ja dat is gewoon kut . Die postbodes jatten echt vanalles van dozen af als het niet goed verpakt is.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tweede spel nog steeds niet binnen! Wordt het tegenwoordig alleen door TPG bezorgd? Het eerste spel tenminste wel aan de hand van een sticker. Ik hoop toch niet dat de postbode weer had gedacht dat ie een zending mocht stelen.
Ik heb er al een, het gaat me dan ook meer om de 2e DVD die erbij zit... Maar tis een leuke attentiequote:Op maandag 29 maart 2004 12:26 schreef MelvinB het volgende:
Man, die headset is crap. Een beetje koptelefoon is nog beter. Zonde van dat extra geld.
Kun je ze voor aanklagen, maar postbodes zijn idd niet moeders slimste af en toe... (ooit een MP3 speler, gelukkig dubbel verpakt, buiten laten staan in de regen omdat er niemand thuis wasquote:Op maandag 29 maart 2004 12:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ja dat is gewoon kut . Die postbodes jatten echt vanalles van dozen af als het niet goed verpakt is.
En als je klaagt dat ze geen briefje hebben achtergelaten dat ze langs zijn geweest, dan houden die mensen van de 'Servicehulp' altijd elkaars pik omhoog, want zij maken nooit fouten.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kun je ze voor aanklagen, maar postbodes zijn idd niet moeders slimste af en toe... (ooit een MP3 speler, gelukkig dubbel verpakt, buiten laten staan in de regen omdat er niemand thuis was)
De merge met Omega is mislukt waarop een aantal members opgestapt zijn. Dit omdat in de gemergde clan ook andere gametypes mogelijk zouden zijn, waaronder ONS.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ghunter, waarom kapt id er dan mee?
die headset zat er bij mij niet bij...aleen een briefje dat die in mei op word gestuurd als ik ze een mailtje stuur...tering sjonnies bij atariquote:Op maandag 29 maart 2004 12:26 schreef MelvinB het volgende:
Man, die headset is crap. Een beetje koptelefoon is nog beter. Zonde van dat extra geld.
Ik ben ook nooit een voorstander geweest van mergen, tenzij het niet ten koste ging van onze naam ( dus in feite joinde de members van de andere clan ons gewoon) maar daar gingen uiteraard weinig mensen mee accoord. We zijn ook voor tig multiclans enzo gevraagd, ze beloofde alles, betere servers (die wat we nu hebben is gewoon een van de beste, ping 20/40) sponsoring, muismatten, muizen, weet ik het allemaal)quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
De merge met Omega is mislukt waarop een aantal members opgestapt zijn. Dit omdat in de gemergde clan ook andere gametypes mogelijk zouden zijn, waaronder ONS.
Maar inmiddels zijn we al een beetje bezig met een revive van >ID<. Ik vind het te zonde om de clan op deze manier te laten sterven dus ik ben erover na te denken om samen met een andere member de clan te gaan leiden. Helaas zijn we wel 3 van onze beste members kwijt nu (Joker, Krill3 en BaSoMaTiC), maar dat moeten we dan maar opvangen door goed te recruiten.
Vanavond wordt beslist of we een doorstart gaan maken of niet. Hierbij een oproep aan iedereen die een iBR clan zoekt, wij recruiten
godallemachtig lijkt wel een drive-in show met al die snoerenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:06 schreef DarkChylde het volgende:
heb van het weekend mijn nieuwe headset gekocht... medusa speed-link met 5.1 en mic...
klinkt super
* Ghostbuster is verbaasd dat er zoveel bas uit een headset kan komen
http://www.gurureview.co.(...)ent&task=view&id=141
had gister trouwens nog ffies gespeeld. maar was erg laggy
Het geluid zal best klinken uit dat spul,daar ben ik niet zo bang voorquote:Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef DarkChylde het volgende:
heh, het zijn wel veel kabels.. maar aansluiten valt mee. je krijgt er gewoon heel verloopjes ed bij om alles goed aan te kunnen sluiten enzo.
staat gewoon op de UT2k3 schijven hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef Aurelium het volgende:
* Skull-splitter heeft em nog steeds niet
ik heb al wel de SE Bonus DVD majah zonder unrealed heb ik daar ook weer zo weinig aan
ik snap ook geen hol van die voicechat,ik zit op een enabled server maar ik hoor iedereen maar niemand mij.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
De voicechat is ook vaag..
Ik had thuis een dedicated server op mijn laptop, en mijn broer en ik waren allebei daarop ingelogd.
Maar de voicechat werkt niet fatsoenlijk!!!
Ik heb de microfoon, dus ik ben aan het praten maar mijn broer hoort me dus af en toe!
de meeste berichten komen niet aan?! terwijl het metertje links in het scherm duidelijk beweegt
echt ontzettend raar.. bot commands doen het wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |