dat hoeft hij toch niet te wetenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:03 schreef ozzyat105 het volgende:
hmm en je vriend wat vindt hij ervan?
Da's illegaal, doosquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:03 schreef poesie het volgende:
[..]
dat hoeft hij toch niet te weten
in engeland kan het wel, zou het hier ook nog komen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef _Denker het volgende:
Het kan wel, maar jij als burger kan dat niet.
Bij criminelen doen ze het nog wel eens, het zogenaamde 'uitpeilen'.
Een goede relatie zullen jullie dan hebben als je elkaar niet eens vertrouwdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:03 schreef poesie het volgende:
[..]
dat hoeft hij toch niet te weten
aaaaah, dat was een grapje. zitten hier alleen droogstoppels????quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Een goede relatie zullen jullie dan hebben als je elkaar niet eens vertrouwd
Groot-Brittannië heet het daar, geen Engeland.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:08 schreef poesie het volgende:
[..]
in engeland kan het wel, zou het hier ook nog komen?
ps wil min vriend niet volgen hoor, maar het idee is wel leuk
engeland is een deel van gb. in schotland en wales hebben ze vast geen geld ervoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef _Denker het volgende:
[..]
Groot-Brittannië heet het daar, geen Engeland.
En daar rijden ze ook links, maar dat zal hier niet komen.
ik vraag me af of het echt niet mag. technisch is het mogelijk, waarom zou het dan niet kunnen als je toestemming geeft dat je gevolgd mag worden? niet dat ik gevolgd wil wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:14 schreef Aurum het volgende:
Zoals al eerder gezegd, mogen wij als gewone burgers dat niet hier in Nederland.
En als ik heel eerlijk ben, kan ik niet anders zeggen als : "GELUKKIG"
Stel je voor dat mijn vriendin echt hele tijd kan weten waar ik ben ---> Heeft gsm weinig nut meer, staat ie constant uit![]()
dank je, ik ga 's op de site kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:16 schreef Khadgar het volgende:
Telfort heeft het als dienst. Moet je wel aanvragen en het kost geld.
maar dan moet je weer een gps aan je telefoon koppelen? het kan kennelijk ook via gsm.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:
KPN is er ook mee bezig, gaat heel ver, virtuele boodschappen achterlaten op bepaalde plaatsen, zodra iemand die plaats passeert krijgt hij/zij een smsje met de boodschaap die ene persoon daar ooit heeft achter gelaten als hij/zij dat wil. Gaat allemaal via GPS
Kom je er eindelijk eens achter dat hij al een tijd vreemd gaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:59 schreef poesie het volgende:
lijkt me wel leuk om te weten waar mijn vriend zich ophoudt.
En dat betekent dat als het in GB kan, dat het dan ook in Engeland kan, precies wat TS zegt dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef _Denker het volgende:
[..]
Groot-Brittannië heet het daar, geen Engeland.
En daar rijden ze ook links, maar dat zal hier niet komen.
maar waarom zou het niet kunnen als je zelf toestemming geeft?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:21 schreef existenz het volgende:
De politie gebruikt het al bij opsporingen in NL. Het kan dus idd, maar mag niet volgens mij vanwege privacy wetgeving of zo.
inderdaad raar. het leek me eerst wel leuk, maar des te meer ik er overna denk, des te minder het me wat lijkt. ik weet inmiddels wel dat ze er in nederland wel mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:27 schreef Num het volgende:
Toch een raar idee dat iemand anders precies kan nagaan waar jij bent geweest om het stomme feit dat je je telefoon aan hebt staan.
Bron?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:29 schreef poesie het volgende:
inderdaad raar. het leek me eerst wel leuk, maar des te meer ik er overna denk, des te minder het me wat lijkt. ik weet inmiddels wel dat ze er in nederland wel mee bezig zijn.
ik kwam zo snel dit tegen: "Iedereen kan nu mobiele telefoons positioneren in Nederland". http://www.geodan.nl/nl/geodan/nieuws/FleetOnline_NL.htmquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij mag zelfs de politie hier geen gebruik van maken.
precies, je moet er dus eerst toestemming voor geven. dat is toch exact wat ik me afvroeg. kennelijk bestaan die diensten dus ook in nederland. dat je eerst toestemming geeft lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:47 schreef LostFormat het volgende:
Daar moet je eerst voor registreren. Je kan er dus niet zo maar iemand mee opsporen.
Ik ken bedrijven waar werknemers met lampjes op een kaart worden getraced... momenteel gebruikt met hier GPS voor, maar het idee is hetzelfde... Big brother is watching you... De politie en inlichtingendiensten gebruikt GSM peil-informatie deze informatie overigens allang voor het opsporen en volgen van personen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:27 schreef Num het volgende:
Toch een raar idee dat iemand anders precies kan nagaan waar jij bent geweest om het stomme feit dat je je telefoon aan hebt staan.
Het is eigenlijk heel normaal. Je hebt zoveel zenders tegenwoordig en elke keer switcht je mobiel van zender die het sterkste signaal geeft. Je hebt dan gewoon 2 andere zenders nodig die ook je signaal ontvangen en met die 3punts meetmethode kan je op de cm naukeurig vaststellen waar je je bevindtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:27 schreef Num het volgende:
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik ken bedrijven waar werknemers met lampjes op een kaart worden getraced... momenteel gebruikt met hier GPS voor, maar het idee is hetzelfde... Big brother is watching you...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |