Jammer voor je, BHFH.quote:In het diepste geheim is Christina Aguilera een hele nieuwe fase ingestapt: ze heeft een nieuwe look én ze is verloofd met haar vriend Jordan Bratman.
Relatie
Over haar liefdesleven doet Christina Aguilera meestal erg geheimzinnig. Niet alleen om haar vriendjes uit de publiciteit te houden, maar ook om haar imago van onafhankelijke sexy rockchick levend te houden. Toch kan Christina niet voor altijd haar lovers onder haar bed verstopt houden. Zo lekte een paar maanden geleden al uit dat zij een geheime relatie heeft met de 27-jarige Jordan Bratman, die werkt voor haar managementbureau.
Bruiloft
En deze Jordan zou Christina nu ten huwelijk hebben gevraagd. Jordans grootmoeder, de 72-jarige Sally, heeft het grote nieuws aan de media verklapt. "Jordan heeft haar in Los Angeles gevraagd. Hij belde me twee dagen geleden om het nieuws te vertellen. Ik ben dolblij dat ze verloofd zijn. Zijn ouders zijn ook heel blij. Ik weet niet wanneer de bruiloft is, maar ik hoop snel", aldus oma Bratman.
Ring
Grootmoeder Bratman weet ook al details over de ring. "Ze hebben samen een ring uitgezocht en ze heeft hem ook al gedragen. Ik geloof dat er een diamant in zit, maar ik heb hem zelf nog niet gezien. Christina heb ik wel ontmoet, we zijn met z'n allen gaan eten in New York. Ze zijn zo geweldig samen", aldus oma.
Uiterlijk
Niet alleen heeft Christina binnenkort een echtgenoot, ook heeft ze zichzelf een nieuw uiterlijk aangemeten. Toen zij op 17 maart te gast was in de talkshow van Ellen DeGeneres, toonde Christina haar nieuwe look voor het eerst. Het lijkt in niets op haar traditionele ordi-look; deze Christina heeft voor het eerst in haar leven kleren aan die zowaar haar hele lichaam bedekken.
Had BHFH haar een voorstel gedaan ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:37 schreef static het volgende:
[..]
Jammer voor je, BHFH.
een ordentelijk huisvrouwtje... christina NO WAYquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:47 schreef registered.copyright het volgende:
pheeuw, hopelijk kan hij haar temmen en een ordentelijk huisvrouwtje ervan bouwen!
Dat meen je niet !!!quote:
Dat zal vast wel ja..quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zozo, wat leuk voor d'r.
Dat zal een dirrty huwelijksnacht worden.
quote:Christina ontkent huwelijk.
Popster Christina Aguilera ontkent met klem de recente berichten dat zij gaat trouwen met haar vriend Jordan Bratman. De grootmoeder van Jordan onthulde het voorgenomen huwelijk deze week, maar ze zal het allemaal wel verkeerd begrepen hebben.
Er is helemaal niets van waar! Dat heb je met ouwe oma's! Vriendje Jordan is werkzaam bij het management van Aguilera en ze kennen elkaar nu ruim zeven maanden.
Khoorde het vanmiddag ook ja... bij VIVA newsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:17 schreef static het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |