abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2004 @ 00:05:11 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_22587663
Ondanks de Haan gewonnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22588063
Klaas-Jan heeft toch weer een doelpuntje meegepikt In het stadion waar ie voor het G-team nooit tot scoren kwam
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22588189
Ik ben benieuwd of Feyenoord die Hamdaoui echt naar de Kuip haalt deze winter. Dan wordt het helemaal druk in de spits.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2004 @ 00:25:25 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_22588209
Excelsior staat in de middenmoot zo goed zal ie het dus niet doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 oktober 2004 @ 00:51:56 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22588833
Weer als uitblinker mijn protegé Daniël de Ridder dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22588936
Hey en nu doet die Kuqi ineens mee bij Finland U20?
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2004 @ 00:59:03 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_22588987
Maar de Ridder gaat het niet redden als Koeman zo doorgaat.

pi_22590288
Hamdaoui is eigenlijk nu al beter dan v.d. Bergh en Bobson, en de Ridder is eigenlijk beter dan v.d. Meyde en Castelen.

Marco moet maar eens polsen bij Foppe of nog wat te vissen valt in die vijver. En Koeman, die moeten ze in de houtversnipperaar verwerken met de herfsttakken, en in het voorjaar tussen het kunstmest mengen om uitgereden te worden op de akker. Dan is de circel voor hem ook rond.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2004 @ 12:38:18 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_22594451
Wat een poëtische tekst Haspel.

pi_22623393
Leuke bijkomstigheid is dat Foppe ook al meldde dat De Ridder eigenlijk geen rechtsbuiten is en veel te veel binnendoor gaat. Maakt niet uit voor zijn wedstrijd, maar ja, ik denk: even melden voor Haspels beeldvorming.

Overigens vind ik de grootste verdienste van Foppe dat hij Van Persie zonder zeuren aan het voetballen heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22623433
Misschien is het ook wel een beetje Foppe's verdienste dat Jong Oranje eens een potje wint.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:22:34 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22623508
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 00:56 schreef MaxPower het volgende:
Hey en nu doet die Kuqi ineens mee bij Finland U20?
Dat zijn broers
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_22625554
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Leuke bijkomstigheid is dat Foppe ook al meldde dat De Ridder eigenlijk geen rechtsbuiten is en veel te veel binnendoor gaat. Maakt niet uit voor zijn wedstrijd, maar ja, ik denk: even melden voor Haspels beeldvorming.
Je zit alweer liegen, zoals wel vaker.

De Haan riep juist in de VI dat ie hem wel een echte rechtsbuiten vindt, maar dat ie alleen idd nog iets teveel binnendoor gaat. Beter lezen. En jezelf toch ook eens beter informeren : de Ridder speelde in de A1 1 jaar op 7 en 1 jaar op 10. Net zoals eerdere elftallen. Zelden op rechtshalf.

Davids en Bogarde waren in de jeugd en bij andere eredivisionisten altijd linksbuiten, maar werden door van Gaal omgeturnd tot linkshalf en linksback omdat ze bepaalde kwaliteiten ontbeerden, met name snelheid en explosiviteit. Het kan dus idd dat een speler die altijd in de jeugd voetbalde op het allerhoogste plateau tekort komt, en een linie teruggezet wordt. Alleen jammer dat bij de Ridder geen argument daarvoor te vinden is, omdat ie alles in huis heeft voor die positie, en voorlopig veel meer rendement zou geven op die positie dan die Argentijn en Belg totdat die eindelijk het Ajax-niveau halen wat gevraagd wordt.

M.i. kan ie sowieso op rechtshalf, maar zeker ook voor de 10 en op 7 komt ie ruim voldoende uit de voeten.
pi_22625951
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:16 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Je zit alweer liegen, zoals wel vaker.

De Haan riep juist in de VI dat ie hem wel een echte rechtsbuiten vindt, maar dat ie alleen idd nog iets teveel binnendoor gaat. Beter lezen. En jezelf toch ook eens beter informeren : de Ridder speelde in de A1 1 jaar op 7 en 1 jaar op 10. Net zoals eerdere elftallen. Zelden op rechtshalf.
Niks hoor, ik quote uitspraken van Foppe na de wedstrijd tegen de jonge Macedoniërs. Niet in VI gedaan.

En als jij pertinent wilt volhouden, vind ik dat prima. Ik denk alleen niet dat je jezelf er erg geloofwaardig mee maakt. Jij wilt blijkbaar graag De Ridder als rechtsbuiten bij Ajax en bent daardoor een beetje de werkelijkheid uit het oog verloren, zo lijkt het.

Ik wil ook graag dat Babel in de basis komt, maar dat maakt nog niet dat ik roep dat Babel ook prima centraal in de verdediging kan spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_22626422
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niks hoor, ik quote uitspraken van Foppe na de wedstrijd tegen de jonge Macedoniërs. Niet in VI gedaan.

En als jij pertinent wilt volhouden, vind ik dat prima. Ik denk alleen niet dat je jezelf er erg geloofwaardig mee maakt. Jij wilt blijkbaar graag De Ridder als rechtsbuiten bij Ajax en bent daardoor een beetje de werkelijkheid uit het oog verloren, zo lijkt het.

Ik wil ook graag dat Babel in de basis komt, maar dat maakt nog niet dat ik roep dat Babel ook prima centraal in de verdediging kan spelen.
Stekelenburg in de spits
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22626466
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waar komt die quote vandaan, je rechterduim of zit je vroegtijdig aan de Sinterklaas-speculaas. Na al die eerdere misvattingen van jou ga ik toch maar ervanuit dat je weer eens niet goed geluisterd hebben naar wat er gezegd werd. Het interview in de VI met Foppe beweert nl. het tegendeel als wat jij zegt, en bevat precies ook die quote van het naar binnen trekken.
pi_22626563
Wat een leuk manneke ben je toch. Ik denk niet dat ik de discussie met jou nog maar aanga, ik vind dat niet meer zo de moeite waard. Je leest toch niet goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_22626637
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Waar komt die quote vandaan, je rechterduim of zit je vroegtijdig aan de Sinterklaas-speculaas. Na al die eerdere misvattingen van jou ga ik toch maar ervanuit dat je weer eens niet goed geluisterd hebben naar wat er gezegd werd. Het interview in de VI met Foppe beweert nl. het tegendeel als wat jij zegt, en bevat precies ook die quote van het naar binnen trekken.
Wiens kloon ben je?
pi_22626711
Uitgeluld.

Voortaan beter opletten, en vooral niet koppig volhouden als je er naast zit.

Voor straf 100 keer opschrijven : "De Ridder is een echte rechtsbuiten."

pi_22626743
Je bent echt onverbeterlijk. En een beetje dom, sorry.
www.thuisuiteten.nl
pi_22626959
Geef eerst maar eens antwoord op de vraag waar je die quote vandaan hebt, Gij Slimme.

Toch best grappig de je tegenstrijdige info plaatst t.o.v. officiele nieuwsbronnen.
quote:
Foppe de Haan, bondscoach van Jong Oranje, heeft in Voetbal International laten weten dat hij het niet eens is met Ajax-coach Ronald Koeman wat betreft de vraag of Daniël de Ridder als rechtsbuiten uit de voeten kan. "Ik vind De Ridder een echte rechtsbuiten", bekent de Fries. Koeman is daarentegen de mening toegedaan dat de jeugdinternational beter tot zijn recht komt als rechtshalf, een positie waarop men bij Ajax al genoeg opties voorhanden heeft.

De Haan heeft echter wel aanmerkingen op het spel van De Ridder. "De Ridder gaat te vaak binnendoor, hij zou wat vaker buitenom moeten gaan", zegt de oud-trainer van SC Heerenveen. "Daar praat ik ook met hem over. Zijn voorzetten zijn ook nog veel te wisselvallig. Soms zijn ze fantastisch, soms lijkt het nergens op."

VI
pi_22626990
Zou haspel de nieuwe encore zijn?
pi_22627002
Heb Foppe gehoord op d'n radio. Hij zei dat Daniël, net als Mounir El Hamdaoui, een beetje een noodoptie was. Geen echte buitenspelers.
www.thuisuiteten.nl
pi_22627125
De radio. Niet meer te controleren he, haha. Nu geloo0f ik er al helemaal niks meer van.

Precies in dat interview wordt ook gesproken over Hamadoui, die idd wel als noodoplossing gezien wordt, i.t.t. DdR. Je hebt gewoon niet goed geluisterd. Can happen he.
pi_22627166
Jij mag gelijk hoor, als je dat wilt. Je doet er zo je best voor. Het moet al zwaar zijn dat De Ridder bij Ajax maar niet wil doorbreken.

En nu weer over Jong Oranje.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')