Gewoon vragen is geen optie?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:24 schreef xman het volgende:
Moge..
Heeft een van jullie ervaring met het achterkomen of iemand wel homo is of niet?
Ik heb een leuke gozer op het oog, maar mijn gaydar staat op neutraal.
Ik werk soms voor hem(bijbaantje)quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gewoon vragen is geen optie?
Een gesprekje beginnen over uitgaansgelegenheden?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:34 schreef xman het volgende:
[..]
Ik werk soms voor hem(bijbaantje)
Maar ik kan mezelf er maar niet toe dwingen de vraag: "Ben je toevallig homo en vrijgezel" aan hem te stellen.
Er moet toch een meer ehmm subtielere manier zijn om er achter te komen.
Heb je al wel contact met hem?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:24 schreef xman het volgende:
Moge..
Heeft een van jullie ervaring met het achterkomen of iemand wel homo is of niet?
Ik heb een leuke gozer op het oog, maar mijn gaydar staat op neutraal.
Gewoon een gesprek beginnen, wat hints droppen, letten op zijn maniertjes, hoe hij oogcontact maakt...quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:34 schreef xman het volgende:
Ik werk soms voor hem(bijbaantje)
Maar ik kan mezelf er maar niet toe dwingen de vraag: "Ben je toevallig homo en vrijgezel" aan hem te stellen.
Er moet toch een meer ehmm subtielere manier zijn om er achter te komen.
Hmm ja dat is nou het moeilijke, kan er niet veel uit afleiden. Trouwens oogcontact lukt niet echt goed, met die superlicht blauwe ogen van hem *smelt*.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek beginnen, wat hints droppen, letten op zijn maniertjes, hoe hij oogcontact maakt...
Das een goeie, die moet ik ff onthouden.quote:Een gesprekje beginnen over uitgaansgelegenheden?
heb je geen ingebouwde homosensor dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:43 schreef xman het volgende:
[..]
Hmm ja dat is nou het moeilijke, kan er niet veel uit afleiden. Trouwens oogcontact lukt niet echt goed, met die superlicht blauwe ogen van hem *smelt*.
[..]
Das een goeie, die moet ik ff onthouden.
Heb ik wel, maar werkt niet in alle gevallen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:50 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je geen ingebouwde homosensor dan?![]()
ik zou er best zo een (maar dan de heteroversie) willen hebben![]()
Die dingen zijn helaas nooit waterdicht....quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:50 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je geen ingebouwde homosensor dan?![]()
Dus ik kan er maar beter niet mee gaan zwemmen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die dingen zijn helaas nooit waterdicht....
Nope. En gebruiken in de regen is ook niet aan te raden...quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:04 schreef beaverhausen het volgende:
Dus ik kan er maar beter niet mee gaan zwemmen?
Niet als je gruwelijk wil verdrinken (in schaamte)quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus ik kan er maar beter niet mee gaan zwemmen?
Is er nergens een waterdichte versie te downloaden dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nope. En gebruiken in de regen is ook niet aan te raden...
www.paraplu.comquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is er nergens een waterdichte versie te downloaden dan?
Sommige jongesn zijn wel leuk als ze helemaal natgeregend zijn dus dan is het wel handig als ie het doet.
*xman aai geeft*quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:07 schreef xman het volgende:
[..]
Niet als je gruwelijk wil verdrinken (in schaamte)
Dan drop je de verkeerde hintsquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:43 schreef xman het volgende:
Hmm ja dat is nou het moeilijke, kan er niet veel uit afleiden. Trouwens oogcontact lukt niet echt goed, met die superlicht blauwe ogen van hem *smelt*.
Dat soort hints, dusquote:Das een goeie, die moet ik ff onthouden.
ach joh, heteros moeten het stellen zonder sensorquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:07 schreef xman het volgende:
[..]
Niet als je gruwelijk wil verdrinken (in schaamte)
is een reddingsboei niet handiger?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:12 schreef beaverhausen het volgende:
*xman aai geeft*
Maar de kans dat iemand hetero is is wel vele malen groter, dus dat maakt een hoop goed...quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ach joh, heteros moeten het stellen zonder sensor
subtielquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
is een reddingsboei niet handiger?
*xman uit zijn zee van schaamte vis en mond-op-mondbeademing geef*
Hetero's hebben meer kans goed te gokken. Wij hebben een kans van hooguit 1 op 10...quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:14 schreef blublub het volgende:
ach joh, heteros moeten het stellen zonder sensor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |