* Skull-splitter meewacht op Bol.com's SE doosjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:58 schreef Ericjuh het volgende:
* Ericjuh kijkt nog steeds kwijlent naar de reactie's wachten op zijn versie van ut2k4
Nou, het tweede spel voor m'n broertje is vandaag ook niet binnengekomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:05 schreef Aurelium het volgende:
hoe kan mijn dinges van play.com nou nog niet binnen zijn. Ze zijn allemaal maandag verzonden, ook die van mij... maar de post is weer te lui hier ofzo
iedereen stoppen met dingen afspreken.. paar dagen wachten tot ik mijn spel heb...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:58 schreef -NeukFout- het volgende:
Ik heb mn DM server ff opgezet om wat maps door te nemen, wie interesse heeft:
Name: FOK!
pass: fok
Onslaught is super verslavendquote:Op zondag 28 maart 2004 13:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
iedereen stoppen met dingen afspreken.. paar dagen wachten tot ik mijn spel heb...![]()
kan ik namelijk ook meedoen
![]()
![]()
*Mee eens isquote:Op zondag 28 maart 2004 13:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
iedereen stoppen met dingen afspreken.. paar dagen wachten tot ik mijn spel heb...![]()
kan ik namelijk ook meedoen
![]()
![]()
Zou ik die naam nu gewoon kunnen vinden via gamespy? heb servers in my country aangevinkt. maar zie hem er niet tussen staanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:58 schreef -NeukFout- het volgende:
wat is je ip?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:58 schreef -NeukFout- het volgende:
Oh die zat er ook nog bij....quote:Op maandag 29 maart 2004 04:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Daarnet een of andere inc*st-slachtoffer die het leuk vond om te gaan Teamkillen. En trots dat ie was. Sommige 'spelers' zouden een accute kortsluiting moeten krijgen op hun pc.
Hmm, ligt eraan... hoe is je kennis op de costum maps van de open spring cup iCTF ?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:54 schreef TheGHunter het volgende:
Iemand nog een goeie Instagib speler nodig?
>ID< is vannacht overleden, dus ben ik op zoek naar een nieuwe clan
sry ik ben niet op het GNA niveau ben ik bang ^^quote:Op maandag 29 maart 2004 09:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Hmm, ligt eraan... hoe is je kennis op de costum maps van de open spring cup iCTF ?
Nee maar als ik die gasten bij jullie zie spelen (Sickness bijvoorbeeld) dan blijf ik al kapot als ik er alleen maar aan denk om tegen hem te moeten spelenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:
lol... heb je alleen maar iBR gespeelt dan ?
Com -> communication -> met je maten lullen dusquote:Op maandag 29 maart 2004 10:15 schreef DarkChylde het volgende:
teamkillers zuigen idd. maar als hen afmaakt. dan kappen ze meestal wel
@skull, wat bedoel je met voice-com? dat je tegen elkaar kan praten of dat je de bots kan sturen met spraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |