ik heb de witte koets gezien op paleis het Loo. jammer genoeg staat hij achter glas in een schuur. Hij verkeerd in slechte staat en zou ook onverantwoord zijn om daarnee te gaan te gaan rijden. De rest van de koetsen staan wel netjes opgesteld voor zicht. Hij is wel verschrikkelijk mooi trouwens.
En het lijkt mij dat als Juulje wou dat ze een witte koets kreeg op haar begravenis dat ze die dan ook kreeg. Schijnbaar is dit dus niet zo. Ze zal juist wel voor de witte accenten (kist, bloemen) zijn gegaan ipv een witte koets. Want als dat degelijk haar wens zou zijn geweest was die koets allang klaar geweest omdat men dan ruim van te voren de kleden voor de koets hadden kunnen laten maken. Het was immers bekend dat Juultje niet lang meer te leven had. Precies hetzelfde voor Bernhard, dat is allemaal bekend.
En misschien vond Juultje de kleur van deze koets toch mooier dan een compleet witte. We hebben haar immers nooit meer op tv gezien waarin ze haar wensen kenbaar maakt. En zolang niemand de wensen van Juultje heeft ingelezen wat ze wil op haar begravenis blijf ik erbij dat haar wens wel eens aangepast is geworden omdat ze het zelf wilde.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.