hun werk verrichtten, dan hun niet gamende collega's:
Chirurgen die minstens drie uur per week op de Nintendo of de Playstation spelen maken bij laparoscopische operaties, buikoperaties die worden uitgevoerd met behulp van een videocameraatje en met joysticks bediende instrumenten, 37 procent minder fouten dan hun collega's die geen videogames spelen. Bovendien opereren ze sneller, zo blijkt.
De oorzaak van het beter kunnen opereren komt doordat gamen een goede uitwerking heeft op je oog-handcoördinatie, moteriek en reactievermogen. Voor de verandering wijst dit onderzoek dus eens op de positieve effecten van gamen. In plaats van dat de gamers beter worden in het beeindigen van mensenlevens doordat ze precies weten hoe geweren functioneren, worden ze beter in het redden van mensenlevens. Dat compenseert elkaar toch mooi?
Bron: nu.nl & gamer.nl
ik weet hetquote:Op woensdag 7 april 2004 21:29 schreef Tain het volgende:
*gaapt*
tis hier ook saai zeg
Fok is voor mij echt een aflopende zaak... Geen leuke topics meer in gam, jou niet meer om uit te schelden, niks meer... En de crewrellen worden ook steeds erger/kinderachtiger. Gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie...
Gieling...
Khadgar...
Waar zijn jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |