abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:43:05 #126
74385 Jaystified
Made you look, didn't I..
pi_17989923
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 19:39 schreef Piro het volgende:
Bot-issue?
Kan best.. hoe moet dat te verhelpen zijn dan?
If I'm talking too fast, you're listening too slow..
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:57:08 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17990280
snellere processor
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17990790
Heey mensen heb UT2k4 nu 2 dagen. echt heel flex.
alleen ik heb een probleem. toen ik UT2k4 opstartte kon ik opeens niet meer dodgen.
dodgen in het menu ( bij game geloof ik ) staat gewoon aangevinkt. en Instagib met totaal geen dodge is gewoon niet te doen !

weet iemand misschien hoe je dit kan oplossen ? ( Aurelium ? ik zag dat jij ook shit in .ini's doet enzo ) heb in me user.ini gekeken waar Dodge gewoon op true staat.
ik snap er niks van. iemand een oplossing ?
Most people in this world think there is no such force as one that we cannot see or touch.... what if there is ?
pi_17990865
Staat je dodgetijd gewoon te kort Je moet binnen een bepaalde tijd de knop 2 keer raken en nerds zijn wat langzamer dus zet die tijd dan op 50 milliseconden ofzo.
pi_17990883
Ik heb 'm op 20 staan.
pi_17990960
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 16:43 schreef Grimm het volgende:
gadver AS hebben ze dus helemaal verneukt :S
Ben ik het nu nog wel mee eens ja. Ik zat er al aan te denken om Mazon ofzo weer na te bouwen.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:26:07 #132
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991011
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:24 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ben ik het nu nog wel mee eens ja. Ik zat er al aan te denken om Mazon ofzo weer na te bouwen.
Gewoon alle UT maps re-skinnen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17991055
AS is speciaal. re-skin doet afbreuk op 2004 dus moet er wat ge-implementeerd worden zoals raptor enzo

Mazon met een paar turrets en een paar raptors voor de aanvallers lijkt me wel wat.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:29:13 #134
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991090
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
AS is speciaal. re-skin doet afbreuk op 2004 dus moet er wat ge-implementeerd worden zoals raptor enzo

Mazon met een paar turrets en een paar raptors voor de aanvallers lijkt me wel wat.
Slikt de nieuwe unrealed de ouwe UT maps nog?
Anders moet ie ook opnieuw gebouwd worden
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17991124
dat heb ik niet geprobeerd maar ik denk het niet. Ik heb al ff zitten kijken in unrealed en de extra box voor de hemel te projecteren is er niet meer bv.

Dat bouwen op zich komt niet zo nouw, dat is relatief vlug gedaan.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:33:24 #136
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991181
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
dat heb ik niet geprobeerd maar ik denk het niet. Ik heb al ff zitten kijken in unrealed en de extra box voor de hemel te projecteren is er niet meer bv.

Dat bouwen op zich komt niet zo nouw, dat is relatief vlug gedaan.
Ik ga hem ook even downloaden dan, even kijken.
En dan moet ik hem nu nog vinden.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:46:34 #137
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991427
By the way, muisarm, msn me even (icq niet geinstalled atm) als je Mazon (en evt meer) wil doorskinnen, voordat we dit topic vervuilen met unrealed geblaat.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17991504
Ik wil niet doorskinnen, ik wil een zelfde soort map maar dan aan 2004 aangepast. Beetje meer open ruimte, kasteel en dan met vliegtuigjes ipv de hammerjump zodat het op zich redelijk gelijk blijft.

Het oude raggen terug.

En daar wij de hogere taal der unreal spreken zoeken ZIJ maar een eigen topic op
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:51:43 #139
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_17991535
Guus , als je die map af heb graag een copietje , dat on slaught gebeuren is gaaf .
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_17991586
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Guus , als je die map af heb graag een copietje , dat on slaught gebeuren is gaaf .
Ik ga eerst m'n oude DM 1-1 map her-bouwen. (simpele map overigens)

Dan as, ons komt later. Ik ben het wel met je eens dat ons lachen is ! Daar vind ik nu meer het oude as gedeelte in terug dan de as van nu.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:55:23 #141
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991606
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik wil niet doorskinnen, ik wil een zelfde soort map maar dan aan 2004 aangepast. Beetje meer open ruimte, kasteel en dan met vliegtuigjes ipv de hammerjump zodat het op zich redelijk gelijk blijft.

Het oude raggen terug.

En daar wij de hogere taal der unreal spreken zoeken ZIJ maar een eigen topic op
Whehehehehe.
Ik heb eventjes googol afgestruind voor een aantal tutorials, aangezien ik heel erg weinig met unrealed gedaan heb (ooit ten tijde van ut nog mee gekloot) maar ik kan den daadwerckelijken linck niet vinden, verlicht U mij?

En ik weet niet of het wel zo wijs is om er gelijk vehicles in te knallen, aangezien Mazon, en elk ander UT level, er absoluut niet op gebouwd is, dan zou de map uitgebreid moeten worden imho.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:00:36 #142
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_17991706
As is wel gaaf, hmm normandië zou eigenlijk met die turrets etc goed nagebouwd kunnen worden met een groot strand dus een echte bestorming van de kust.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_17991716
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:55 schreef Piro het volgende:

Ik heb eventjes googol afgestruind voor een aantal tutorials, aangezien ik heel erg weinig met unrealed gedaan heb (ooit ten tijde van ut nog mee gekloot) maar ik kan den daadwerckelijken linck niet vinden, verlicht U mij?
http://www.levelz.nl/unreal/ued2_01.php
pi_17991748
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
normandië zou eigenlijk met die turrets etc goed nagebouwd kunnen worden met een groot strand dus een echte bestorming van de kust.
UT overlord.

Algemeen aangenomen als de beste map (vond ik niet trouwens)
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:05:56 #145
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_17991823
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:02 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

UT overlord.

Algemeen aangenomen als de beste map (vond ik niet trouwens)
ik ook niet , strand stond niet in verhouding met de rest, de rest was meer tunneling en inside. als je als één van de eerste de schietgaten bij het strand in kon nemen was het puur prijsschieten als de tegenstander het bootje uitkwam.

Maar met zwaardere wapens - anti tank granaten etc een een ruimer gebied vanuit de boot moet het te doen zijn om hem beter te krijgen. denk ik.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:06:24 #146
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_17991831
btw deck 16 vond ik de ultieme map en voor ut2k3 deck 17
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:07:41 #147
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991853
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:01 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

http://www.levelz.nl/unreal/ued2_01.php
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:09:34 #148
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991895
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
btw deck 16 vond ik de ultieme map en voor ut2k3 deck 17
Hij is dan ook nagenoeg uniek.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:12:32 #149
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17991944
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:05 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

ik ook niet , strand stond niet in verhouding met de rest, de rest was meer tunneling en inside. als je als één van de eerste de schietgaten bij het strand in kon nemen was het puur prijsschieten als de tegenstander het bootje uitkwam.

Maar met zwaardere wapens - anti tank granaten etc een een ruimer gebied vanuit de boot moet het te doen zijn om hem beter te krijgen. denk ik.
Dat zou een grove re-build vereisen, het voordeel is wel dat je alle turrets mannable kan maken, wat imo een stuk meer fun is.
Ik ga vanavond even met unrealed aan de gang .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17991994
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:18 schreef ViLLzZ het volgende:
( Aurelium ? ik zag dat jij ook shit in .ini's doet enzo )
Ik kopieer dat soort dingen van het officiele Unreal Tournament forum
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')