quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Tot mijn grote verbazing werd in het stukje van Peter Winnen over Onderwaterhockey de Fok!Frontpage genoemd..
[..]
© NRC Handelsblad, Peter Winnen
In mijn editie van de NRC staat ook gewoon frontpage!fok dus denk dat jij een verkeerde editie hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:52 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik weet niet welke edititie jij leest, maar in de mijne was geen enkele sprake van Fok!FP
Slooootjuuuuuhhh.
misschien ff scannen of fototje voor degenen die geen NRC hebben als t kanquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In mijn editie van de NRC staat ook gewoon frontpage!fok dus denk dat jij een verkeerde editie hebt![]()
Ik heb helaas geen scanner of digitale cameraquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:45 schreef bemeall het volgende:
[..]
misschien ff scannen of fototje voor degenen die geen NRC hebben als t kan
jammer, gaat het overquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen scanner of digitale camera. Heb nog ff op de site van de NRC gekeken maar daar staat die niet op. mss dat een andere nrc lezer wel een scanner of digitale camera heeft
![]()
Het is slechts in een columnquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef HighLander het volgende:
Nu ga ik me echt zorgen maken.
Journalisten van het NRC die comments op FOK! voor valide kennisbronnen aannemen.
Het is natuurlijk van nationaal belang dat reacties op een nieuwsbericht op FOK! onder alle lezers in heel nederland verspreid wordtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef HighLander het volgende:
Journalisten van het NRC die comments op FOK! voor valide kennisbronnen aannemen.
Ik ben journaliste bij NRC en ik neem Fok zeer serieus hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef HighLander het volgende:
en terecht.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben journaliste bij NRC en ik neem Fok zeer serieus hoor!
Wanneer komt de eerste editorial over ONZ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben journaliste bij NRC en ik neem Fok zeer serieus hoor!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef HighLander het volgende:
Ik zal het eens aan Folkert voorleggen (de hoofdredacteur)quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerste editorial over ONZ?![]()
Nou ja, Peter Winnen is natuurlijk een columnist he, dan mag dat. En daarnaast is het natuurlijk ook nog Peter Winnen himself, dus dat maakt het nog eens extra cool.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef HighLander het volgende:
[offtopic]Wat een kutnick heb jij[/offtopic]quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:49 schreef knutblub het volgende:
Goed![]()
Toch maar weer eens een studentenabonnementje regelen!
NRC wordt steeds beter, sinds Leven &cetera er is!!
Staat verder in dat stuk weinig bijzonders hoor, iig niets over Fok! verder.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:34 schreef Knut het volgende:
[..]
[offtopic]Wat een kutnick heb jij[/offtopic]
Cool stuk.
Ik wil de rest ook wel lezen.
In de Vrij Nederland was het ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:54 schreef rooierooie het volgende:
In de Volkskrant werd een paar dagen geleden ook al het forum van Fok genoemd, ik ben alleen even kwijt waar dat nou toch over ging precies...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:34 schreef Knut het volgende:
[..]
[offtopic]Wat een kutnick heb jij[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |