Dat was leukquote:Op woensdag 24 maart 2004 07:21 schreef Megumi het volgende:
Idd.
Doeiquote:Op woensdag 24 maart 2004 07:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb me ook verslapen maar ik sta op het punt om weg te gaan nu
Ik kan me goed voorstellen dat je daar wakker van wordt. Maar ik zou er een rothumeur aan overhouden...quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:53 schreef Cybart het volgende:
*wakker wordt met rammstein*
hahaquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je daar wakker van wordt. Maar ik zou er een rothumeur aan overhouden...
O, dan zit het goed.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha
Feuer Frei, Mein Herz Brennt, Ich Will
daar wordt ik redelijk vrolijk van
maar goed, om een goed humeur te waarborgen heb ik ook nog The Best Off The Corrs, Robbie Williams - Escapology, Nelly Furtado - Folkolore, Sugababes - Three, Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours, Hillary Duff - Metamorphises, Live - The Disctance To Here en 2 verzamelcdtjes bij
jij gaat vandaag niet meer naar huisquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, dan zit het goed.
Ik heb hier een lekkere verzameling mp3's, met verschillende musicals, M. Borsato, Madonna, The Corrs, LOTR soundtracks, etc... In totaal 892 mp3's met een speeltijd van 58 uur...
O jawel hoor. Die muziek staat er al maanden, dus alles is al een paar keer langsgekomen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij gaat vandaag niet meer naar huis
is je opvolger aardig?quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O jawel hoor. Die muziek staat er al maanden, dus alles is al een paar keer langsgekomen.
Ik moet alleen nog even bedenken of ik morgen (laatste werkdag) alles delete of niet...
Geen flauw idee. Maar een heleboel van die muziek komt rechtstreeks van CD's die ik zelf heb gekocht. En dan vind ik het toch een beetje jammer. Laat ze de muziek dan zelf kopen/downloaden...quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
is je opvolger aardig?
mischien vind je opvolger het wel niksquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar een heleboel van die muziek komt rechtstreeks van CD's die ik zelf heb gekocht. En dan vind ik het toch een beetje jammer. Laat ze de muziek dan zelf kopen/downloaden...
Tja, ik ben soms redelijk conservatief. Maar ik heb ook zoiets van 'als ik een cd mooi vind, waarom dan niet kopen?'. Voor een enkel nummer zal ik een CD niet kopen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien vind je opvolger het wel niks
en het is beetje moraalridder achtig...
cd's kopen is trouwens zo jaren 90
dat is ook weer zoquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, ik ben soms redelijk conservatief. Maar ik heb ook zoiets van 'als ik een cd mooi vind, waarom dan niet kopen?'. Voor een enkel nummer zal ik een CD niet kopen...
Omdat de muziekindustrie de prijzen kunstmatig hoog houdt?quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:52 schreef Twoflower het volgende:
Tja, ik ben soms redelijk conservatief. Maar ik heb ook zoiets van 'als ik een cd mooi vind, waarom dan niet kopen?'. Voor een enkel nummer zal ik een CD niet kopen...
Ik koop dan ook niet veel CD's, en zoals ik al zei, voor een enkel (of een paar) nummer(s) koop ik een CD niet. Maar als ik een CD echt mooi vind, dan heb ik er dus ook wel wat voor over.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat de muziekindustrie de prijzen kunstmatig hoog houdt?
Tip: koop ze via internet, da's stukken goedkoperquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:01 schreef Twoflower het volgende:
Ik koop dan ook niet veel CD's, en zoals ik al zei, voor een enkel (of een paar) nummer(s) koop ik een CD niet. Maar als ik een CD echt mooi vind, dan heb ik er dus ook wel wat voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |