Ik wil helemaal niets zeggen natuurlijk: maar volgens mij ben jij de perfecte man. Twee keer ing., goeie baan, mooie auto, mod op een forum, laat regelmatig scheepjes vergaan, koopt bloemen, houdt van apres-ski en zet de klicko's buiten... Dames!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Shinadul het volgende:
Ik zet de vuilniszakken wel buiten hoor, geen moeite mee
*fan is*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:50 schreef pea4fun het volgende:
@ lula. Het is gewoon hobby hoor, maar om te leren moet je het veel doen he?
@fotoloog. Je had mijn februarifoto's gezien zeker? grinnik
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets zeggen natuurlijk: maar volgens mij ben jij de perfecte man. Twee keer ing., goeie baan, mooie auto, mod op een forum, laat regelmatig scheepjes vergaan, koopt bloemen, houdt van apres-ski en zet de klicko's buiten... Dames!!!!!
Ideaal? Ik hou niet van Apres ski, zeker niet in een skihut...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets zeggen natuurlijk: maar volgens mij ben jij de perfecte man. Twee keer ing., goeie baan, mooie auto, mod op een forum, laat regelmatig scheepjes vergaan, koopt bloemen, houdt van apres-ski en zet de klicko's buiten... Dames!!!!!
www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit met Shin wezen apres-skiën. Hij is echt veel aardiger dan ik ben bijv.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Ideaal? Ik hou niet van Apres ski, zeker niet in een skihut...![]()
Maar dat kon al snel toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit met Shin wezen apres-skiën. Hij is echt veel aardiger dan ik ben bijv.
Ja (zou voorzichtig zijn ivm post-menstrual-syndrome zoals jij dit lanceerde)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè Stali, mag ik je wat vragen?
Alweer een kloon.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Maar dat kon al snel toch?![]()
Lurker!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Maar dat kon al snel toch?![]()
Hou je nog een beetje van me? Heb je nu al op mijn e-mail geantwoord...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja (zou voorzichtig zijn ivm post-menstrual-syndrome zoals jij dit lanceerde)
Maar je gebruikt wel beletseltekens...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Lady_Croft het volgende:
[..]
Ik lurk nooit hoor...
kloon van wie?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alweer een kloon..
Kom je nooit achter hè. Gisteren geregd, doet nu al mee als rechtgeaard oldby30s/40s...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:00 schreef Shinadul het volgende:
[..]
kloon van wie?
Het is een magneet voor kloons hè... Vraag me niet waarom...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:01 schreef Manager het volgende:
Dit topic kan niet zo goed tegen kloons, of wel?
je maakt het onmogelijk Ga ik nu doen, maar kan je vast zeggen: oneens.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me? Heb je nu al op mijn e-mail geantwoord...?
Ze lijkt wel een beetje op Lara Croft idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:03 schreef Shinadul het volgende:
Misschien is het Loesje29 wel
Moi?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom je nooit achter hè. Gisteren geregd, doet nu al mee als rechtgeaard oldby30s/40s...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |