Maar jullie roepen altijd "dat het niet aan van Marwijk ligt"? Je geeft nu dus toe dat de slechte prestaties van Feijenoord wél mede te danken zijn aan de trainer?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:12 schreef Speed1971 het volgende:
Natuurlijk kiiest Feyenoord eieren voor zn geld en zal hij verkocht moeten worden. En natuurlijk zal van Persie best wel eens zijn kont tegen de klippen hebben gegooid. Maar dat van Persie is mislukt bij Feyenoord, want dat kunnen we wel stellen denk ik, kan je een jongen van net 20 niet echt kwalijk nemen. Van Marwijk en vd Herik zijn ouder en wijzer dan die jongen zij hadden beter moeten weten. Neem nou dat voorbeeld van Been voor de wedstrijd tegen Jong PSV. Dat is slim zo moet je er waarschijnlijk mee omgaan.
Wat een onzin. VDV speelt eigenlijk al het hele seizoen slecht. Er is ook zeker kritiek op hem. Maar hij wordt niet uitgefloten. Koeman heeft ook wel eens wat over hem gezegd en dat is ook wel eens geescaleerd. Wel bleef hij meestal gewoon in de basis staan. Maar toch blijft het allemaal best redelijk gaan en zal hij gewoon verkocht worden voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:21 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En v. Persie heeft zooooveel kansen gehad. Hij zou van mij zelfs nog een kans mogen krijgen.
Maar hij benut ze gewoon al 2 jaar niet. Van een talent als hem mag je verwachten dat hij binnen 2 jaar bij Feijenoord wel mee kan draaien nu. Als vd Vaart na 2 jaar nóg geen 3 goede wedstrijden achter elkaar kon spelen, en ook nog is arrogant gedrag vertoonde, had Ajax hem net zo hard uitgekotst, dus lul niet, Speed.
Gebeurd niet vaak, maar ik ben het met je eens als voetballer is hij fantastisch, maar op zijn favoriete positie krijgt hij de kans niet. aan de andere kant, had hij op de linker kant alles uit de kast moeten halen om Van Marwijk te overtuigen. Had hem nog graag een jaar onder Gullit gezien, maar ja volgend jaar is hij transfervrij.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:18 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als het even kan moet je eigen kweek koesteren, zeker als Feyenoorder want wanneer brengt Feyenoord nou een echte grote voetballer voort? Niet vaak en reken maar dat van Persie een grote gaat worden. Ik vind het echt heel sneu dat het voor die jongen zo moet lopen.
Juist.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Zijn grote bek houden en gewoon voetballen. Heeft hij zat mogelijkheden voor gekregen en nooit benut. Van Marwijk is een schuldige maar van Persie heeft het net zo goed aan zichzelf te danken dat hij nu afgeschreven wordt door groot deel van het publiek en het bestuur.
Begrijp nou nooit waarom TIFO gewoon geen collectes houdt rondom en in het stadion, levert genoeg op denk ik. Op een rekening storten doen veel mensen toch niet (ik eerlijk gezegd ook niet)quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:41 schreef Luni het volgende:
Trouwnes effe wat anders, wedstrijd tegen die neuzen komt eraan en er word een grote TIFO actie georganiseerd waarvoor giften nog steeds welkom zijn..........
Oh ja, fuck, zou ook nog wat geven aan een bekende van me. Ach ja, hij komt maar naar mij toe, whehe...quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:41 schreef Luni het volgende:
Trouwnes effe wat anders, wedstrijd tegen die neuzen komt eraan en er word een grote TIFO actie georganiseerd waarvoor giften nog steeds welkom zijn..........
Al geloof ik er geen flikker van.quote:volgens hardnekkige geruchten, uit meer dan 1 hoek, heeft phillip cocu getekend voor feyenoord, en zal een en ander binnen anderhalve maand naar buiten worden gebracht....later meer
Maar ik doelde meer op de mentaliteit en karakter. Maar goed, dan zal ik hem vergelijken met Kluivert, die ook wel van een feestje hield. Kluivert zat alleen in een beter team, met een betere begeleiding.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:26 schreef Speed1971 het volgende:
Dani en Mido zijn geen Ajacieden. Van Persie zal je moeten vergelijken met VDV of Sneijder, kortom spelers die de club zelf heeft opgeleid.
Het ligt gewoon aan beiden. Denk je dat van Persie bij Ajax of PSV wél een superster geweest was? Blijft gissen, maar ik weet in ieder geval wel zeker dat hij met Koeman of Hiddink ook behoorlijk in de clinch zou gelegen hebben.quote:Dat het er niet helemaal is uitgekomen bij van Persie ligt eerder aan de technische leideing van Feyenoord dan aan van Persie.
van Persie wordt gelukkig steeds ouder en wijzer, en als ie bij z'n komende club zich totaal inzet dan kan het inderdaad nog wel wat worden met die jongen, ben ik met je eens.quote:Van Persie gaat een hele grote worden. Van Persie, Robben, Sneijder, VDV, Heitinga en de Jong zullen de spelers zijn waar het om gaat draaien tijdens het WK van 2006
Je geeft zelf al een beetje de oorzaak aan. Team en begeleiding.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar ik doelde meer op de mentaliteit en karakter. Maar goed, dan zal ik hem vergelijken met Kluivert, die ook wel van een feestje hield. Kluivert zat alleen in een beter team, met een betere begeleiding.
Ook dat blijft gissen maar de kans is iig heel groot. Maar daar had in de jeugdopleiding veel meer aandacht aan moeten worden gegeven. Maar ik denk wel dat als hij bij Ajax, of elke andere club die goed kan opleiden hij beter tot zn recht was gekomen.quote:Het ligt gewoon aan beiden. Denk je dat van Persie bij Ajax of PSV wél een superster geweest was? Blijft gissen, maar ik weet in ieder geval wel zeker dat hij met Koeman of Hiddink ook behoorlijk in de clinch zou gelegen hebben.
Ik denk het wel en ik hoop het ook want in alle redelijkheid kan je denk ik wel vaststellen dat hij minstens van het kaliber Robben, VDV en Sneijder is. Ik denk dat hij zelfs beter is dan die drie.quote:van Persie wordt gelukkig steeds ouder en wijzer, en als ie bij z'n komende club zich totaal inzet dan kan het inderdaad nog wel wat worden met die jongen, ben ik met je eens.
Is toch genoeg?quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:55 schreef _bigmac_ het volgende:
leuk voor 3 jaartjes ofzo maar dan is ook hij al weer te oud.
ja dat hij veel en veel beter is dan van de Berg en De Nooijer is natuurlijk een feit.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:02 schreef Staanplaats het volgende:
Tuurlijk is hij op leeftijd, maar met zijn ervaring en het niveau waar hij op heeft gepresteerd is hij wel een oude voetballer die ook echt een versterking is, itt vd Berg en De Nooijer.
Simpel:quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:05 schreef _bigmac_ het volgende:
ja dat hij veel en veel beter is dan van de Berg en De Nooijer is natuurlijk een feit.
Maar wat ik trouwens niet snap toen Bogarde in belangstelling stond van Feyenoord ging dat niet door omdat het publiek hem niet wou hebben. Maar ook Bogarde is iemand die beter is als van vd Berg en de Nooijer. En Bogarde en Cocu hebben alle twee voor andere topclub gespeeld uit de Nederlandse top3.
Cocu is psv.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Simpel:
Bogarde is een jood! Cocu niet!
*zucht*quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:10 schreef _bigmac_ het volgende:
Cocu is psv.
Bovendien was johan ook een jood.
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Cocu is psv.
Bovendien was johan ook een jood.
Forum Opties | |
---|---|