maar de schaamte is groter als je als onwetende hetero op een homo blijkt te vallen.... of als blijkt dat je (ex)vriend homo is....quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar de kans dat iemand hetero is is wel vele malen groter, dus dat maakt een hoop goed...
grotere schaamte versus frequentere schaamte. Ik kies voor dat eerste...quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:16 schreef blublub het volgende:
[..]
maar de schaamte is groter als je als onwetende hetero op een homo blijkt te vallen.... of als blijkt dat je (ex)vriend homo is....
Ja ik ken je niet zo goed en ehmm...wilde toch ff weten wat je vriendin voor werk doet?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:13 schreef NathaN het volgende:
Dat soort hints, dus
Je kan ook vragen wat zijn vriendin voor werk doet
Daar werk je naartoe in een gesprek, liebchen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:18 schreef xman het volgende:
Ja ik ken je niet zo goed en ehmm...wilde toch ff weten wat je vriendin voor werk doet?
U spreekt toch niet uit ervaring, Blubje?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:16 schreef blublub het volgende:
[..]
maar de schaamte is groter als je als onwetende hetero op een homo blijkt te vallen.... of als blijkt dat je (ex)vriend homo is....
Woei!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
is een reddingsboei niet handiger?
*xman uit zijn zee van schaamte vis en mond-op-mondbeademing geef*
*aai over bolletje*quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
grotere schaamte versus frequentere schaamte. Ik kies voor dat eerste...
neuh, gelukkig niet bij mezelf, maar ken t verhaal wel.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
U spreekt toch niet uit ervaring, Blubje?
En dan hou je nog niet eens rekening met al die mensen die zich bi noemen....quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef blublub het volgende:
[..]
*aai over bolletje*
homos zijn zieliger, maar hetero zijn is ook niet altijd makkelijk..... als een homo met iemand samen is isvrijwel 100% zeker dat diegene ook echt homo is, bij een hetero is dat altijd nog maar de vraag (hij kan nog niet uit de kast zijn of t nog niet willen beseffen van zichzelf)
Nu ben ik aan de beurt!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef xman het volgende:
[..]
Woei!
*Nog een keer in springt*
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar werk je naartoe in een gesprek, liebchen...
Intussen ben je vrij schaamteloos, dus kun je niet meer verdrinkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef xman het volgende:
Woei!
*Nog een keer in springt*
Da's de verkeerdequote:Op woensdag 24 maart 2004 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
*xmna achterna spring
*Mond-op-mond-beademing verwacht maar tong-op-tong-beademing krijgt*quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu ben ik aan de beurt!
*xmna achterna spring , van verdrinkingsdood red en mond-op-mond-beademing geef*
Ik doe het er voorquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's de verkeerde
wat is dan de goeie?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's de verkeerde
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:26 schreef xman het volgende:
[..]
*Mond-op-mond-beademing verwacht maar tong-op-tong-beademing krijgt*
![]()
you go girl!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*xman weer in zee van schaamte gooi*
*hengel pak*quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:28 schreef beaverhausen het volgende:
*xman weer in zee van schaamte gooi*
"you go guy"?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:29 schreef blublub het volgende:
you go girl!
euh... boy....
you go girl is toch de standaarduitdrukking....quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
"you go guy"?
*Om te voorkomen dat hij dieper in de zee van schaamte zinkt, zegt xman hier maar wijzelijk niks over*quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
*hengel pak*
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:29 schreef blublub het volgende:
[..]
you go girl!
euh... boy....
Het haakje deed pijn?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:31 schreef xman het volgende:
[..]
*Om te voorkomen dat hij dieper in de zee van schaamte zinkt, zegt xman hier maar wijzelijk niks over*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |