abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 12:19:38 #201
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18037256
Headset kost je los gewoon 50 euro, je hebt feitelijk dus een bijna gratis game
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 29 maart 2004 @ 12:24:31 #202
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_18037329
Tweede spel nog steeds niet binnen! Wordt het tegenwoordig alleen door TPG bezorgd? Het eerste spel tenminste wel aan de hand van een sticker. Ik hoop toch niet dat de postbode weer had gedacht dat ie een zending mocht stelen.
The Internets, I needs it..
pi_18037355
Man, die headset is crap. Een beetje koptelefoon is nog beter. Zonde van dat extra geld.
]I[ Melvin ]|[
  maandag 29 maart 2004 @ 12:33:11 #204
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_18037479
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tweede spel nog steeds niet binnen! Wordt het tegenwoordig alleen door TPG bezorgd? Het eerste spel tenminste wel aan de hand van een sticker. Ik hoop toch niet dat de postbode weer had gedacht dat ie een zending mocht stelen.
ja dat is gewoon kut . Die postbodes jatten echt vanalles van dozen af als het niet goed verpakt is.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 29 maart 2004 @ 12:56:32 #205
12888 Skull-splitter
pi_18037862
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:26 schreef MelvinB het volgende:
Man, die headset is crap. Een beetje koptelefoon is nog beter. Zonde van dat extra geld.
Ik heb er al een, het gaat me dan ook meer om de 2e DVD die erbij zit... Maar tis een leuke attentie
  maandag 29 maart 2004 @ 12:59:13 #206
12888 Skull-splitter
pi_18037907
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:33 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

ja dat is gewoon kut . Die postbodes jatten echt vanalles van dozen af als het niet goed verpakt is.
Kun je ze voor aanklagen, maar postbodes zijn idd niet moeders slimste af en toe... (ooit een MP3 speler, gelukkig dubbel verpakt, buiten laten staan in de regen omdat er niemand thuis was )
  maandag 29 maart 2004 @ 13:28:12 #207
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_18038511
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kun je ze voor aanklagen, maar postbodes zijn idd niet moeders slimste af en toe... (ooit een MP3 speler, gelukkig dubbel verpakt, buiten laten staan in de regen omdat er niemand thuis was )
En als je klaagt dat ze geen briefje hebben achtergelaten dat ze langs zijn geweest, dan houden die mensen van de 'Servicehulp' altijd elkaars pik omhoog, want zij maken nooit fouten.

Maar laten we niet meer off-topic op in gaan, het spel voor m'n broertje is er nog niet en ik hoop dat ie in de loop van de dag nog opduikt. Anders ga ik over een dag of twee Play.com maar om een nieuwe vragen.
The Internets, I needs it..
  maandag 29 maart 2004 @ 13:57:36 #208
12888 Skull-splitter
pi_18039133
Ik hoop hem morgen of overmorgen te ontvangen
pi_18040560
ghunter, waarom kapt id er dan mee?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_18040952
quote:
Op maandag 29 maart 2004 14:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ghunter, waarom kapt id er dan mee?
De merge met Omega is mislukt waarop een aantal members opgestapt zijn. Dit omdat in de gemergde clan ook andere gametypes mogelijk zouden zijn, waaronder ONS.

Maar inmiddels zijn we al een beetje bezig met een revive van >ID<. Ik vind het te zonde om de clan op deze manier te laten sterven dus ik ben erover na te denken om samen met een andere member de clan te gaan leiden. Helaas zijn we wel 3 van onze beste members kwijt nu (Joker, Krill3 en BaSoMaTiC), maar dat moeten we dan maar opvangen door goed te recruiten .

Vanavond wordt beslist of we een doorstart gaan maken of niet. Hierbij een oproep aan iedereen die een iBR clan zoekt, wij recruiten
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 29 maart 2004 @ 15:18:30 #211
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18041019
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:26 schreef MelvinB het volgende:
die headset zat er bij mij niet bij...aleen een briefje dat die in mei op word gestuurd als ik ze een mailtje stuur...tering sjonnies bij atari
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_18041184
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

De merge met Omega is mislukt waarop een aantal members opgestapt zijn. Dit omdat in de gemergde clan ook andere gametypes mogelijk zouden zijn, waaronder ONS.

Maar inmiddels zijn we al een beetje bezig met een revive van >ID<. Ik vind het te zonde om de clan op deze manier te laten sterven dus ik ben erover na te denken om samen met een andere member de clan te gaan leiden. Helaas zijn we wel 3 van onze beste members kwijt nu (Joker, Krill3 en BaSoMaTiC), maar dat moeten we dan maar opvangen door goed te recruiten .

Vanavond wordt beslist of we een doorstart gaan maken of niet. Hierbij een oproep aan iedereen die een iBR clan zoekt, wij recruiten
Ik ben ook nooit een voorstander geweest van mergen, tenzij het niet ten koste ging van onze naam ( dus in feite joinde de members van de andere clan ons gewoon) maar daar gingen uiteraard weinig mensen mee accoord. We zijn ook voor tig multiclans enzo gevraagd, ze beloofde alles, betere servers (die wat we nu hebben is gewoon een van de beste, ping 20/40) sponsoring, muismatten, muizen, weet ik het allemaal)

maar iBR spelen we niet ( ik persoonlijk ook nauwelijks, soms op een public, puur voor het raggen omdat iedereen zo op die bal gefocust is) maar ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan die translocator...

[edit] vraagje, waarom preferen jullie eigelijk iBR boven iTDM en iCTF ?
pi_18041424
We hebben zelf 2 ut2k4 en 1 ut2k3 server, dus dat is geen reden voor een eventuele merge. Probleem was de activity van de members waar beide clans mee zaten.

In de nieuwe clan zouden we ook meer gametypes gaan spelen, oa ook iCTF en iTDM.

Mja we zijn een iBR clan omdat we daar vanaf het begin van ut2k3 mee begonnen zijn, het sprak ons gewoon het meeste aan. We weten nog niet of we het voort willen zetten in ut2k4, maar we willen het in ieder geval proberen. Mocht dat goed lopen, dan proberen we ook andere gametypes uit. De voorgaande keren is een overstap van iBR naar iCTF niet zo goed verlopen, ook omdat de members niet vaak genoeg aanwezig waren om zowel iBR als iCTF perfect te beheersen.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_18041673
Ik heb trouwens ook ooit ns in een iCTF clan gezeten. Crew NeXuS, ik geloof dat Mafkees toen van NeXuS naar GNA ging, klopt dat?
pi_18041867
Is alweer een hele tijd geleden. We gingen toen samen met een 2vs2 clan (lees: 3 members joinde ons) en zij hadden ook een eigen server, en daarmee zijn we 2 teams begonnen, GNA en GNA:R (Resurrection) Maafkees is toen idd van Nexus naar GNA:R gegaan (ik weet niet meer via wie).

Er waren daarna wat problemen met GNA:R en daar zijn we dus mee gekapt, alle members zijn een andere clan gejoint, op een paar na, die wat er al van tevoren bijzaten, en toen naar GNA:R zijn gegaan zijn gebleven, de nieuwe members zijn geleaved. Ik weet van mafkees alleen niet meer of hij weg is gegaan vanwege gebrek aan activity ofzo, maar hij zit nu bij [2] united als ik het goed heb ...

tip: begin nooit 2 teams, tenzij je (zoals bij CWL][ ) er zeker van bent dat een 2e team helemaal op zichzelf kan spelen...
  maandag 29 maart 2004 @ 16:06:21 #216
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_18042016
heb van het weekend mijn nieuwe headset gekocht... medusa speed-link met 5.1 en mic...
klinkt super
* DarkChylde is verbaasd dat er zoveel bas uit een headset kan komen
http://www.gurureview.co.(...)ent&task=view&id=141
had gister trouwens nog ffies gespeeld. maar was erg laggy
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_18042301
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:06 schreef DarkChylde het volgende:
heb van het weekend mijn nieuwe headset gekocht... medusa speed-link met 5.1 en mic...
klinkt super
* Ghostbuster is verbaasd dat er zoveel bas uit een headset kan komen
http://www.gurureview.co.(...)ent&task=view&id=141
had gister trouwens nog ffies gespeeld. maar was erg laggy
godallemachtig lijkt wel een drive-in show met al die snoeren
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 29 maart 2004 @ 16:36:38 #218
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_18042705
heh, het zijn wel veel kabels.. maar aansluiten valt mee. je krijgt er gewoon heel verloopjes ed bij om alles goed aan te kunnen sluiten enzo.
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_18043396
* Aurelium heeft em nog steeds niet

ik heb al wel de SE Bonus DVD majah zonder unrealed heb ik daar ook weer zo weinig aan
Jupiler is goed
pi_18043408
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef DarkChylde het volgende:
heh, het zijn wel veel kabels.. maar aansluiten valt mee. je krijgt er gewoon heel verloopjes ed bij om alles goed aan te kunnen sluiten enzo.
Het geluid zal best klinken uit dat spul,daar ben ik niet zo bang voor
  maandag 29 maart 2004 @ 17:49:12 #221
12888 Skull-splitter
pi_18044538
quote:
Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef Aurelium het volgende:
* Skull-splitter heeft em nog steeds niet

ik heb al wel de SE Bonus DVD majah zonder unrealed heb ik daar ook weer zo weinig aan
staat gewoon op de UT2k3 schijven hoor
pi_18045778
mjah, maar ik heb geen zin om unreal 2k3 te installen voor unrealed
Jupiler is goed
pi_18049361
21.00 ericjuh kijk nog steeds naar een lege deurmat
Dit keer zonder signature
pi_18049463
De voicechat is ook vaag..

Ik had thuis een dedicated server op mijn laptop, en mijn broer en ik waren allebei daarop ingelogd.

Maar de voicechat werkt niet fatsoenlijk!!!
Ik heb de microfoon, dus ik ben aan het praten maar mijn broer hoort me dus af en toe!
de meeste berichten komen niet aan?! terwijl het metertje links in het scherm duidelijk beweegt

echt ontzettend raar.. bot commands doen het wel goed!
pi_18051520
quote:
Op maandag 29 maart 2004 21:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
De voicechat is ook vaag..

Ik had thuis een dedicated server op mijn laptop, en mijn broer en ik waren allebei daarop ingelogd.

Maar de voicechat werkt niet fatsoenlijk!!!
Ik heb de microfoon, dus ik ben aan het praten maar mijn broer hoort me dus af en toe!
de meeste berichten komen niet aan?! terwijl het metertje links in het scherm duidelijk beweegt

echt ontzettend raar.. bot commands doen het wel goed!
ik snap ook geen hol van die voicechat,ik zit op een enabled server maar ik hoor iedereen maar niemand mij.
alles staat zoals het hoort volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')