Dat zijn broersquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:56 schreef MaxPower het volgende:
Hey en nu doet die Kuqi ineens mee bij Finland U20?
Je zit alweer liegen, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Leuke bijkomstigheid is dat Foppe ook al meldde dat De Ridder eigenlijk geen rechtsbuiten is en veel te veel binnendoor gaat. Maakt niet uit voor zijn wedstrijd, maar ja, ik denk: even melden voor Haspels beeldvorming.
Niks hoor, ik quote uitspraken van Foppe na de wedstrijd tegen de jonge Macedoniërs. Niet in VI gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:16 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Je zit alweer liegen, zoals wel vaker.
De Haan riep juist in de VI dat ie hem wel een echte rechtsbuiten vindt, maar dat ie alleen idd nog iets teveel binnendoor gaat. Beter lezen. En jezelf toch ook eens beter informeren : de Ridder speelde in de A1 1 jaar op 7 en 1 jaar op 10. Net zoals eerdere elftallen. Zelden op rechtshalf.
Stekelenburg in de spitsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niks hoor, ik quote uitspraken van Foppe na de wedstrijd tegen de jonge Macedoniërs. Niet in VI gedaan.
En als jij pertinent wilt volhouden, vind ik dat prima. Ik denk alleen niet dat je jezelf er erg geloofwaardig mee maakt. Jij wilt blijkbaar graag De Ridder als rechtsbuiten bij Ajax en bent daardoor een beetje de werkelijkheid uit het oog verloren, zo lijkt het.
Ik wil ook graag dat Babel in de basis komt, maar dat maakt nog niet dat ik roep dat Babel ook prima centraal in de verdediging kan spelen.
Waar komt die quote vandaan, je rechterduim of zit je vroegtijdig aan de Sinterklaas-speculaas. Na al die eerdere misvattingen van jou ga ik toch maar ervanuit dat je weer eens niet goed geluisterd hebben naar wat er gezegd werd. Het interview in de VI met Foppe beweert nl. het tegendeel als wat jij zegt, en bevat precies ook die quote van het naar binnen trekken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niks hoor, ik quote uitspraken van Foppe na de wedstrijd tegen de jonge Macedoniërs. Niet in VI gedaan.
Wiens kloon ben je?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Waar komt die quote vandaan, je rechterduim of zit je vroegtijdig aan de Sinterklaas-speculaas. Na al die eerdere misvattingen van jou ga ik toch maar ervanuit dat je weer eens niet goed geluisterd hebben naar wat er gezegd werd. Het interview in de VI met Foppe beweert nl. het tegendeel als wat jij zegt, en bevat precies ook die quote van het naar binnen trekken.
quote:Foppe de Haan, bondscoach van Jong Oranje, heeft in Voetbal International laten weten dat hij het niet eens is met Ajax-coach Ronald Koeman wat betreft de vraag of Daniël de Ridder als rechtsbuiten uit de voeten kan. "Ik vind De Ridder een echte rechtsbuiten", bekent de Fries. Koeman is daarentegen de mening toegedaan dat de jeugdinternational beter tot zijn recht komt als rechtshalf, een positie waarop men bij Ajax al genoeg opties voorhanden heeft.
De Haan heeft echter wel aanmerkingen op het spel van De Ridder. "De Ridder gaat te vaak binnendoor, hij zou wat vaker buitenom moeten gaan", zegt de oud-trainer van SC Heerenveen. "Daar praat ik ook met hem over. Zijn voorzetten zijn ook nog veel te wisselvallig. Soms zijn ze fantastisch, soms lijkt het nergens op."
VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |