Gelukkig ga je ook in op de kritische noot die er op jouw 'kort door de bocht' stuk geleverd wordt. Chapeau kerel!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
tekst
Wat boeit de wens van een overledene? Dood is Dood (cru maar waar)quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Is de wens van de overledene op wat voor manier dan ook niet het voornaamste?
Koppig en arrogant maken iemand nog niet dom. En daar valt de oplettende en goed nadenkende Fok!ker over.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:59 schreef Keerzijde het volgende:
[..]
Wat boeit de wens van een overledene? Dood is Dood (cru maar waar)
Een begrafenis is er immers voor de nabestaanden, dus mogen zij het zeggen.
(Maar das mijn mening)
Verder ben ik het er wel mee eens dat Bea behoorlijk koppig en een tikkeltje arrogant is.
Dus als jouw nabestaanden het leuk vinden om je aan de varkens te voeren, dan moet dat maar kunnen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:59 schreef Keerzijde het volgende:
[..]
Wat boeit de wens van een overledene? Dood is Dood (cru maar waar)
Een begrafenis is er immers voor de nabestaanden, dus mogen zij het zeggen.
(Maar das mijn mening)
Verder ben ik het er wel mee eens dat Bea behoorlijk koppig en een tikkeltje arrogant is.
Je hebt gelijk !quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dat vertellen ze, maar geloof jij dat er op het moment dat de eerste witte begrafenis plaatsvond een witte lijkkoets klaar stond? Of dat die paarse sleurhut kant en klaar staat te wachten tot er iemand dood gaat? Juliana is overleden op zaterdag, ze wordt begraven op de 30e. Dat is ruim anderhalve week. Als een land niet in staat is om in anderhalve week een paar witte dekkleden voor een koets te maken, dan verdient het om onder het zeewater te verdwijnen.
Ik ben geen fan van het koningshuis, hou me er dan ook niet erg mee bezig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, en met de haar gebruikelijke arrogantie geheel tegen de wens van haar moeder in een lelijke grijze sleurhut.
Verder zijn dit gegevens die uit publieke bronnen gehaald kunnen worden. Het ontwerpen van die lelijke koets is uitgebreid gedocumenteerd. Het feit dat Juliana in het wit wilde was ook bekend uit interviews met Juliana. Het feit dat Beatrix de keuzes maakt voor de uitvoering mag ook niemand verbazen.
Het gaat overigens niet alleen om deze begrafenis, het gaat om het feit dat Beatrix gewoon domweg niet in staat lijkt te zijn om zich in te leven in andere meningen dan die van haarzelf en er daardoor zo vaak naastzit.
Yep, dat zie je goed.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:00 schreef Lexie het volgende:
Dus als jouw nabestaanden het leuk vinden om je aan de varkens te voeren, dan moet dat maar kunnen?
ja, pcies,quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:03 schreef succubus het volgende:
Beatrix is gewoon arrogant en duld geen meningen van anderen, dat is al vaker gebleken. Helaas doe je er niet zo veel aan
Ja Juliana had in een witte koets van Soestdijk naar Noordeinde overgebracht willen worden zeker.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, en met de haar gebruikelijke arrogantie geheel tegen de wens van haar moeder in een lelijke grijze sleurhut.
volgens mij duurt dat best lang met een koets hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja Juliana had in een witte koets van Soestdijk naar Noordeinde overgebracht willen worden zeker.....
hierover kan ze toch haar mening niet hebben gegeven van tevoren?Ze wist toch niet waar ze zou overlijden...als dat op noordeinde was geweest had ze niet eens overgebracht kunnen wordenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja Juliana had in een witte koets van Soestdijk naar Noordeinde overgebracht willen worden zeker.....
Ja maar zo had Juliana het gewild hé!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:05 schreef IBAZ het volgende:
[..]
volgens mij duurt dat best lang met een koets hoor.
Sterker nog: volgens mij heeft IEDEREEN dat recht. (op vrije menings-uiting)quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
Géén van allen hier ... heeft nog minder het recht om Beatrix alszijnde 'dom' te bestempelen.
Smartass... Ik heb het hier niet over het feit dat je het niet letterlijk zou mogen zeggen maar wél dat niemand die hier nu gepost heeft een goed onderbouwd verhaal heeft gehouden waarom ze dan wel niet zo dom is. Daarbij is het momenteel ongepast om een dergelijke discussie te beginnen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:15 schreef Keerzijde het volgende:
[..]
Sterker nog: volgens mij heeft IEDEREEN dat recht. (op vrije menings-uiting)
(Hooguit beperkt door evt. majesteitschennis?)
als je de uitzendingen op tv wat gevolgd had in plaats van hier zo lopen te blaten zou je weten dat dat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:55 schreef HiZ het volgende:
Als een land niet in staat is om in anderhalve week een paar witte dekkleden voor een koets te maken, dan verdient het om onder het zeewater te verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |