O, koe!quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt Nvidia daar wel mee, rund
Ja, maar dat bedoelde ik dus, druif... de metingen zijn niet zuiver te doen dus.quote:tis alleen dat ze vadsig valsspelen met sommige onderdelen erin... (met name met de FX reeks, maar toch)
Ja dat zal me jeuken dat jij dat logischer vindt. Zelfs mijn computer lijkt dat logischer, want hij herkent hem als een 4200.quote:GF4 Ti 4280 moet ik nog tegenkomen, Ti 4200 128MB lijkt me logischer...
Ik heb ook rond die score met Gigabyte Ati Radeon 9000 pro 128 mb. Maar ik heb niet zo'n slechte FPS als jouw bij UT2004.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou mensen,
Niet lachen. 1553 hele 3D Marks. Als ik die tests zo zag kan dat niet hoog zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:36 schreef 3mph het volgende:
UT2K4 Skills Guide
Ja... ware het niet dat na wat subtiele tweaks met de editor die daar wordt aangeraden, mijn weapon preferences gewoon compleet worden genegeerd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Inmiddels opgelost. Dat ini-editortje zet gewoon door het weglaten van een vinkje de autoswitch uit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:01 schreef 3mph het volgende:
wat happende er dan? leg eens uit?
Anyways post er anders wat over op dat Forum want daar zitten aardig wat 24/7 dedicated players..
Of je koopt m natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik bied 5 euro voor alle videotutorials op de SE disc 2
Kwestie van zoeken, want ze staan dus ook gewoon onlinequote:Op donderdag 25 maart 2004 01:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
baal er wel van dat tienduizenden mensen die geweldige video tutorials in bezit hebben maar ze nooit bekijken en er honderden 3d artiesten dolgraag die video tutorials in handen willen hebben maar ze niet meer kunnen krijgen. Zaten er zelfs bij die op ebay 80 dollar ervoor betaalden
Eh, DAH, hoe wil je anders unieke nummers printen? Gaat een beetje lastig als ze geperst worden...quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
owja vraagje: de serial zit neem ik aan gewoon ergens in de doos/op de disc?
wil namelijk dvd versie bestellen maar heb geen dvd-rom speler. heb hem wel al gedownload op mn computer staan dus hoef alleen de serial te hebben. tegen tijd dat ik moet herinstalleren ofzo heb ik wel een dvd-rom speler en zit ik niet opgescheept met 6 cd's (plus dat blij Play de dvd versie in stock is en de cd versie niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |