Ook goedenavond!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Afstuderen of het voorbereiden op afstuderen zuigt! Presenatie hier, assessment daar, programmeer-ontwerp-enzow daar! Blegh!![]()
ruilen???quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Afstuderen of het voorbereiden op afstuderen zuigt! Presenatie hier, assessment daar, programmeer-ontwerp-enzow daar! Blegh!![]()
hoiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:26 schreef Gerdo het volgende:
Hoiiii!.
.
Dequote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef blublub het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
vanwaar de?
O there you are, deadbeat!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Haiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:26 schreef Gerdo het volgende:
Hoiiii!.
.
bekend klinktquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Deis vanwege het feit dat ik nu eigenlijk moet studeren maar geen zin heb!
.
Gerdooooow!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:26 schreef Gerdo het volgende:
Hoiiii!.
.
Het was gezellig!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:29 schreef blublub het volgende:
[..]
bekend klinkt(heb vrijdag tentamen en moet nog 2.5 week inhalen
)
maar ik moet weer weg
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hai!
Heren!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdooooow!
Who are the odds, more like!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik wist niet wat ik aan moest..... dat verraad best eel van je geaardheid. Dat je voor de spiegel staat te checken wat je aandoet voor het sporten
Hmmz. Ik weet het nu ook zeker van de nieuwe danser. Ik kom bij 't optreden aan met een oriigineel shirt: strakke zwarte longsleeve met de rechterarm eraf gescheurd. ..... heeft hij een strakke zwarte longsleeve aan.. met de linkerarm eraf gescheurd*LOL* what are the odds!
Maar de handschoentjes, geëplieerde wenkbrauwen en het diamanten glittertje op z'n tand verraadde ook wel wat
Misschien is ie gewoon "modebewust"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik wist niet wat ik aan moest..... dat verraad best eel van je geaardheid. Dat je voor de spiegel staat te checken wat je aandoet voor het sporten
Hmmz. Ik weet het nu ook zeker van de nieuwe danser. Ik kom bij 't optreden aan met een oriigineel shirt: strakke zwarte longsleeve met de rechterarm eraf gescheurd. ..... heeft hij een strakke zwarte longsleeve aan.. met de linkerarm eraf gescheurd*LOL* what are the odds!
Maar de handschoentjes, geëplieerde wenkbrauwen en het diamanten glittertje op z'n tand verraadde ook wel wat
Hmmm da's zwaar lullig...vooral als je differentiaalvergelijkingen(heb ik trouwens vrijdagquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:47 schreef Jerruh het volgende:
ok mijn rekenmachine is nu dood
Jerruh!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:47 schreef Jerruh het volgende:
ok mijn rekenmachine is nu dood
Want welke homo heeft dat nou niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:43 schreef Ang3l het volgende:
geëplieerde wenkbrauwen en het diamanten glittertje op z'n tand verraadde ook wel wat
Iedereen weet dat G_E dat ook heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Want welke homo heeft dat nou niet!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |