quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:47 schreef Piro het volgende:
[Centraal] UnrealEd GoT heeft er ook een nogal uitgebreid topic over
Affijn, ik heb net mijn PC ge-reinstalled
[ Bericht 0% gewijzigd door Skull-splitter op 26-03-2004 23:05:02 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Play.comquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
hoe? wat? waar? welke site?
We zijn hier niet op GoT.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GoT heeft er ook een nogal uitgebreid topic over
Affijn, ik heb net mijn PC ge-reinstalled
Die van mij was vandaag ook nog niet binnen. Hopelijk morgen danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Play.com![]()
Maar moest nog naar m'n werk, dus kan het nu pas installeren.
Helaas was de tweede UT2k nog niet binnen vor m'n broertje, misschien morgen.
whehe ik had laatst ook zo iets. Ik had al een aantal rondes gewonnen op een DM server en zo'n gast zat duidelijk zn best te doen om mij te verslaanquote:
Text to speech is leuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:29 schreef DaFan het volgende:
Ik vind het altijd mooi om ventjes die mij de hele tijd pakken (of misschien lijkt het maar zo), gewoon iets te tikken vvan: "I love you [name]".
Ws hebben ze text-to-speech aanstaan, en dat klinkt echt cool
Ik word wel steeds beter. Binnenkort gaan er wat mensen weg uit huis dus hou ik wat bandbreedte over om te spelenEindelijk ns geen last van veel lag.
onslaught is met de autootjes he?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:21 schreef Ghostbuster het volgende:
kunnen we geen fok onslaught match houden een keer?,en dan met hetzelfde level want dat laden word je debiel van
Zou ik best voor in zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:21 schreef Ghostbuster het volgende:
kunnen we geen fok onslaught match houden een keer?,en dan met hetzelfde level want dat laden word je debiel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |