Daar ging het toch over...?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:42 schreef Stali het volgende:
Echt weer een topic voor jou!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
Game on!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:35 schreef Stali het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn en wij hebben niet de relatie dat je het mij zou durven vragen.
Zonde...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:38 schreef Lula het volgende:
slapen is niet gelukt
Hmmm.. lekker!quote:ik ga roti maken
Ja Lulu heeft vast nog wel wat extra hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar ging het toch over...?. Hee, wat zal ik eens eten btw, kip...?
Nee dat hoeft nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar ik hoef dus niet bij jou op de bank te slapen Stali?
Is iig ook leuk voor iedere chick om dit te weten...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik steek mijn pik niet in iedere 'chick'
Luul woont alleen wat te ver weg. Wat zal het worden vanavond, lieftalligheid...?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja Lulu heeft vast nog wel wat extra hoor.![]()
Waar moet ik dan slapen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet![]()
Bonensoep vooraf, Witte bonen in tomatensaus in een gepofte aardappel, een beanburger, en Frambozensugarbeans toe.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luul woont alleen wat te ver weg. Wat zal het worden vanavond, lieftalligheid...?
Wil je slapen dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan slapen?![]()
Ik weet niet hoe erg je me uit gaat puttenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Wil je slapen dan?![]()
Misschien op de kamer van F. dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Wil je slapen dan?![]()
We kunnen het weer niet over scheepvaart hebben hoor...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:53 schreef Shinadul het volgende:
Hmm, topic titel spreekt me niet aan... tot volgend topic
Nee, bonen heb ik maandag al gegeten en gisteren had ik frambozenpudding, zo monomaan ben ik niet, toe verzin eens iets lekkers voor me...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Bonensoep vooraf, Witte bonen in tomatensaus in een gepofte aardappel, een beanburger, en Frambozensugarbeans toe.![]()
Huh? Welke naam?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:58 schreef Stali het volgende:
hee Ry, wijzig even de naam
Ryan, ik val af als een trein want heb geen eetlust, voordeel van ziek zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, bonen heb ik maandag al gegeten en gisteren had ik frambozenpudding, zo monomaan ben ik niet, toe verzin eens iets lekkers voor me...
Van mijn kuiken, mijn hele hebben en houden staat al op internet he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh? Welke naam?
Dus je eet niet? En dan moet ik ook maar niet eten?quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ryan, ik val af als een trein want heb geen eetlust, voordeel van ziek zijn.![]()
Nadeel is dat ik anders best iets lekkers had kunnen verzinnen.![]()
O, ja, idd, sorry... A.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Van mijn kuiken, mijn hele hebben en houden staat al op internet he?
Hoef dit niet terug te horen op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |