help me nou maar met zoekenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:14 schreef Skv het volgende:jij bent écht zielig
*nog steeds op zoek is naar de plastic buisjes uit "fear and loathing in las vegas" waar je een peuk in kan schuiven
Gisteren op t Waterlooplein zag ik wel n vaag buisje (nee niet zo een om in je neus te duwen) , dat zou best voor n peuk geweest kunnen zijn nu je het zo zegt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:14 schreef Skv het volgende:
*nog steeds op zoek is naar de plastic buisjes uit "fear and loathing in las vegas" waar je een peuk in kan schuiven
dank u heel veel, ik had de hoop al bijna opgegevenquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:56 schreef wauzs het volgende:
http://www.tesora.com.au/(...)0&ProductCode=NI8899
http://www.findgift.com/gift-ideas/pid-22625/
Tsja, het komt wel van ver dan. Maar goed, als je bij google toothpick holder of container induwt kom je best een eind.
Veel succes verder.
Das vrij prijzig ja.. Als je em nog ergens in Nederland vind.. laat het dan ff weten.. ik vind het ook wel een stoer hebbedingetjequote:Op woensdag 31 maart 2004 15:11 schreef rew- het volgende:
[..]
dank u heel veel, ik had de hoop al bijna opgegevenga nu zo weer naar de stad om te zoeken, als ik em van die 1e site af wil (die is mooi) kost dat me inclusief verzendkosten zown beetje 50 piek, gaat me net te ver
Daar verkopen koffieshops toch hun kant en klare joints in? Kan niet moeilijk zijn danquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:14 schreef Skv het volgende:jij bent écht zielig
krijgen ze dus niet meer binnen... dus als iemand nog ideeen heeft, ik hoor het graagquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:02 schreef Skv het volgende:
We hebben dr een gevonden waarschijnlijk..
Ben met rew- naar de stad geweest (enschede). Daar zat een of ander designzaakje waar ze zeiden dat ze die dingen volgende week binnenkregen...
Wat n tyfuslijersquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:20 schreef rew- het volgende:
[..]
krijgen ze dus niet meer binnen... dus als iemand nog ideeen heeft, ik hoor het graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |