op google kon ik onder tribal wel iets vinden, maar veel plaatjes zijn tattoo's...en dus op de huid van iemand. Dat over dat boek is wel een slim idee...thanxquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef dophine het volgende:
Zoek in Google even onder tribal e.d. er zijn dan genoeg plaatjes te vinden. Anders zijn er bij De Slegte ook voorbeeldboeken te krijgen met allemaal symbolen erin.
Als je het plaatje op je tafel wil overtrekken, kan je het beste de kopie op de tafel leggen en dan overtrekken met bijvoorbeeld een balpen. Als je een beetje druk zet dan krijg je "inkepingen" in het hout, die je daarna met potlood over kan trekken....
dit is een goede tip...thanxquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:32 schreef Psycho_Flip het volgende:
Ik was zelf op zoek naar een leuk plaatje voor een cd-hoesje, en toen kwam ik deze site tegen..
klik hier
Misschien kun je een sjabloon maken, lijkt mij iets makkelijker.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:38 schreef ivetje het volgende:
[..]
dit is een goede tip...thanxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De plaastjes hierboven zijn ook wel kewl...die op het 1e t-shirt is wel erg gaaf alleen ook moeilijk volgens mijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop