misschien moet je je moeder verliezen aan die ziekte omdat dan irritant te vinden als iemand met die ziekte gooit.....lulquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:44 schreef kippiej het volgende:
Ik word een beetje scheitziek van al die mensen die meteen gaan huilen als ik een keertje godverdomme of kanker zeg
Telkens zou ik weer zogenaamd rekening moeten houden met dit kutvolk!
Damn. Ik snap ook niet waarom ze er zich zo aan ergeren.
zender-boodschap-ontvanger etc.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:47 schreef Tha_Godfather het volgende:
opzich heb ik er wel begrip voor, maar als je de intensie niet hebt om het te zeggen met kwade bedoelingen is er niks mee
????quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:51 schreef Caesu het volgende:
[..]
zender-boodschap-ontvanger etc.
dacht ik al.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:56 schreef Tha_Godfather het volgende:
[..]
????
wat voor kutvolk?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:44 schreef kippiej het volgende:
Ik word een beetje scheitziek van al die mensen die meteen gaan huilen als ik een keertje godverdomme of kanker zeg
Telkens zou ik weer zogenaamd rekening moeten houden met dit kutvolk!
Damn. Ik snap ook niet waarom ze er zich zo aan ergeren.
niet huilenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef rickie1970 het volgende:
mag deze topic dicht?
Weet je wat het probleem van deze denkwijze is? Er zijn altijd mensen die ergens aanstoot aangeven. Als je constant rekening moet houden of een ander persoon een bepaald woord niet leuk vindt of wat dan ook, dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:56 schreef Cybersailor het volgende:
Wat is het nou voor moeite om een beetje op te passen met wat je tegen wie zegt? Ik neem aan dat je toch nog wel gnoeg hersencelletjes hebt om dat soort elementaire communicatieve basisvaardigheden te onthouden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je beter helemaal je mond houden
tjonge jonge, wat kortzichtig. Dit is nu precies waarom ik mij vaak erger aan 'stevig' gelovigen. Altijd de mond vol van meeleven en vergiffenis, maar als iemand (in welke emotionele toestand dan ook) De Drie Magische Letters zegt, moet er meteen een hokje omheen....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:55 schreef Keessie het volgende:
Het gebruiken van de naam van God geeft aan dat je in hem gelooft, niet goedschiks dan wel kwaadschiks. Je maakt er bij mij (christen) echt geen indruk mee, het geeft slechts je eigen zwakte (gebrek aan zelfdiscipline) aan en toont aan dat je gebrek aan respect hebt voor anderen.
Tuurlijk, joh.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:55 schreef Keessie het volgende:
Het gebruiken van de naam van God geeft aan dat je in hem gelooft, niet goedschiks dan wel kwaadschiks.
Goh zeg, laten we vooral met het klassieke voorveeld komen. want andere mensen zouden zich wel eens storen ergens aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:46 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
misschien moet je je moeder verliezen aan die ziekte omdat dan irritant te vinden als iemand met die ziekte gooit.....lul![]()
je weet het allemaal wel goed. dit bericht heb je zeker bij de bibliotheek op fok gezet. daar is het gratis. toen je klaar was ben je zeker naar de supermarkt gegaan om een gratis bakkie koffie te drinken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:42 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Goh zeg, laten we vooral met het klassieke voorveeld komen. want andere mensen zouden zich wel eens storen ergens aan.
jij bent zeker ook zo'n boomknuffelaar die die arme zwerver van geld voorziet.
die hebbne het echt niet slecht hoor
kijk eens naar d emens, gemm 1/ 1,5 per man.
8 man per uur ofzo
8 keer 1 = 8 (DUH)
X 15 = 120
120 X 365 = 43800
43800/12= 3650 p/m
zie dat maar eens te krijgen door normaal te werken.
je bent zwerver dus je betaald geen belasting + je slaapplaats kost ook geen geld.
eten steel je...
fiets jat je ook.
klasieke voorbeeld? nee hoor ...de waarheid eikel...quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:42 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Goh zeg, laten we vooral met het klassieke voorveeld komen. want andere mensen zouden zich wel eens storen ergens aan.
jij bent zeker ook zo'n boomknuffelaar die die arme zwerver van geld voorziet.
die hebbne het echt niet slecht hoor
kijk eens naar d emens, gemm 1/ 1,5 per man.
8 man per uur ofzo
8 keer 1 = 8 (DUH)
X 15 = 120
120 X 365 = 43800
43800/12= 3650 p/m
zie dat maar eens te krijgen door normaal te werken.
je bent zwerver dus je betaald geen belasting + je slaapplaats kost ook geen geld.
eten steel je...
fiets jat je ook.
Dat zeg je toch niet, ik ga je uitschelden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:25 schreef Manager het volgende:
Ik heb een opa die aan godverdomme overleden is.
Respect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |