quote:bijna net zo irritant als een wildplasser.
Op woensdag 25 juli 2001 13:11 schreef estaloko het volgende:
Vanochtend weer achter zo'n idioot gezeten die met 90 km/uur een vrachtwagen inhaalt en vervolgens nog 5km op de linkerbaan bleef rijden omdat hij met zijn gsmmetje zat te spelen en niet de moeite nam of te druk met zijn tellie bezig, om weer naar rechts te gaan.
quote:Laat me raden...een donkerblauwe Peugeot 306 3 deurs op de A-4? Die kwam ik gisteren tegen...zelfde verhaal...
Op woensdag 25 juli 2001 13:11 schreef estaloko het volgende:
Vanochtend weer achter zo'n idioot gezeten die met 90 km/uur een vrachtwagen inhaalt en vervolgens nog 5km op de linkerbaan bleef rijden omdat hij met zijn gsmmetje zat te spelen en niet de moeite nam of te druk met zijn tellie bezig, om weer naar rechts te gaan.
En die andere poster van dat wijffie en zijn middelvinger...denk niet dat ze de hint begrepen heeft....je moet ook niet teveel intellect verwachten van je mede-automobilisten....veel slimmer dan een fruitvliegje zijn ze niet!
quote:Natuurlijk begrijpt ze dat niet. Zo'n mobiele autobeller heeft geen oog voor de "buitenwereld" op zo'n moment - wat natuurlijk precies het gevaar is -, en dan zit er ineens iemand naast met zijn auto zijn middelvinger op te steken. Sja
Op woensdag 25 juli 2001 13:20 schreef panzerfaust het volgende:
Heb vanochtend een domme hoer die op de middelste baan bleef hangen (lekker aan het bellen met d'r vriendje ofzo) met de middelvinger terecht gewezen.
Of ze de hint snapt vraag ik me af
Je moet er eerst vol achterop rijden, zodat je die persoon zijn aandacht hebt, dán er naast gaan rijden en dán pas je middelvinger opsteken
* Bastard heeft zon dopje in zn oor, wel zo makkelijk
quote:hihi, kewl.
Op woensdag 25 juli 2001 13:27 schreef PocketRocket het volgende:[..]
Natuurlijk begrijpt ze dat niet. Zo'n mobiele autobeller heeft geen oog voor de "buitenwereld" op zo'n moment - wat natuurlijk precies het gevaar is -, en dan zit er ineens iemand naast met zijn auto zijn middelvinger op te steken. Sja
Je moet er eerst vol achterop rijden, zodat je die persoon zijn aandacht hebt, dán er naast gaan rijden en dán pas je middelvinger opsteken
Dan kan ik toch echt m'n lach niet inhouden. Oké, ik heb ook geen carkit(en ook geen A6), maar ik heb ten minste nog een oordoppie in, zodat ik met beide handen aan het stuur kan blijven.
Dat zijn in mijn ogen echt minkukels. Zoveel geld voor een auto neertellen (lease of niet, duur blijft het) en dan lekker met de tel aan het hoofd. Je moet maar zo denken: Op termijn ruimen ze zichzelf op. Alleen kut dat ik dan weer in de file sta. Maar ach; het is voor een goed doel...
quote:Een gehoorapparaat?
Op woensdag 25 juli 2001 13:29 schreef Bastard het volgende:
* Bastard heeft zon dopje in zn oor,
quote:Eh... Dat deed ik ook
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 13:33 schreef panzerfaust het volgende:[..]
Eh... Dat deed ik ook
Dat is bij mij de standaardprocedure. En daarna natuurlijk laten zien hoe het moet, en met 150 wegrijden
- rijdend op linkerbaan, liefst ver onder de max. snelheid.
- rijdend op rechterbaan, maar dusdanig dat ze door elke vrachtwagen worden ingehaald
- met zeer hoge snelheid, links en rechts inhalen, enz. (en inderdaad ook nog bellen in de tussentijd).
Bij verkeerslichten ed. is het ook altijd doffe ellende, omdat ze niet kunnen schakelen tijdens het bellen.
Om nog even op het topic 'bellende zakenlui in hun dikke auto's' terug te vallen: Vorige week nog... haal ik een BMW 7-serie in met daarin een of ander vet varken met een GSM aan z'n oor.
Haal ik later een oude Suzuki Alto in, wat denk je... daar zit dus gewoon een super-de-luxe car-kit in!
Van mij mag Netelenbos vandaag nog 'bellen in de auto' verbieden, doet ze eindelijk eens wat goeds.
quote:Dat zou ik ook wel een goed plan vinden
Op woensdag 25 juli 2001 13:48 schreef MSXUser het volgende:Van mij mag Netelenbos vandaag nog 'bellen in de auto' verbieden, doet ze eindelijk eens wat goeds.
quote:Helemaal mee eens, dat zou dan gelijk een mooi einde van haar loopbaan zijn.
Op woensdag 25 juli 2001 13:48 schreef MSXUser het volgende:Van mij mag Netelenbos vandaag nog 'bellen in de auto' verbieden, doet ze eindelijk eens wat goeds.
quote:en vervolgens een boete krijgen wegens bumperkleven, over irritant rijgedrag gesproken.
Op woensdag 25 juli 2001 13:27 schreef PocketRocket het volgende:
nee, dan is toch echt de beste oplossing ervoor gaan rijden en die ander op je in laten rijden.
Krijgt hij/zij de boete wegens bumperkleven en zijn/haar verzekering moet de reparatie betalen
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 14:00 schreef SiGNe het volgende:
De gemiddelde Nederlander kan ook niet auto rijden, zeggen ze in het buitenland al jaren.
Waarom dacht je dat we zoveel files hebben?
omdat "we" natuurlijk niet willen dat er een voor ons gaat rijden, je zou eens voorrang geven..phoe..nee toch?
En iedereen heeft altijd haast en blijft dus maar links rijden...ga ook eens naar rechts...zo ja!
[..]en vervolgens een boete krijgen wegens bumperkleven, over irritant rijgedrag gesproken.
nee, dan is toch echt de beste oplossing ervoor gaan rijden en die ander op je in laten rijden.
Krijgt hij/zij de boete wegens bumperkleven en zijn/haar verzekering moet de reparatie betalen
quote:En dat noem jij bumperkleven? Ik zit zelf meer te denken aan doorrijden na een aanrijding...
Vol achterop rijden
quote:Sukkel, jij bent echt stoer! Je hangt onder t rijden zeker ook al met je kin boven de versnellingspook!? Linkerhandje bovenop het stuur!?
Op woensdag 25 juli 2001 13:51 schreef Zwaluw het volgende:
Tja, ik bel in de auto ook gewoon met het handje. Maar ik houd echt niemand op hoor, als je op de A44 iemand in een zwarte Toledo al bellend met 170 voorbij ziet komen, doe geen moeite je vinger op te steken, ik let er toch niet op
....ik zal mijn vinger wel opsteken dan als ik je ergens langs de A44 tegen een boom geplakt zie
Overigens was dat achterop rijden letterlijk bedoeld (KLAP! dan heb je de aandacht wel), maar wel als geintje natuurlijk
Ik denk btw dat als je aan kunt tonen dat diegene voor jouw zat te bellen dat je een heel stuk minder strafbaar bent met de regelgeving rond bellen in de auto.
Dus: maak even net voor de impact een foto Als je geluk hebt staat het gezicht van de beller op de binnenspiegel
quote:
Sukkel, jij bent echt stoer! Je hangt onder t rijden zeker ook al met je kin boven de versnellingspook!? Linkerhandje bovenop het stuur!?
quote:?
Op woensdag 25 juli 2001 15:29 schreef PocketRocket het volgende:
de regelgeving rond bellen in de auto.
quote:Ik heb een carkit, maar niet altijd bij me, gaat m'n telefoon en ik zit in een lastige situatie dan pak ik dus ECHT niet op.
Op woensdag 25 juli 2001 14:25 schreef muizekop het volgende:
Vanaf het einde van dit jaar is niet-handsfree-lullen-met-de-gsm gelukkig verboden! De mensen doen net alsof ze nergens meer tijd voor hebben. Ik ben blij als mijn telefoon eens lekker NIET rinkelt, piept, etc...
Trouwens, iemand die 90 rijd op de linkerbaan valt nog wel mee, zo gevaarlijk is dat ook weer niet. Gevaarlijker was een man voor me die een BOEK aan het lezen was en daar tegelijkertijd 3 rijbanen voor nodig had, die slingerde als een gek. LEVENSGEVAARLIJK!
Ik heel hard er langs (anders raakt ie je nog), stond er een flitser dan had ik echt een dikke boete gehad.
En zo heb je nog meer rare dingen, mensen die trompet spelen op de snelweg, die hun tanden poetsen op de snelweg.. bekertje yoghurt eten enzo..
quote:Als ik moet zeiken en er is nix in de buurt dan ga ik dus echt wel lekker staan wildplassen ipv het in me broek te doen. Weet je dat wildplassen lekkerder is dan gewoon plassen ?!? Als je op knappen staat, is het bijna beter dan sex.
Op woensdag 25 juli 2001 13:14 schreef Ludo het volgende:[..]
bijna net zo irritant als een wildplasser.
quote:Ik erger me zooooooooooooooooo aan vrouwen die zich aan het opmaken zijn...
En zo heb je nog meer rare dingen, mensen die trompet spelen op de snelweg, die hun tanden poetsen op de snelweg.. bekertje yoghurt eten enzo..
PEK EN VEREN!
Kaartlezen.
Heel simpel:
ALS kaartlees DAN ogen niet op de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |