Kan best.. hoe moet dat te verhelpen zijn dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:39 schreef Piro het volgende:
Bot-issue?
Ben ik het nu nog wel mee eens ja. Ik zat er al aan te denken om Mazon ofzo weer na te bouwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:43 schreef Grimm het volgende:
gadver AS hebben ze dus helemaal verneukt :S
Gewoon alle UT maps re-skinnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:24 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ben ik het nu nog wel mee eens ja. Ik zat er al aan te denken om Mazon ofzo weer na te bouwen.
Slikt de nieuwe unrealed de ouwe UT maps nog?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
AS is speciaal. re-skin doet afbreuk op 2004 dus moet er wat ge-implementeerd worden zoals raptor enzo
Mazon met een paar turrets en een paar raptors voor de aanvallers lijkt me wel wat.
Ik ga hem ook even downloaden dan, even kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
dat heb ik niet geprobeerd maar ik denk het niet. Ik heb al ff zitten kijken in unrealed en de extra box voor de hemel te projecteren is er niet meer bv.
Dat bouwen op zich komt niet zo nouw, dat is relatief vlug gedaan.
Ik ga eerst m'n oude DM 1-1 map her-bouwen. (simpele map overigens)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Guus , als je die map af heb graag een copietje , dat on slaught gebeuren is gaaf .
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik wil niet doorskinnen, ik wil een zelfde soort map maar dan aan 2004 aangepast. Beetje meer open ruimte, kasteel en dan met vliegtuigjes ipv de hammerjump zodat het op zich redelijk gelijk blijft.
Het oude raggen terug.
En daar wij de hogere taal der unreal spreken zoeken ZIJ maar een eigen topic op
http://www.levelz.nl/unreal/ued2_01.phpquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:55 schreef Piro het volgende:
Ik heb eventjes googol afgestruind voor een aantal tutorials, aangezien ik heel erg weinig met unrealed gedaan heb (ooit ten tijde van ut nog mee gekloot) maar ik kan den daadwerckelijken linck niet vinden, verlicht U mij?
UT overlord.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
normandië zou eigenlijk met die turrets etc goed nagebouwd kunnen worden met een groot strand dus een echte bestorming van de kust.
ik ook niet , strand stond niet in verhouding met de rest, de rest was meer tunneling en inside. als je als één van de eerste de schietgaten bij het strand in kon nemen was het puur prijsschieten als de tegenstander het bootje uitkwam.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
UT overlord.
Algemeen aangenomen als de beste map (vond ik niet trouwens)
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
http://www.levelz.nl/unreal/ued2_01.php
Hij is dan ook nagenoeg uniek.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
btw deck 16 vond ik de ultieme map en voor ut2k3 deck 17
Dat zou een grove re-build vereisen, het voordeel is wel dat je alle turrets mannable kan maken, wat imo een stuk meer fun is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik ook niet , strand stond niet in verhouding met de rest, de rest was meer tunneling en inside. als je als één van de eerste de schietgaten bij het strand in kon nemen was het puur prijsschieten als de tegenstander het bootje uitkwam.
Maar met zwaardere wapens - anti tank granaten etc een een ruimer gebied vanuit de boot moet het te doen zijn om hem beter te krijgen. denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |