Toevallig een rood logo en een blauw shirt?? Die heb ik dan ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:14 schreef globox het volgende:
Bij America Today worden ze verkocht(van enkele universiteiten). Ikzelf heb er een van de Stanford University.
doen die aan shipping buiten de VS dan?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:40 schreef Maxxieh het volgende:
Waar verkopen ze shirts van Abercrombie&Fitch dan? Ik zie dat ze echt leuke shirts hebben op de site.
Want als je besteld uit de US moet je invoerrechten betalen toch ?
Ik heb er een paar weken geleden wat besteld. Moest 25 dollar verzendkosten betalen, maar het is echt super mooi spul. De extra kosten iig wel waard. Had het trouwens na 5 dagen al thuis liggen.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:40 schreef Maxxieh het volgende:
Waar verkopen ze shirts van Abercrombie&Fitch dan? Ik zie dat ze echt leuke shirts hebben op de site.
Want als je besteld uit de US moet je invoerrechten betalen toch ?
maar heb jij nog invoerkosten moeten betalen ?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:29 schreef Virtuel het volgende:
[..]
Ik heb er een paar weken geleden wat besteld. Moest 25 dollar verzendkosten betalen, maar het is echt super mooi spul. De extra kosten iig wel waard. Had het trouwens na 5 dagen al thuis liggen.![]()
nopequote:Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
maar heb jij nog invoerkosten moeten betalen ?
[offtopic]ik heb je ff gemaild[/offtopic]quote:Op maandag 29 maart 2004 21:27 schreef Virtuel het volgende:
[..]
nope
Dat is allemaal metal-merchandisequote:Op maandag 29 maart 2004 15:03 schreef deliberator het volgende:
al eens bij Large gekeken?
Zou me wel gaaf lijken om bij Abercrombie&Fitch een inkoopactie te doenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:58 schreef heinl het volgende:
maybe iets leuks voor een IA? wie organiseerd?
gaaaaap.....................quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:15 schreef Miss_mini het volgende:
t zou verboden moeten worden zulke shirts te verkopen
quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:15 schreef Miss_mini het volgende:
t zou verboden moeten worden zulke shirts te verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |