abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2004 @ 14:17:41 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_17936876
Ik heb afgelopen winter een salon-tafel gekocht...hij is oud en beschadigd, en nu wil ik hem gaan opknappen. Schuren enz, maar ik wil er ook iets speciaals mee doen. NU had ik bedacht om er in het midden een tribal op te schilderen. Ik ben dus op zoek naar een symetrische tribal die ik daar op kan schilderen. Het liefst niet al te moeilijk na te tekenen (over te trekken) en ook 1 die ik dus kan schilderen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Iemand hier toevallig leuke voorbeelden??

Owja, het moet wel een plaatje zijn met witte achtergrond...een tattoo bij iemand op z'n rug daar heb ik nix aan
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_17937238
start fotosoep op en bak je eigen tribal zou ik zeggen
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  woensdag 24 maart 2004 @ 14:35:15 #3
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_17937291
http://www.testsieger-home.de/tribal.gif

misschien heb je daar wat aan?? je kan hem vergroten onder het kopieerapparaat..

succes!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 14:41:09 #4
11458 ivetje
pi_17937461
die laatst is wel mooi idd...zelf fotosoepen ben ik niet zo goed in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dat kopieerapparaat had ik zelf ook in gedachte idd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:16:37 #5
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_17938365
wil je er nog een?
ik heb er nog wel een paar gevonden
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:50:36 #6
11458 ivetje
pi_17940723
ja hoor, alles mag je posten wat je hebt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dat was de bedoeling van dit topic, maar het slaat niet echt aan volgens mij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_17942980
Zoek in Google even onder tribal e.d. er zijn dan genoeg plaatjes te vinden. Anders zijn er bij De Slegte ook voorbeeldboeken te krijgen met allemaal symbolen erin.

Als je het plaatje op je tafel wil overtrekken, kan je het beste de kopie op de tafel leggen en dan overtrekken met bijvoorbeeld een balpen. Als je een beetje druk zet dan krijg je "inkepingen" in het hout, die je daarna met potlood over kan trekken....
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:23:43 #8
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17943780
Ik denk dat de TS een draai-symmetrische tribal bedoelt, die je dus om een punt kunt roteren, en dan symmetrisch is. En dus niet gewoon lijn-symmetrisch.
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:31:52 #9
11458 ivetje
pi_17943933
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef dophine het volgende:
Zoek in Google even onder tribal e.d. er zijn dan genoeg plaatjes te vinden. Anders zijn er bij De Slegte ook voorbeeldboeken te krijgen met allemaal symbolen erin.

Als je het plaatje op je tafel wil overtrekken, kan je het beste de kopie op de tafel leggen en dan overtrekken met bijvoorbeeld een balpen. Als je een beetje druk zet dan krijg je "inkepingen" in het hout, die je daarna met potlood over kan trekken....
op google kon ik onder tribal wel iets vinden, maar veel plaatjes zijn tattoo's...en dus op de huid van iemand. Dat over dat boek is wel een slim idee...thanx
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Btw, ik zoek een tribal die links/rechts symmetrisch is...hoeft niet draai-symetrisch te zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_17944086
Wel draai-symmetrisch:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jaja.. ze staan op een trui (whatever)... Maar het zijn wel mooie vind ik persoonlijk...
Zoek met google anders eens op triskel (zijn 3 dezelfde tribals aan mekaar geplakt zeg maar) en dan bij de afbeeldingen kijken (duh..)..
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:00:22 #11
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_17944541
leuk idee!
deze vind ik wel mooi en ook die van hierboven is leuk!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
an urge to help mankind overcomes me
pi_17984825
Ik was zelf op zoek naar een leuk plaatje voor een cd-hoesje, en toen kwam ik deze site tegen..
klik hier
  maandag 29 maart 2004 @ 19:38:22 #13
11458 ivetje
pi_18046915
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:32 schreef Psycho_Flip het volgende:
Ik was zelf op zoek naar een leuk plaatje voor een cd-hoesje, en toen kwam ik deze site tegen..
klik hier
dit is een goede tip...thanx
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De plaastjes hierboven zijn ook wel kewl...die op het 1e t-shirt is wel erg gaaf alleen ook moeilijk volgens mij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_18052579
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:38 schreef ivetje het volgende:

[..]

dit is een goede tip...thanx
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De plaastjes hierboven zijn ook wel kewl...die op het 1e t-shirt is wel erg gaaf alleen ook moeilijk volgens mij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Misschien kun je een sjabloon maken, lijkt mij iets makkelijker.
Zolang er was is, is er leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop