Omdat je het zo o n t z e t t e n d vriendelijk vraagt, asociale puthufter.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Verbal, really, ga in DIG zeiken over je systeem... Het kan me mijn naad jeuken dat jouw systeem niet lekker draait, dit topic is toch voornamelijk voor het spel?
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:52 schreef GRUMBLER het volgende:
Goedemorgen, wat zijn we weer lekker vriendelijk voor elkaar.....
Je kunt ze inderdaad al illegaal krijgen, alleen moet je goed je best doen om ze te vindenquote:Op donderdag 25 maart 2004 04:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
denk niet dat ze online staan tenzij het een illegale rip van het spel is.
3d buzz, de maker van de videos heeft deze namelijk speciaal voor atari gemaakt. En atari heeft de rechten erop en is nog niet van plan ze online te zetten. Gebeurt misschien nog wel ooit.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat je het zo o n t z e t t e n d vriendelijk vraagt, asociale puthufter.
Ik zal ook echt de laatste zijn met technische problemen wat dit spel betreft. Heus.
hufterig stuk vreten
V.
O? Ik dacht dat je problemen had met de discussie over mijn computerquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het enige wat jij kunt is gewoon iets OF de hemel in prijzen OF azijnzeiken, en dat wordt ik redelijk beu, cela...
Dan vind je alleen dingen van zo een wedstrijjd wie de beste mod enzo kan makenquote:Op donderdag 25 maart 2004 02:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwestie van zoeken, want ze staan dus ook gewoon onlineGa maar op "make something Unreal" zoeken...
wat een grapjas ben jij he.. zit al zowat 2 weken te wachten op mijn order van ut2k4.. staat nog steeds op awaiting order... (nu moet ik niet liegen... er is 1 van de 2 cd verzonden.. en dat was gisteren)quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:52 schreef GRUMBLER het volgende:
Goedemorgen, wat zijn we weer lekker vriendelijk voor elkaar.....
Ik heb zeker langer dan 36 uur geleden mijn order voor deze super game geplaatst bij play.com
staat nog steeds: order placed en daar komt ook geen verandering in.....
baal daar wel een beetje van..
Ik ben al half jaar member op 3dbuzz.comquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:35 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Je kunt ze inderdaad al illegaal krijgen, alleen moet je goed je best doen om ze te vindenen het is heel veel data.
Maar ik vind dat ze die tutorials beter voor iedereen beschikbaar hadden kunnen maken. Het enige waar die tutorials toe leiden is nog maps en mods voor UT2004 wat alleen maar beter is voor de community en levensduur van het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu een aantal tutorial onderdelen binnen en ze bestaan allemaal uit kleine filmpjes (divx dacht ik) Ze zijn iig niet via je (stand alone) dvd speler af te spelen en ik denk ook niet dat je dat zou willen want op een tv kun je niet echt zien wat ie precies uitvoerd in Unrealed aangezien alle knopjes waarschijnlijk helemaal vervaagd zouden zijn op je tvquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die 2de SE DVD?
Staan er alleen de tutorials op en is het in DVD formaat en kan je het gewoon afspelen in een DVDspeler? of gewoon in divx/xvid formaat?
idd wat ben ik een grapjas als ze bij play bij het plaatsen van de order zelf vermelden de order normaal gesproken binnen 24 uur verzonder wordt als het op voorraad is, dat is het geval dus vandaar dat ik het niet snap.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat een grapjas ben jij he.. zit al zowat 2 weken te wachten op mijn order van ut2k4.. staat nog steeds op awaiting order... (nu moet ik niet liegen... er is 1 van de 2 cd verzonden.. en dat was gisteren)
ik denk dat je nog wel een paar dagen mag wachten... (lees min. week) voor dat je hem in huis heb
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:03 schreef Flying het volgende:
Het is een easter-egg.Is dit trouwens alleen te zien in de editor ? want dat mannetje zie ik ingame namelijk niet ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |