abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:37:05 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17942949
quote:
In het diepste geheim is Christina Aguilera een hele nieuwe fase ingestapt: ze heeft een nieuwe look én ze is verloofd met haar vriend Jordan Bratman.

Relatie
Over haar liefdesleven doet Christina Aguilera meestal erg geheimzinnig. Niet alleen om haar vriendjes uit de publiciteit te houden, maar ook om haar imago van onafhankelijke sexy rockchick levend te houden. Toch kan Christina niet voor altijd haar lovers onder haar bed verstopt houden. Zo lekte een paar maanden geleden al uit dat zij een geheime relatie heeft met de 27-jarige Jordan Bratman, die werkt voor haar managementbureau.

Bruiloft
En deze Jordan zou Christina nu ten huwelijk hebben gevraagd. Jordans grootmoeder, de 72-jarige Sally, heeft het grote nieuws aan de media verklapt. "Jordan heeft haar in Los Angeles gevraagd. Hij belde me twee dagen geleden om het nieuws te vertellen. Ik ben dolblij dat ze verloofd zijn. Zijn ouders zijn ook heel blij. Ik weet niet wanneer de bruiloft is, maar ik hoop snel", aldus oma Bratman.

Ring
Grootmoeder Bratman weet ook al details over de ring. "Ze hebben samen een ring uitgezocht en ze heeft hem ook al gedragen. Ik geloof dat er een diamant in zit, maar ik heb hem zelf nog niet gezien. Christina heb ik wel ontmoet, we zijn met z'n allen gaan eten in New York. Ze zijn zo geweldig samen", aldus oma.

Uiterlijk
Niet alleen heeft Christina binnenkort een echtgenoot, ook heeft ze zichzelf een nieuw uiterlijk aangemeten. Toen zij op 17 maart te gast was in de talkshow van Ellen DeGeneres, toonde Christina haar nieuwe look voor het eerst. Het lijkt in niets op haar traditionele ordi-look; deze Christina heeft voor het eerst in haar leven kleren aan die zowaar haar hele lichaam bedekken.
Jammer voor je, BHFH.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17942977
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:37 schreef static het volgende:

[..]

Jammer voor je, BHFH.
Had BHFH haar een voorstel gedaan ofzo
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:42:00 #4
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_17943044
Jammer dat ze binnenkort kaal is ....
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_17943047
Tjah .. leuk voor Christina.. wat valt hier verder over te zeggen..??
Christina vind ik btw wel koel !
pi_17943155
pheeuw, hopelijk kan hij haar temmen en een ordentelijk huisvrouwtje ervan bouwen!
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_17943183
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:47 schreef registered.copyright het volgende:
pheeuw, hopelijk kan hij haar temmen en een ordentelijk huisvrouwtje ervan bouwen!
een ordentelijk huisvrouwtje... christina NO WAY
pi_17943338
Links de 'nieuwe' Christina.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17943368
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:58 schreef MUUS het volgende:

[afbeelding]
Dat meen je niet !!!

Lijkt wel een jongere versie van Patricia Paay....
Nou maar hopen dat Adam Curry haar niet ziet, want dan zit hij morgen al in de V.S.
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:14:32 #10
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17944855
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:58 schreef MUUS het volgende:

[afbeelding]
Hmmm, minder
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_17954831
zo zie je maar, het temmen is al in volle gang!
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:36:39 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17955461
Ze is al aardig op weg naar dat ordentelijke image, zo te zien.
Leuke föhncoupe, ook .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:42:43 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_17955604
Dat pakje is wel leuk, maar dat háár...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:49:49 #14
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_17955781
zo kan ze iig bij d'r schoonouders aankomen Maar goed...volgens mij heeft ze inmiddels al een pruik op, d'r haar is uit gevallen na al het bleken denk ik
To infinity…and beyond!
pi_17956413
godver die kerel heeft geluk
KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
  donderdag 25 maart 2004 @ 13:05:29 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17957302
Een prachtige snapshot van de lovebirds:

Ik is trots: eindelijk een plaatje geplaatst...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17958865
Zozo, wat leuk voor d'r.

Dat zal een dirrty huwelijksnacht worden.
pi_17964145
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zozo, wat leuk voor d'r.

Dat zal een dirrty huwelijksnacht worden.
Dat zal vast wel ja..
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:17:17 #19
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17994749
quote:
Christina ontkent huwelijk.

Popster Christina Aguilera ontkent met klem de recente berichten dat zij gaat trouwen met haar vriend Jordan Bratman. De grootmoeder van Jordan onthulde het voorgenomen huwelijk deze week, maar ze zal het allemaal wel verkeerd begrepen hebben.

Er is helemaal niets van waar! Dat heb je met ouwe oma's! Vriendje Jordan is werkzaam bij het management van Aguilera en ze kennen elkaar nu ruim zeven maanden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17994849
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:17 schreef static het volgende:

[..]
Khoorde het vanmiddag ook ja... bij VIVA news !
pi_25068840
Ze schijnt zich weer verloofd te hebben met die Jordan Bratman, vaag hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')