Ik wil helemaal niets zeggen natuurlijk: maar volgens mij ben jij de perfecte man. Twee keer ing., goeie baan, mooie auto, mod op een forum, laat regelmatig scheepjes vergaan, koopt bloemen, houdt van apres-ski en zet de klicko's buiten... Dames!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Shinadul het volgende:
Ik zet de vuilniszakken wel buiten hoor, geen moeite mee
*fan is*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:50 schreef pea4fun het volgende:
@ lula. Het is gewoon hobby hoor, maar om te leren moet je het veel doen he?
@fotoloog. Je had mijn februarifoto's gezien zeker? grinnik
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets zeggen natuurlijk: maar volgens mij ben jij de perfecte man. Twee keer ing., goeie baan, mooie auto, mod op een forum, laat regelmatig scheepjes vergaan, koopt bloemen, houdt van apres-ski en zet de klicko's buiten... Dames!!!!!
Ideaal? Ik hou niet van Apres ski, zeker niet in een skihut...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets zeggen natuurlijk: maar volgens mij ben jij de perfecte man. Twee keer ing., goeie baan, mooie auto, mod op een forum, laat regelmatig scheepjes vergaan, koopt bloemen, houdt van apres-ski en zet de klicko's buiten... Dames!!!!!
www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit met Shin wezen apres-skiën. Hij is echt veel aardiger dan ik ben bijv.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Ideaal? Ik hou niet van Apres ski, zeker niet in een skihut...![]()
Maar dat kon al snel toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit met Shin wezen apres-skiën. Hij is echt veel aardiger dan ik ben bijv.
Ja (zou voorzichtig zijn ivm post-menstrual-syndrome zoals jij dit lanceerde)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè Stali, mag ik je wat vragen?
Alweer een kloon.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Maar dat kon al snel toch?![]()
Lurker!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Maar dat kon al snel toch?![]()
Hou je nog een beetje van me? Heb je nu al op mijn e-mail geantwoord...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja (zou voorzichtig zijn ivm post-menstrual-syndrome zoals jij dit lanceerde)
Maar je gebruikt wel beletseltekens...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Ik lurk nooit hoor...
kloon van wie?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alweer een kloon..
Kom je nooit achter hè. Gisteren geregd, doet nu al mee als rechtgeaard oldby30s/40s...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:00 schreef Shinadul het volgende:
[..]
kloon van wie?
Het is een magneet voor kloons hè... Vraag me niet waarom...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:01 schreef Manager het volgende:
Dit topic kan niet zo goed tegen kloons, of wel?
je maakt het onmogelijk Ga ik nu doen, maar kan je vast zeggen: oneens.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me? Heb je nu al op mijn e-mail geantwoord...?
Ze lijkt wel een beetje op Lara Croft idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:03 schreef Shinadul het volgende:
Misschien is het Loesje29 wel
Moi?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom je nooit achter hè. Gisteren geregd, doet nu al mee als rechtgeaard oldby30s/40s...
Zelf niets een heel klein beetje dus, mijn kleine koeievlaaitje Eerst lezen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
je maakt het onmogelijk Ga ik nu doen, maar kan je vast zeggen: oneens.
En dat is?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:04 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga lekker slapen, jullie klonen nog maar een tijdje verder. (Alhoewel ik de ouderwetse manier prefereer voor vermenigvuldigen)
is het jouw schatteboutje-to-be toch niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:05 schreef Shinadul het volgende:
Lady croft is ook een echte supergirl![]()
Hij wil het woord neuken weer horen hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat is?
Lady_Croft aka Lara aka Femke? (van femke afgestapt omdat het te verwarrend was omdat het haar dochters naam is)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:04 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Moi?Mijn ervaring is dan ook niet mis hoor...
![]()
Okee, vertel...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:04 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Moi?Mijn ervaring is dan ook niet mis hoor...
![]()
Nee die had ik bloemen gestuurdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
is het jouw schatteboutje-to-be toch niet?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:06 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Hij wil het woord neuken weer horen hoor...![]()
Neuken natuurlijk Ryan3...van welke planeet kom jij? Gaat heen en vermenigvuldigt u is al zo oud als de bijbel...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat is?
wil geen haat/liefde verhoudingen meerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelf niets een heel klein beetje dus, mijn kleine koeievlaaitje Eerst lezen.
Ja? Zal es verder lurken dan...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
. Ik ben een serieuze Fok?ker hoor, ik kom vooral in WFL, waar ik wijsgerige topics open...
En die heb je bij wijze van troostprijs niet naar Fok! verwezen, om droog te geilen...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:07 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee die had ik bloemen gestuurd
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lady_Croft aka Lara aka Femke? (van femke afgestapt omdat het te verwarrend was omdat het haar dochters naam is)
Moet je op de nick Ryan3 zoeken...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:09 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Ja? Zal es verder lurken dan...![]()
Ik vraag gewoon of de kloon is wie ik denk dat ze is...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:10 schreef Stali het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk valt het wel mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Het is een magneet voor kloons hè... Vraag me niet waarom...
dus het is nu eindelijk helemaal over? Dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:09 schreef Stali het volgende:
[..]
wil geen haat/liefde verhoudingen meerDone that, even bought the t-shirt.
Joh...Echt?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je op de nick Ryan3 zoeken...
wat jij wilt joh! je hebt reply.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dus het is nu eindelijk helemaal over? Dus?
Vorige sessie 30s/40s, toen alleen de oldbies hier rondhingen, hadden we een invasie van kanariepietjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:11 schreef Manager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het wel mee.
Huh???quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lady_Croft aka Lara aka Femke? (van femke afgestapt omdat het te verwarrend was omdat het haar dochters naam is)
nee, het gaat niet om wat ik wil, maar wat jij wilt, ik vroeg aan jou: hou je nog een beetje van me, musje O, even kijken dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:13 schreef Stali het volgende:
[..]
wat jij wilt joh! je hebt reply.
Nu zichtbaar niet meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Vorige sessie 30s/40s, toen alleen de oldbies hier rondhingen, hadden we een invasie van kanariepietjes.
Hoiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Goedenavond lui en lui-innen..ik kom jullie maar even vervelen... ik kan PHPNuke wel ehm.. schieten
ik ben gvd geen speelpop van je Ryan Jij bent een krasse knar, want al reply zie ik, ook maar lezen dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
nee, het gaat niet om wat ik wil, maar wat jij wilt, ik vroeg aan jou: hou je nog een beetje van me, musje O, even kijken dan..
Hier Stali: dit is Fok!s topiclikker.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:19 schreef tong80 het volgende:
Mag ik even zeggen dat A streertcar named desire de mooiste film ooit is.
jij een speelpop. ik ben een speelpop, nu eens ben je lief en dan weer ineens kwaad Ik ben snel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:20 schreef Stali het volgende:
[..]
ik ben gvd geen speelpop van je Ryan Jij bent een krasse knar, want al reply zie ik, ook maar lezen dan.
Een boute bewering. Even nuanceren, één van de mooiste films gemaakt tot op de dag van vandaag.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:19 schreef tong80 het volgende:
Mag ik even zeggen dat A streertcar named desire de mooiste film ooit is.
Och ik vond het wel geestig hoor. Beats parkieten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:13 schreef Shinadul het volgende:
en vervelend dat die waren
Dat is niet waar!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Een boute bewering. Even nuanceren, één van de mooiste films gemaakt tot op de dag van vandaag.
Leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Goedenavond lui en lui-innen..ik kom jullie maar even vervelen... ik kan PHPNuke wel ehm.. schieten
iemand die in elke topic even komt likken?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:24 schreef tong80 het volgende:
Wat is een topiclikker Ryan ?
je stoot me alleen maar van je af, maar ik moet het niet wagen je te negeren Ik ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
jij een speelpop. ik ben een speelpop, nu eens ben je lief en dan weer ineens kwaad Ik ben snel..
Daar valt over te twisten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Wat precies?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga overigens over luttele minuten afsluiten...
[/s]ik stoot je niet af, appelkontje, ik hielp je en je vond me zwak en je ziocht het zelf wel uit etc.[/s] Meaning?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:26 schreef Stali het volgende:
[..]
je stoot me alleen maar van je af, maar ik moet het niet wagen je te negeren Ik ook.
De pc, komt een goeie film op ketnet/canvas. La reine Margot.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:29 schreef Manager het volgende:
[..]
Wat precies?
wat was het antwoord dan op wat je nodig hebt? het zal verdomme geen appelboor zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik stoot je niet af, appelkontje, ik hielp je en je vond me zwak en je zocht het zelf wel uit etc. Meaning?
Het slechte met het goede verruilen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
De pc, komt een goeie film op ketnet/canvas. La reine Margot.
Goh, wat leuk dat je bed roept. Wat roept je bed dan: "grooobje, groooobje"...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:28 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Daar valt over te twisten.
Maar niet nu, althans niet met mij.
Het bed roept.
Toedels!
Hè, hè, of je nog een beetje van me houdt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:31 schreef Stali het volgende:
[..]
wat was het antwoord dan op wat je nodig hebt? het zal verdomme geen appelboor zijn
dat je reply hebt.
"voor"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:31 schreef Manager het volgende:
[..]
Het slechte met het goede verruilen.
Jij maakte het meteen uit he? Ik hou altijd van je, dat is de pestquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, hè, of je nog een beetje van me houdt.... Even koeken dan...
ja, wat ik zeg, ik kan je soms niet volgen in je emoties, duifjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij maakte het meteen uit he? Ik hou altijd van je, dat is de pest![]()
Verruilen voor bedoel ik hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:35 schreef Manager het volgende:
[..]
Juist.
Dank.
Ik begreep het.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Verruilen voor bedoel ik hè..
Ga je ook naar die film kijken, is een heel goeie hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij maakte het meteen uit he? Ik hou altijd van je, dat is de pest![]()
dus dan maak je het meten maar uit, maar mag ik je niet negeren??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ja, wat ik zeg, ik kan je soms niet volgen in je emoties, duifje.
Ik ga die film zien, kameraden... Toedeledoki... (Geen ruzie maken als ik er niet ben hè...)
Oki.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef Manager het volgende:
[..]
Ik begreep het.
Gaat nu niet, is al begonnen of moet ik rennen om op te nemen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je ook naar die film kijken, is een heel goeie hoor....
begrijp je het dan niet, schmetterlingchen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:40 schreef Stali het volgende:
[..]
dus dan maak je het meten maar uit, maar mag ik je niet negeren??
Reply terug, CU.
Ik wilde ff posten zodat ik mijn sig kon copy-pasten, want als je em aan wilt passen issie gewist... leuke bugquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Leuke woordspeling..
Kun je hem niet kijken? Hij begint nu net...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Gaat nu niet, is al begonnen of moet ik rennen om op te nemen?
nee maar nu grijp ik naar dat mannen van mars etc clichegekletsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
begrijp je het dan niet, schmetterlingchen?
Ik ga, afsluiten hoor, doe doe, tot morgen....
Dat soort dingen wil je met de wereld delen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben weer verliefd (tegen beter weten in). Geen idee waarom ik dit hier meld.
Ik ben blij dat je het meldquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben weer verliefd (tegen beter weten in). Geen idee waarom ik dit hier meld.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het is 'hij'
Nou vermoed eerder dat de allerliefste "Fok!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
O ja, was ik even vergeten Stali
Op tijd voor wat?quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:08 schreef Manager het volgende:
Ik kwam net op tijd langs.
En terecht!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:12 schreef Manager het volgende:
Kutmannen, zag ik en klootzakken zijn het.....
Daarmee begint het.
En het eindigt met mannen en theedoeken achter het aanrecht.
Volgende topic noemen we Ziekenboegquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij reageer ik door keelontsteking niet edht adrem.
Mannen hebben niets met recht achter het aanrecht te zoeken behalve dan misschien hun vrouw!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:12 schreef Stali het volgende:
En terecht!![]()
Zo geemancipeerd ben jij helemaal niet Stali!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Mannen hebben voor deze narigheid gezorgd hoor. Menig vrouw is helemaal geen Opzijfeministequote:Op woensdag 24 maart 2004 00:14 schreef Manager het volgende:
[..]
Mannen hebben niets met recht achter het aanrecht te zoeken behalve dan misschien hun vrouw!![]()
Sterkte vrouwtje en maak je geen zorgen, geef het wat tijd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve Stali, ik moet echt naar bed. Koorts giert door mijn lijf. Morgen meer?
Misschien heb je daar wel gelijk in maar ik negeer dat gewoon en doe alsof dat wel het geval isquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:16 schreef Stali het volgende:
Mannen hebben voor deze narigheid gezorgd hoor. Menig vrouw is helemaal geen Opzijfeministe![]()
Jij doet me aan een Hollandse aardappel denken die nu onderuitgezakt voor de Ketnetbuis zit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:17 schreef Manager het volgende:
[..]
Misschien heb je daar wel gelijk in maar ik negeer dat gewoon en doe alsof dat wel het geval is![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:19 schreef Stali het volgende:
Jij doet me aan een Hollandse aardappel denken die nu onderuitgezakt voor de Ketnetbuis zit.![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:22 schreef Manager het volgende:
[..]
Dank voor dát mentale plaatje.
En een prettige nacht gewenst.
Weer reply, gaat leuk zo he? grmpff.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, hè, of je nog een beetje van me houdt.... Even koeken dan...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Weer reply, gaat leuk zo he? grmpff.
Ik reply'de gewoon nog op een mail van gisteren... Dus hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Slaat toch nergens meer op.
Hee Sander,quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:02 schreef Sandertje21 het volgende:
Is het hier nog gezellig, of valt het een beetje tegen?![]()
T is nu toch lekker rustig op de zaak
ja en je hebt twee replies terug. Maar om jou te spreken te krijgen dat ik dat eerst hier moet neerzetten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik reply'de gewoon nog op een mail van gisteren... Dus hoe bedoel je?
Ik heb de pc nog maar net aangezet hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:09 schreef Stali het volgende:
[..]
ja en je hebt twee replies terug. Maar om jou te spreken te krijgen dat ik dat eerst hier moet neerzetten.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:09 schreef Ryan3 het volgende:
Hoezo een Stali-Ryan3 rel?.
Goed want ik krijg een kip! Klinkt misschien bespottelijk maar ik ben echt blij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Hier prima!
De eigenaar zit nu in Oostenrijk, en hier staan weinig dringende zaken op het menu.
Dus als de kat van huis is dansen de muizen.
En hoe is het met jou?
Wat ga je allemaal met je kip doen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed want ik krijg een kip! Klinkt misschien bespottelijk maar ik ben echt blij.
Oh lekker rustig dagje dan voor je. Hoe is het met die dronkenlap dan?
Het is leuk om een kip te houden, zijn hele lieve beesten en tam ook. Dus kan ook wel in huis komen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal met je kip doen?
Die dronkelap is weer gewoon lekker aan het werk nu, ik hoor geen klachten dus t gaat allemaal goed met hem
Diepvries of opgezet?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik krijg een kip! dus helemaal blij!![]()
Niet bang dat je huis straks onder de veertjes ligt?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is leuk om een kip te houden, zijn hele lieve beesten en tam ook. Dus kan ook wel in huis komen.
Gelukkig. Ook triest als iemand echt een drankprobleem heeft.
Ik stofzuig al iedere dag, dus dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet bang dat je huis straks onder de veertjes ligt?
Ik denk trouwens ook niet dat je een kip kan leren op een soort kattenbak zn behoefte te doen.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen van beide?.
Ga je hem vetmesten?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stofzuig al iedere dag, dus dat zal wel loslopen.
Daarbij kan de kip ten alle tijde naar buiten.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk he? Stali pesten...![]()
Nee maar zwaar beveiligen tegen jou!quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je hem vetmesten?
Die vol zitten met salmonella?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee maar zwaar beveiligen tegen jou!
Je gaat toch geen kip een onnatuurlijke dood bezorgen die je iedere dag van eitjes voorziet?
Jij komt zeker uit de stad?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:28 schreef Sandertje21 het volgende:
Een kip lijkt me eigenlijk best leuk nu ik erover nadenk
Op zondag een vers gekookt eitje of zo gaat er dan echt wel in![]()
Valt het op?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit de stad?
Ik heb nog nooit last gehad van Salmonella.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vol zitten met salmonella?
Dat lukt niet meer Sander, die man maakt het slechtste in mij wakker, echt waar.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar of zo......
En dan klagen ze soms over de jeugd van tegenwoordig![]()
Wees dan in ieder geval blij dat hij niet naast je woontquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer Sander, die man maakt het slechtste in mij wakker, echt waar.
Ik ben een Amsterdamse juffer, geen flauw idee.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:29 schreef Sandertje21 het volgende:
Je neemt trouwens toch wel zo'n grote Barnevelder he?
En niet zo'n schraal legbatterij kipje.
Anders heb je nog van die mini eieren
Liefje, ik merk wel dat jij ook uit de stad komt, je moet zo'n vies beest niet je huis in laten, en de eitjes zitten op de schaal vol met bacterieën, daarnaast zijn het nogal domme zenuwenbeesten en maken ze een teringlawaai...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad van Salmonella.
Wat ben jij toch een zeikert, gun mij een kip en ik ben er goed voor.
En trouwens jij had het over vetmesten en dacht daarbij aan je maag. En dan zit hij zeker niet vol salmonella??
Nou ik zou hem best als buurman willen hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wees dan in ieder geval blij dat hij niet naast je woont
Maar ben ik nog wel lief dan?![]()
Het enige wat ik weet is dat Barnevelders groot zijn. (en dus waarschijnlijk ook grotere eieren leggen)quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdamse juffer, geen flauw idee.
Maar het is gewoon een huis tuin en keukenkip, zo'n doorsnee kinderboerderij kip, goudkleurig.
Zal vast wel een naam hebben maar dat kan ons Boerke Ryan3 vast vertellen.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:38 schreef Lula het volgende:
mijn kip ligt in de marinade voor de roti in ieder geval
Je maakt mijn dag weer goedquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou ik zou hem best als buurman willen hoor.![]()
Ja jij bent een verademing naast Ryan en hartstikke lief.![]()
Maar lief Aardappelzoutje ik heb al eens kippen gehad, alleen wist ik niet meer wat ik met al die eieren moest. En die kwamen toen gewoon in de keuken hoor, scheumen of er wat te halen viel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Liefje, ik merk wel dat jij ook uit de stad komt, je moet zo'n vies beest niet je huis in laten, en de eitjes zitten op de schaal vol met bacterieën, daarnaast zijn het nogal domme zenuwenbeesten en maken ze een teringlawaai....
Jij past beter bij Ryan dan ik, in alle opzichten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:38 schreef Lula het volgende:
mijn kip ligt in de marinade voor de roti in ieder geval
nou ik werd in mijn vorige huis wel eens gek van het getok van de kippen van een buurman achter me. En die haan zou ik bijna afschieten met zijn gekukeleku iedere morgen om vijf uurquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar lief Aardappelzoutje ik heb al eens kippen gehad, alleen wist ik niet meer wat ik met al die eieren moest. En die kwamen toen gewoon in de keuken hoor, scheumen of er wat te halen viel.
En met 1 daarvan had ik heel leuk contact, kwam altijd bij me zitten op schoot.
En dat lawaai viel reuze mee, ik vind kippen enig.
O, je had een huiskip???quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar lief Aardappelzoutje ik heb al eens kippen gehad, alleen wist ik niet meer wat ik met al die eieren moest. En die kwamen toen gewoon in de keuken hoor, scheumen of er wat te halen viel.
En met 1 daarvan had ik heel leuk contact, kwam altijd bij me zitten op schoot.
En dat lawaai viel reuze mee, ik vind kippen enig.
Hahaha qua films danquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij past beter bij Ryan dan ik, in alle opzichten.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij past beter bij Ryan dan ik, in alle opzichten.![]()
En jij de mijnequote:Op woensdag 24 maart 2004 14:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je maakt mijn dag weer goed![]()
ik wil best een filmpje met hem kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij wil niemand hier Ryan hebben
Die je een dag van te voren eigenhandig de nek had omgedraaid, niet waar...?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef Lula het volgende:
En Stali had je niet bij mij een heerlijk stukje kipfilet op de gourmet met de kerst?;)
Maar jou gelukkig maken is natuurlijk mijn levensdoel he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef Stali het volgende:
[..]
En jij de mijne![]()
![]()
Ik eet ook gewoon kippen, maar jij poste het zonet even niet voor niets he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef Lula het volgende:
En Stali had je niet bij mij een heerlijk stukje kipfilet op de gourmet met de kerst?;)
Jij bent populairder bij die dames hier ja...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij wil niemand hier Ryan hebben
nee heb ik laten doen'natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die je een dag van te voren eigenhandig de nek had omgedraaid, niet waar...?
tja ik eet nu eenmaal roti vanavond met kipquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon kippen, maar jij poste het zonet even niet voor niets he?
Ga maar lekker heulen met Zwyan3![]()
Niet dat ik verder iets aan hebquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent populairder bij die dames hier ja...
Door die klompenman zeker?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:47 schreef Lula het volgende:
[..]
nee heb ik laten doen'natuurlijk
nee die houdt geen kippen.........quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door die klompenman zeker?
Hoe moet ik dat zien: je bent ook naakt op je sokken na...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet dat ik verder iets aan heb
Pikloot weer? Of La reine Margot?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef Lula het volgende:
[..]
nee die houdt geen kippen.........
ik ga even tukkie doen, het was laat vannacht tot straks allen
Wat maakt 1 woordje toch veel verschil....quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien: je bent ook naakt op je sokken na....
dank je schatquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:51 schreef Stali het volgende:
[quote]Op woensdag 24 maart 2004 14:48 schreef Lula het volgende:
[..]
tja ik eet nu eenmaal roti vanavond met kip
[/quote
Sloerie![]()
Wel hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet dat ik verder iets aan heb
Gaat het hier nog spannend worden ook?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
![]()
Slaap lekker en geniet van je Salmonellakerrie vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:52 schreef Lula het volgende:
[..]
dank je schaten nu echt even slapen spreek je strakkies
Slaap lekker!quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:52 schreef Lula het volgende:
[..]
dank je schaten nu echt even slapen spreek je strakkies
Nou als jij naakt op je werk zit zonder sokken (niet iedereen is zo degelijk als jij Ryanquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Gaat het hier nog spannend worden ook?
Ja, nee, okee, je weet het hè, de duivel zit in de details, en vergeet dat ook niet als je met een dame op stap gaat van in de 30...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat maakt 1 woordje toch veel verschil....
tussen ik en verder moest nog er staan.
Jammer dat ik hier geen webcam heb he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou als jij naakt op je werk zit zonder sokken (niet iedereen is zo degelijk als jij Ryan)
Dan vind ik dat redelijk spannend![]()
Zeg over naakt gesproken, heb jij nu al een broekje aan rond die malse derrière van je?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou als jij naakt op je werk zit zonder sokken (niet iedereen is zo degelijk als jij Ryan)
Dan vind ik dat redelijk spannend![]()
Vertel eens?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nee, okee, je weet het hè, de duivel zit in de details, en vergeet dat ook niet als je met een dame op stap gaat van in de 30...
Ik heb mn kleren maar weer aangetrokken, de buren gingen klagen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg over naakt gesproken, heb jij nu al een broekje aan rond die malse derrière van je?
Bedoelt hij dat ik met jou op stap mag/ga?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Vertel eens?![]()
Nee en ben het niet van plan meer vandaagquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg over naakt gesproken, heb jij nu al een broekje aan rond die malse derrière van je?
Nou die zijn kieskeurig hè, en dat zit hem in de details...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Vertel eens?![]()
Je maakt Sandertje 21 helemaal gek...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee en ben het niet van plan meer vandaag
Kennelijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bedoelt hij dat ik met jou op stap mag/ga?![]()
Ik had het tegen Stali.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:01 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb mn kleren maar weer aangetrokken, de buren gingen klagen.![]()
Nee Kaneelstokje, dat deed jij zojuist door mijn privedingen hier te plaatsen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je maakt Sandertje 21 helemaal gek...
Op stap gaan en hem de dag erna alle smerige details geven?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
Nou ja wat doen we daarmee dan?![]()
O, is dat privé...?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee Kaneelstokje, dat deed jij zojuist door mijn privedingen hier te plaatsen.
Maar hoe kan jij nu zo op je werk zitten? Of werk je als gezelschapsheer?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:01 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb mn kleren maar weer aangetrokken, de buren gingen klagen.![]()
Nee jou manier om te laten zien aan mijn lieve Sander dat jij dit soort dingen van mij weetquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, is dat privé...?.
Niet alles te serieus nemen wat ik zegquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij nu zo op je werk zitten? Of werk je als gezelschapsheer?
Wat ga je allemaal met mij doen dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Op stap gaan en hem de dag erna alle smerige details geven?![]()
Hè, hè, ik zuig dat toch uit mijn duim...??? Sandertje weet ook wel dat je met twee coltruien en een ski-pak achter je pc zit...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee jou manier om te laten zien aan mijn lieve Sander dat jij dit soort dingen van mij weet![]()
Je stoutste dromen uit laten komen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal met mij doen dan?
Ja, ben ik ook benieuwd naar...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal met mij doen dan?
Gewoon je sokken aanhouden dan vat je geen kou. Heus de degelijke ideeen van onze ouwe rot Ryanquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:09 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet alles te serieus nemen wat ik zeg
Maar ik zit hier nu toch redelijk alleen, dus niemand zou erachter komen als ik het wel zou doen, t lijkt me alleen een beetje koud![]()
details graag...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je stoutste dromen uit laten komen?![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, hè, ik zuig dat toch uit mijn duim...??? Sandertje weet ook wel dat je met twee coltruien en een ski-pak achter je pc zit...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Gewoon je sokken aanhouden dan vat je geen kou. Heus de degelijke ideeen van onze ouwe rot Ryanzijn zo verkeerd nog niet
Hoe weet jij mijn stoutste dromen? Zou wel leuk zijn als je die waar maaktquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je stoutste dromen uit laten komen?![]()
Die vertel ik wel als ik ze in de praktijk uit heb mogen voerenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
details graag...
Dan mag je ze mij nu alvast vertellenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die vertel ik wel als ik ze in de praktijk uit heb mogen voeren
Ik kan altijd proberen te gokkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn stoutste dromen? Zou wel leuk zijn als je die waar maakt![]()
![]()
Oei, het wordt wel erg intiem nu, komt mooi uit, ga ik even wat anders doen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn stoutste dromen? Zou wel leuk zijn als je die waar maakt![]()
![]()
Daar ben ik echt oud voor hoor, wil wel vooraf weten of ik met een man te maken heb die weet wat erotiek is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan altijd proberen te gokken![]()
Maar met een paar hints kom ik ook wel een heel eind denk ik![]()
Op welk gebied wil je trouwens je stoutste dromen uit laten komen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan mag je ze mij nu alvast vertellen![]()
![]()
SBS6-erotiek?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar ben ik echt oud voor hoor, wil wel vooraf weten of ik met een man te maken heb die weet wat erotiek is.
Als we nou gewoon een keer beginnen en gewoon wel zien waar t eindigt?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar ben ik echt oud voor hoor, wil wel vooraf weten of ik met een man te maken heb die weet wat erotiek is.
Fatimaneigingen noem ik datquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oei, het wordt wel erg intiem nu, komt mooi uit, ga ik even wat anders doen....
Het is tegenwoordig erg hip om met een oudere vrouw, of juist een jongere man iets te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
SBS6-erotiek?
Zeg, maar als je 21 bent en je slaat een vrouw van 31 aan de haak, dat is natuurlijk wel het summum van zinnelijkheid hè... (zomaar even een gedachte, ben nu even weg...)
Ga maar gauwquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
SBS6-erotiek?
Zeg, maar als je 21 bent en je slaat een vrouw van 31 aan de haak, dat is natuurlijk wel het summum van zinnelijkheid hè... (zomaar even een gedachte, ben nu even weg...)
Dus we gaan gewoon een beetje leuk trendy zitten zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig erg hip om met een oudere vrouw, of juist een jongere man iets te hebben.![]()
Precies.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus we gaan gewoon een beetje leuk trendy zitten zijn?![]()
Je zou bijna denken dat hij je aan de man wil helpenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:23 schreef Stali het volgende:
Hij is weg.....
Sandertje, het is toch niet normaal zoals hij mij aan iedere Fokker wil slijten?
Zal er over denken, vond je wel een lekker ding hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Precies.....
Dat het ook nog erg bevredigend kan zijn is gewoon mooi meegenomen![]()
Je zou het bijna denken.... bijnaquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:24 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij je aan de man wil helpen![]()
Carly?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal er over denken, vond je wel een lekker ding hoor.
Hee verzin eens een leuke naam voor mijn kip?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij helemaal verliefd op je is, maar zich helemaal geen raad weet met zijn gevoelens.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.... bijna![]()
![]()
![]()
Moet trouwens niet te lekker klinken want dan eet die reus hem op.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Carly?
Carly de kip klinkt wel lekker.....![]()
Niet echt.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:35 schreef Stali het volgende:
Hou jij van soaps?
Ze moet gewoon een Hollandse naam hebben denk ik wel.
Denk je heus? Er is nog iemand in mijn omgeving die dat denkt maar hij koppelt me aan de hele wereld, dus ik geloof er niet meer in.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij helemaal verliefd op je is, maar zich helemaal geen raad weet met zijn gevoelens.
Klarabella was de koe inderdaad. De kip ben ik dan vergeten denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet echt.....
Bedoel je van die Oubollige namen, zoals Mien, of Klara en zo?
Vroeger toen ik de Donald Duck las had je ook altijd een Klarabella de kip.(of was het nou koe?)
Ken je hem ook persoonlijk eigenlijk?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk je heus? Er is nog iemand in mijn omgeving die dat denkt maar hij koppelt me aan de hele wereld, dus ik geloof er niet meer in.
Zo'n intelligente man zou toch niet zulk stom tegenstrijdig gedrag vertonen? Nee denk het niet hoor.
jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ken je hem ook persoonlijk eigenlijk?
Fokmeet?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:43 schreef Stali het volgende:
[..]
ja![]()
Nee ik heb hem niet op Fok! ontmoet maar ben door hem hier gekomen, daarom had ik zijn kloon Staal ook eerst. Maar ja ben maar gebleven. Best leuk hier.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Fokmeet?
Of een soort niet helemaal goed verlopen date?
Tegen beter weten in of niet, het is wel het fijnste om te hopen iig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Nee, ze had geen haldbandje om, zodra je die bij haar omdeed ging ze helemaal flippen.
Maar heb eigenlijk geen idee wat er is gebeurd, ze was van t ene op het andere moment verdwenen, en nooit meer iets vernomen.
Hoop natuurlijk dat ze door een liefdvol iemand is geadopteerd, maar dat is misschein tegen beter weten in...........
Goh, gek, bij die naam zie ik toch eerder een al dan niet politiek lesbisch links stekelvarkentje uit de grachtengordel voor me...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:00 schreef Sandertje21 het volgende:
Katrien vind ik trouwens wel bij een kip passen
Ja of ik moet er een gans bijnemen daar past de naam Katrien ook wel bij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:00 schreef Sandertje21 het volgende:
Katrien vind ik trouwens wel bij een kip passen
Lief aardappeltje, jij weet als boer vast wel een leuke oerhollandse naam voor mijn kipje?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goh, gek, bij die naam zie ik toch eerder een al dan niet politiek lesbisch links stekelvarkentje uit de grachtengordel voor me...
kip tandooriquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:05 schreef Stali het volgende:
Lief aardappeltje, jij weet als boer vast wel een leuke oerhollandse naam voor mijn kipje?
Suffe Hongaarquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kip tandoori
met wat sambal er door heen
Boeren geven hun kippen geen namen hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Lief aardappeltje, jij weet als boer vast wel een leuke oerhollandse naam voor mijn kipje?
Suf engels stuk barnsteenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:09 schreef Stali het volgende:
Suffe Hongaar
Lulu is er niet. Er bestaan geen oerhollandse namen, die zijn toch afgeleid van buitenlandse namen.quote:Tandoori is toch niet oerHollands? Ga jij maar met Lulu heulen, dat past wel.![]()
Foei! Wat is er met Kiwi gebeurd?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Suf engels stuk barnsteen![]()
[..]
Lulu is er niet. Er bestaan geen oerhollandse namen, die zijn toch afgeleid van buitenlandse namen.
Noem haar "tok" --lekker kort
-edit- en Lula is er ook al niet
Ha... en nu komen alle katten uit de buurt bij jou vissen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:13 schreef Sandertje21 het volgende:
Heb nu geen katten meer, alleen een heleboel goudvissen in de vijver.
Scheelt trouwens wel met stofzuigen
Waar komt dat? Wacht nou?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ben even Alf (Gordon Shumway) kijken, mijn lievelingmelmukkian...
TJa als het Ryan geen barst kan schelen.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar Stali, gaat onze "hot date" nog door eigenlijk?
Nee, we hebben een grote reiger, en die is alle katten wel voorquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha... en nu komen alle katten uit de buurt bij jou vissen?![]()
Niets, die is aan het leren voor morgen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:18 schreef Stali het volgende:
Foei! Wat is er met Kiwi gebeurd?![]()
verzin eens een leuke voor mjin kipje? Jij kan dat altijd zo goed.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Boeren geven hun kippen geen namen hoor..
Kiwi heeft het druk, en voelt zich een beetje kut.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Foei! Wat is er met Kiwi gebeurd?![]()
Ben ik dan eigenlijk gewoon maar je 2e keus?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:20 schreef Stali het volgende:
[..]
TJa als het Ryan geen barst kan schelen.....![]()
![]()
![]()
Sterkte meis!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kiwi heeft het druk, en voelt zich een beetje kut.
Vandaar dat ik wat stil ben
Dank jequote:Op woensdag 24 maart 2004 16:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Sterkte meis!
Niet te lang stil blijven hoor.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ben ik dan eigenlijk gewoon maar je 2e keus?![]()
Net 5, leuke laatste zin van Alf voor de reclame: point out one major flaw in someone's believe system and they take it personally...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar komt dat? Wacht nou?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Leren als je je kut voelt werkt meestal niet echt lekker....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ALF kan iid goed uit de hoek komen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
Net 5, leuke laatste zin van Alf voor de reclame: point out one major flaw in someone's believe system and they take it personally....
Ach als je met al dat gedate van jou maar geen ooievaars in je tuin krijgt he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee, we hebben een grote reiger, en die is alle katten wel voor![]()
Alleen de erg snelle vissen overleven het
Eerste keus?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
Kutvoelen, Shark, kutvoelen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
hee sterkte met leren en een dikke knuffel tegen het k
t voelen!
Ik heb pas geleden een hele grote zak met condooms van iemand gehad, dus kan er op dat gebied wel even tegenaan zonder een Ooievaar in mn tuin te vindenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach als je met al dat gedate van jou maar geen ooievaars in je tuin krijgt he?![]()
Hij is heel leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ALF kan iid goed uit de hoek komen.
dank je SBquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
hee sterkte met leren en een dikke knuffel tegen het k
t voelen!
Had het al gevondenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net 5, leuke laatste zin van Alf voor de reclame: point out one major flaw in someone's believe system and they take it personally....
Nee, dat werkt helemaal niet inderdaad.. maja toch maar proberen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Leren als je je kut voelt werkt meestal niet echt lekker....
Succes ermee!![]()
Dus niet kut voelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kutvoelen, Shark, kutvoelen....
Als je het zo zegt klinkt het zo banaal......quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
onze "intieme" gesprekken waren inderdaad spannenderquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:29 schreef Stali het volgende:
het begint weer
oooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
Dus niet kut voelen..
die reus negeert het he?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
onze "intieme" gesprekken waren inderdaad spannender![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooow
Daar moet ik handtastelijk voor zijn
merk het....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:32 schreef Stali het volgende:
[..]
die reus negeert het he?![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:33 schreef Stali het volgende:
![]()
Ik heb nooit hoofdpijn en wij hebben niet de relatie dat je het mij zou durven vragen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik het jou ga vragen, zodat jij kan pretenderen hoofdpijn te hebben?
Ik ben zeer visueel ingesteldquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
merk het....
Maar zie je het wel zitten met iemand van 21?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |