abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17920099
Op onze school is er (zover ik weet) nooit écht wat aan examenstunt gedaan omdat het dus verboden schijnt te zijn. Maar wat is een examen zonder examenstunt? Nou wil ik met wat klasgnoten toch het 1 en ander organiseren, maar dan zo dat het voor niemand echt vervelend is (geen schade enzo). Maar wanneer houd je de examenstunt? Op de dag nadat je geslaagd bent, of zelf nog voor het examen, of? Originele ideetjes zijn ook altijd welkom!
Ik ben tegen zinloos wiskunde®
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:42:20 #2
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_17920285
als het niet de bedoeling is dat je iets doet is het misschien wel zo handig dit te doen nadat je de uitslag te horen hebt gekregen, dan kunnen ze je volgens mij niet zo veel meer maken
wij hadden een datum voor de tentamens uitgekozen omdat dat ons en de school op toen erg goed uitkwam, het zou alleen mogen in overleg dus dat hebben we toen toch maar gedaan, hoewel het me leuker lijkt het onverwacht te doen.
daaaaaaaaaaaaaaag
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:42:50 #3
52063 hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
pi_17920295
De laatste dag dat je les zou hebben oftewel LSD: laatste schooldag. En die stunts zijn altijd weer
Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
pi_17920372
Ik zit zelf in 6V en wij houden een examenstunt ergens begin mei. Dat is dus voor het examen.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:48:43 #5
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17920461
Wij (ik zit in de examen commissie) huren dit jaar een striptease in. En dat zal zijn de ochtend na het examenfeest
pi_17920475
Wij houden onze examenstunt op 23 april. We beginnen 's ochtends om half 5 met een ontbijt voor alle examenklassen op school. Daarna gaan we op het schoolplein een doolhof bouwen met allemaal boobytraps waar de rest van de leerlingen door moet om binnen te komen. Wanneer ze dan komen staan wij ze op te wachten met stempels, rijst en waterpistolen (mag eigenlijk niet, maar stempels en rijst is al zo dooi...). Hierna gaan we allemaal opruimen en dan met z'n allen naar de kroeg. Om 1 uur komen we terug op school en dan hebben we in de aula een heel toneelstuk met filmpjes en muziek voor de leerlingen. Wij hebben Geef nooit op (tv-programma) als thema, dus gaan we dat programma nadoen met leraren, gewoon een btje iedereen voor de gek houden. En als dat is afgelopen hebben we op het achterplein een feest met tap enzo tot een uur of 7, dan moet iedereen weg behalve de examenklassen. Deze houden een BBQ met gratis eten en bier Dit houden we vol tot het stuntfeest begint in een nabijgelegen kroeg/disco/dansgelegenheid. Bijna iedereen van de bovenbouw+oud-leerlingen komen op dit feest. Onze school staat bekend om z'n mega-stuntfeesten en dat willen we er dit jaar ook weer een van maken. Dit kunnen we doen omdat we 4500 euro hebben opgehaald met de kaartverkoop voor 's avonds, sponsering van bedrijven die hun naam op onze shirts mogen zetten, krokettenactie (krokketten en frikandellen verkocht in de pauze's) en elke examenleerling heeft 10 euro bijgedragen aan het feest...Het wordt dus hopelijk een vette party
pi_17920546
Wij moeten nog gaan bedenken hoe onze examenstunt moet verlopen maar wij hebben al bedacht om de politie te laten komen om de wielklemmen aan de auto's van de docenten te plaatsen!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:55:06 #8
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_17920633
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:52 schreef -Evert- het volgende:
Wij moeten nog gaan bedenken hoe onze examenstunt moet verlopen maar wij hebben al bedacht om de politie te laten komen om de wielklemmen aan de auto's van de docenten te plaatsen!
Doen ze niet (*tried*)
pi_17920666
meestal in de week voor de week vrij die je voor je examens hebt... en bij ons moest bovenbouw conrector wel datum weten (zodat ie kan checken of het niet om een of andere reden heeeel slecht uit komt) maar rest van leraren/directie/leerlingen weten niet.

maar ik vind het nooit zo bijzonder, tenzij je de vervelende leraren totaal vernedert maar dan wordt directie weer boos enzo
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_17920742
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:55 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Doen ze niet (*tried*)
Politie zet geen wielklemmen, dat doet de parkeerwacht of hoe het dan ook heet.
pi_17920779
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:55 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Doen ze niet (*tried*)
Misschien niet, maar wij gaan igg gewoon proberen!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:00:52 #12
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_17920825
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:52 schreef -Evert- het volgende:
nog meer gave ideeen die nooit gaan lukken?

iets als laxeermiddel in de koffie op de lerarenkamer en dan alle wc's op slot (evt op 1 na)

erg gaaf als het lukt maar niet echt realistisch
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_17920847
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:58 schreef _Denker het volgende:

[..]

Politie zet geen wielklemmen, dat doet de parkeerwacht of hoe het dan ook heet.
oja...
pi_17921017
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:00 schreef miereneuker het volgende:

[..]

nog meer gave ideeen die nooit gaan lukken?

iets als laxeermiddel in de koffie op de lerarenkamer en dan alle wc's op slot (evt op 1 na)

erg gaaf als het lukt maar niet echt realistisch
Hahaha! De vader van een jongen in 5H werkt bij de politie en die kan dus misschien wel regelen.... Maar de kans is wel klein, het was ook maar een idee!

En verder... wij hebben ook aangedacht om een luchtkussenbaan (?) te gaan huren. Ik heb niet zo goed gevolgd maar als ik meer weet, dan laat ik julie wel weten
pi_17921266
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:06 schreef -Evert- het volgende:

[..]

wij hebben ook aangedacht om een luchtkussenbaan (?) te gaan huren. Ik heb niet zo goed gevolgd maar als ik meer weet, dan laat ik julie wel weten
Zoiets wilden wij ook maar is nog best wel duur dus gaat voor ons helaas niet door
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:16:35 #16
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_17921309
Mwah.,. bij onze commissie beweert iemand een peleton ME te kunnen regelen (zijn vader is een ME en wil best met de hele peleton een middagje komen).. idee is dan dat we gaan trefballen tegen de leraren en opeens een peleton ME laten komen en de leraren wegvoeren..

Verder nacht van te voren alle deuren van de lokalen eraf halen en in de gymzaal dumpen en van de parkeerterrein een schroothoop bouwen!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_17921405
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:14 schreef guine het volgende:

[..]

Zoiets wilden wij ook maar is nog best wel duur dus gaat voor ons helaas niet door
Balen! Ik hoop dat wij met genoeg mensen zijn om samen te kunnen betalen!
pi_17921476
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:16 schreef Wuder het volgende:
Mwah.,. bij onze commissie beweert iemand een peleton ME te kunnen regelen (zijn vader is een ME en wil best met de hele peleton een middagje komen).. idee is dan dat we gaan trefballen tegen de leraren en opeens een peleton ME laten komen en de leraren wegvoeren..

Verder nacht van te voren alle deuren van de lokalen eraf halen en in de gymzaal dumpen en van de parkeerterrein een schroothoop bouwen!
pi_17921555
en hoe zit het verder met de traditionele verkleed-thema's?
pi_17922293
Eh, dat gaan wij niet doen denk ik
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:31:26 #21
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17927472
Als je echt een vette stunt uit wilt halen, zoals wij eerst gepland hadden: Ga geen stunt houden, ga verder zuipen op het plein gecombineerd met een barbeque alléén voor de examenleerlingen Dan hebben die kinderen gewoon les Maar ja wij hebben nu toch maar besloten om strippers in te gaan huren als stuntje
pi_17930292
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 23:31 schreef thetruth het volgende:
Als je echt een vette stunt uit wilt halen, zoals wij eerst gepland hadden: Ga geen stunt houden, ga verder zuipen op het plein gecombineerd met een barbeque alléén voor de examenleerlingen Dan hebben die kinderen gewoon les Maar ja wij hebben nu toch maar besloten om strippers in te gaan huren als stuntje
stripper ! Lerarenkamer barricaderen, stripper op de tafel en geen leraar die er onderuit komt!
pi_17930882
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 06:49 schreef guine het volgende:

[..]

stripper ! Lerarenkamer barricaderen, stripper op de tafel en geen leraar die er onderuit komt!
ik denk dat die leraren wel blijven zitten ze vinden het wel prachtig
  woensdag 24 maart 2004 @ 09:02:28 #24
44906 merino
World of Sleepers
pi_17931149
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 06:49 schreef guine het volgende:

[..]

Is bij ons een keer als voorstunt gedaan. Vonden de leraren niet echt leuk maar ze denken er wel nog vaak aan

Wijzelf hebben het meteen maar echt GOED gedaan
Eerst een fake brief laten 'rondslingeren' waarop hele erge plannen stonden. Schoolleiding meteen helemaal over de rooie maar na uitleggen weer alles rustig. Daarna konden we eigenlijk alles doen wat we wouden want het kon nooit zo erg zijn als in die brief.
Dus eerst in November een illegaal feest gehouden in de school nadat de laatste leraar weg ging (apperatuur en tap naar binnen gereden ).
Daarna een boobytrap filmpje opgenomen met een fake politie controle (snelheid) op het school terrein waar je officieel maar 5km/h maar rijden.
En tot slot ergens in April de hele school veranderd in een Red Light District met hoeren, pimps, politie, graffitie, muziek, enz
Geweldige dag
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 24 maart 2004 @ 09:13:14 #25
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_17931279
was niet op mijn school maar wel vlak in de buurt van me huis.

drie jongens hadden zo spaans balletjes geweer en hadden zich verkleed (bivaksmuts op enz) liepen de school in en hielden een paar leraren vast. Afijn... later politie busjes en met politie honden jongens mee naar het bureau maar zijn met een geld boete ervan af gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')