Doen ze nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:52 schreef -Evert- het volgende:
Wij moeten nog gaan bedenken hoe onze examenstunt moet verlopen maar wij hebben al bedacht om de politie te laten komen om de wielklemmen aan de auto's van de docenten te plaatsen!
Politie zet geen wielklemmen, dat doet de parkeerwacht of hoe het dan ook heet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Doen ze niet(*tried*)
Misschien niet, maar wij gaan igg gewoon proberen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Doen ze niet(*tried*)
nog meer gave ideeen die nooit gaan lukken?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:52 schreef -Evert- het volgende:
Wij moeten nog gaan bedenken hoe onze examenstunt moet verlopen maar wij hebben al bedacht om de politie te laten komen om de wielklemmen aan de auto's van de docenten te plaatsen!
oja...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:58 schreef _Denker het volgende:
[..]
Politie zet geen wielklemmen, dat doet de parkeerwacht of hoe het dan ook heet.
Hahaha! De vader van een jongen in 5H werkt bij de politie en die kan dus misschien wel regelen.... Maar de kans is wel klein, het was ook maar een idee!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:00 schreef miereneuker het volgende:
[..]
nog meer gave ideeen die nooit gaan lukken?
iets als laxeermiddel in de koffie op de lerarenkamer en dan alle wc's op slot (evt op 1 na)![]()
erg gaaf als het lukt maar niet echt realistisch
Zoiets wilden wij ook maar is nog best wel duur dus gaat voor ons helaas niet doorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:06 schreef -Evert- het volgende:
[..]
wij hebben ook aangedacht om een luchtkussenbaan (?) te gaan huren. Ik heb niet zo goed gevolgd maar als ik meer weet, dan laat ik julie wel weten
Balen! Ik hoop dat wij met genoeg mensen zijn om samen te kunnen betalen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:14 schreef guine het volgende:
[..]
Zoiets wilden wij ook maar is nog best wel duur dus gaat voor ons helaas niet door![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:16 schreef Wuder het volgende:
Mwah.,. bij onze commissie beweert iemand een peleton ME te kunnen regelen (zijn vader is een ME en wil best met de hele peleton een middagje komen).. idee is dan dat we gaan trefballen tegen de leraren en opeens een peleton ME laten komen en de leraren wegvoeren..
Verder nacht van te voren alle deuren van de lokalen eraf halen en in de gymzaal dumpen en van de parkeerterrein een schroothoop bouwen!
stripperquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:31 schreef thetruth het volgende:
Als je echt een vette stunt uit wilt halen, zoals wij eerst gepland hadden: Ga geen stunt houden, ga verder zuipen op het plein gecombineerd met een barbeque alléén voor de examenleerlingenDan hebben die kinderen gewoon les
Maar ja wij hebben nu toch maar besloten om strippers in te gaan huren als stuntje
ik denk dat die leraren wel blijven zitten ze vinden het wel prachtigquote:Op woensdag 24 maart 2004 06:49 schreef guine het volgende:
[..]
stripper! Lerarenkamer barricaderen, stripper op de tafel en geen leraar die er onderuit komt!
Is bij ons een keer als voorstunt gedaan. Vonden de leraren niet echt leuk maar ze denken er wel nog vaak aanquote:Op woensdag 24 maart 2004 06:49 schreef guine het volgende:
[..]
stripper! Lerarenkamer barricaderen, stripper op de tafel en geen leraar die er onderuit komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |