Ik schrok al! Ik heb geen kadootje!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:28 schreef LadyS het volgende:
[..]Nee hoor
Jij zit zeker in het speeltuinbankje mee te lezen?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik schrok al! Ik heb geen kadootje!!!
en het leuke zou nog zijn geweest dat ik JOU een cadeautje ging gevenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik schrok al! Ik heb geen kadootje!!!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
en het leuke zou nog zijn geweest dat ik JOU een cadeautje ging geven
Haha, nou toch lief dat je het even vermeldquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
Tan en Sjeen Ik heb gisteen aan mijn verloskundige gevraagd over dat rare gevoel in de slokdarm.. Het is wrs lucht wat omhoog komt en de zwangerschapshormonen verslappen een beetje de slokdarm. Er is helaas bijna niks aan te doenOppassen met caffeine was het enige wat ze als tip kon meegeven
Oftewel: eigenlijk hebben jullie hier ook niks aan![]()
Hoe is het met jou nu dan? Ook druk aan het aftellen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:38 schreef ezzi het volgende:
Jambo, ik ben helemaal zenuwachtig voor je. Zet 'm op he! Ik denk aan je!!!!!!!!!!
Bij mij is alles rustig, al begin ik een beetje de zenuwen te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe het zou gaan en wanneer. En als ik dan lees dat Jambo mij en Beefcake eventjes voorgaat, krijg ik helemaal de zenuwen. Het lijkt wel of ik me nu pas ineens besef dat het voor mij ook zover is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Hoe is het met jou nu dan? Ook druk aan het aftellen?
Spannend he? Ik had ook zoiets van aaaaaaah, toen ik Jambo's berichtje las. Maar wel heel leuk spannendquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:03 schreef ezzi het volgende:
[..]
Bij mij is alles rustig, al begin ik een beetje de zenuwen te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe het zou gaan en wanneer. En als ik dan lees dat Jambo mij en Beefcake eventjes voorgaat, krijg ik helemaal de zenuwen. Het lijkt wel of ik me nu pas ineens besef dat het voor mij ook zover is.
Ja heel herkenbaar hoor!! Ik moet nog 4 weken maar heb nu al de zenuwen, vooral omdat dit (hopelijk) de eerste thuisbevalling gaat worden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:03 schreef ezzi het volgende:
[..]
Bij mij is alles rustig, al begin ik een beetje de zenuwen te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe het zou gaan en wanneer. En als ik dan lees dat Jambo mij en Beefcake eventjes voorgaat, krijg ik helemaal de zenuwen. Het lijkt wel of ik me nu pas ineens besef dat het voor mij ook zover is.
Mila voor een meisjequote:Op woensdag 24 maart 2004 10:08 schreef Tan het volgende:
En oh ja.. de namenwe hebben nog steeds geen namen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mila voor een meisje
Milan voor een jongen
Klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |