abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2004 @ 21:32:55 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17923490
quote:
Altijd al op Brad Pitt of Julia Roberts willen lijken? Hier is je kans! De reality-show I want a famous Face van de muziekzender MTV heeft in Amerika voor grote opschudding gezorgd. In de nieuwe show laten onbekende Amerikanen zich door een team van plastisch chirurgen zodanig 'verbouwen' dat zij als twee druppels water op hun idool lijken. De serie is vanaf mei in Nederland op tv.

Brad Pitt, Jennifer Lopez, Britney Spears en Kate Winslet hebben door dit programma inmiddels een bijna even bekende look-alike rondlopen. Volgens veel Amerikanen is de gekte nu compleet en moet zowel MTV als de plastisch chirurgen verantwoordelijk worden gehouden.

"Hier ligt werk voor psychiaters, niet voor chirurgen", luidt de kritiek alom. "MTV gaat volledig voor de kijkcijfers, aan de psychische gevolgen gaat men absoluut voorbij."
Sick.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17923656
Stond ook al een artikel over op de frontpage ja. Echt te ziek voor woorden
  dinsdag 23 maart 2004 @ 21:41:58 #3
64882 Mac11
I roll you up like my Rizla
pi_17923717
1. 18 jaar, eigen beslissing toch.
2. Psychische gevolgen door verandering (ga terug naar 1)
pi_17923767
echt ziek!
waar ligt de grens...
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 maart 2004 @ 21:44:30 #5
22592 crew  Ole
pi_17923788
Beyoncé heeft iig één idioot weten te weerhouden!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 23 maart 2004 @ 21:44:54 #6
79550 Ymke
your ghost
pi_17923801
Lachen , ik ga zeker kijken
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_17925659
Dus een soort Becoming maar dan net een tikkeltje erger?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17928483
Alles voor de kijkcijfers...
pi_17930387
Heb even op de site van MTV gekeken ja, echt te erg voor woorden!!!! Er is dus gewoon ook een kerel die zich wil laten ombouwen tot JLO! ik bedoel alsjeblieft!

Lijkt me wel leuk om te zien trouwens

zij zijn wel goed gelukt trouwens!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 maart 2004 @ 15:22:59 #10
22592 crew  Ole
pi_17938508
Ze zullen toch wel mensen kiezen die al enigszins op hun idool lijken...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_17945700
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:22 schreef Ole het volgende:
Ze zullen toch wel mensen kiezen die al enigszins op hun idool lijken...

vind hem nu toch nog niet echt iets weg hebben van JLO.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_17953672
ZIEK!
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_17954421
is er een internet adres aanwezig over dit gebeuren met pics?
pi_17954752
MTV gaat nu echt ver over de grens. Ik mis de dagen dat MTV nog een muziekzender was.
pi_17954806
Danm! Freakshow!

(Wanneer komt het op tv?!)
pi_17967178
pi_17967188
staan alle foto's en verhalen erbij
pi_17969389
Krijg je net zoals bij extreme makeover lelijke mensen met een mooie neus ofzo

Ik ga zeker wel kijken naar dit leedvermaak
pi_17975678
MTV volgt deze gekken trouwens alleen maar. Ze hebben zelf besloten de operatie te gaan doen, met eigen geld.
  zondag 18 april 2004 @ 16:41:27 #20
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_18516673

kandidate bij de plastisch chirurg

Kacey Long's droom was een mooie vrouw te worden, zoals haar idool Julia Roberts. Maar de operatie had geen gelukkig einde.

De nieuwe Amerikaanse serie 'I want a famous face', die binnenkort ook op de Nederlandse MTV verschijnt, volgt jonge mensen die plastische chirurgie ondergaan om zo meer op hun idool te lijken.
De producer van de nieuwe MTV serie Marshall Eisen: 'We proberen plastische chirurgie niet mooier te maken dan het is. We willen juist het tegenovergestelde laten zien. Hoe moeilijk het is, hoe extreem het is en hoe traumatisch het kan zijn.'

Kacey Long liet in de serie haar borsten vergroten, maar het liep slecht af omdat er complicaties optraden.

Plastisch Chirurg Dr. Mauro Romita zegt patienten meestal om 1 speciale gelaatstrek vragen van hun idool en zich niet totaal laten verbouwen om op hun idool te lijken zoals in het nieuwe MTV programma. Want dat kan volgens Dr. Romita voor grote problemen zorgen.

Pamela Anderson is een van de favorieten

'Als de patient echt totaal niet op zijn idool lijkt, dan zal de plastisch chirurg de motviatie van de patient heel zorgvuldig moeten analyseren.'

Volgens producer Eisen was het niet moeilijk om kandidaten te vinden.

Helaas is de fantasie van de kandidaten niet altijd gelijk aan het uiteindelijke resultaat.

'De kandidaten denken dat ze 'the whole package' krijgen aldus Dr. Ronnie Swift, hoofd psychiatrie van het Metropolian ziekenhuis. 'Wat ze krijgen is de fysieke verschijning zonder het geld, de lifestyleen de persoonlijkheid van de ster.'

bron: Foxnews ---> http://www.foxnews.com/story/0,2933,117374,00.html
pi_18516688
Zo, da's een mooie post! Heb je daar lang over gedaan?
  zondag 18 april 2004 @ 16:42:13 #22
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18516692
Inderdaad, die mensen willen het zelf, het is niet dat ze door dat programma extra gestimuleerd worden om zoiets te doen.

Eigenlijk vind ik dit beter kunnen dan Make me Beautiful en Extreme Makeovers, daar pakt het bijna wel altijd goed uit en maken ze plastische chirurgie denk ik aantrekkelijker dan het uiteindelijk is. Hier zie je dat het ook wel eens minder goed kan uitpakken en dat een ander uiterlijk ook niet automatisch gelukkiger maakt...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 18 april 2004 @ 16:43:27 #23
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_18516716
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:42 schreef Redux het volgende:
Zo, da's een mooie post! Heb je daar lang over gedaan?
30 minuten + vertaald en ik ben er heeeel trots op
pi_18516737
haha
pi_18535122
Die meid die ze veranderd hebben in pamela anderson is lelijk
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')