Waar kun je die middelen kopen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:08 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
esha2000 is ZWAAR verouderd.....
puur vergif en eigenlijk niet meer van deze tijd.
probeer s de middeltjes van HS of Colombo, die zijn beduidend beter.
Tegen stip kun je ook gewoon Exit gebruiken he, is speciaal voor stip en schimmelquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef dino889 het volgende:
Ik heb juist vorige maand ook een week lang ESHA2000 gebruikt omdat mijn vissen witte stip hadden, ze zijn door de kuur er nu vanaf. Ik ben er juist tevreden over het middel.
Ja, daar heb je ook wel een punt, ik geloof dat mijn vis al bijna 5 dagen vinrot had, voordat ik ingreep met eSHa2000. Dus ik begrijp dan ook wel dat het mij vis niet kon genezen, maar ik vraag me dan nu wel af waarom mijn goudvis zo lusteloos erbij ligt. Misschien ligt het dan wel niet aan eSHa2000, maar omdat hij die andere vis mistquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:53 schreef TearSong het volgende:
[..]
Tegen stip kun je ook gewoon Exit gebruiken he, is speciaal voor stip en schimmelMaar ook ik heb geen negatieve ervaringen met Esha, ben er erg tevreden over. Heb er ook nog geen vis aan dood zien gaan. Maar goed, als je vis al vinrot heeft dan hangt het ook van de mate van vinrot af of Esha het nog kan herstellen. In de gebruiksaanwijzing staan ook dat je niet 100% kans hebt dat je dan alle vissen nog behoudt.
Ben het ermee eens dat er betere middelen zijn, maar vergif is het niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:08 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
esha2000 is ZWAAR verouderd.....
puur vergif en eigenlijk niet meer van deze tijd.
probeer s de middeltjes van HS of Colombo, die zijn beduidend beter.
omdat esha 2000 je water verzadigd waardoor er minder zuurstof inzit, asap water verversen dusquote:Op donderdag 25 maart 2004 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel een punt, ik geloof dat mijn vis al bijna 5 dagen vinrot had, voordat ik ingreep met eSHa2000. Dus ik begrijp dan ook wel dat het mij vis niet kon genezen, maar ik vraag me dan nu wel af waarom mijn goudvis zo lusteloos erbij ligt. Misschien ligt het dan wel niet aan eSHa2000, maar omdat hij die andere vis mist![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |